Gezondheid alle pijlers

Aankomen na stoppen met de pil

15-04-2010 19:50 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dankzij google heb ik inmiddels al wat oude berichten van 2008 over dit onderwerp gevonden op het viva forum, maar toch zou ik graag nog mijn 'eigen ei' kwijt willen. Ik lees namelijk vooral positieve verhalen na het stoppen met de pil, maar ik merk hier nog niets van! Ik ben 3 kilo aangekomen in een paar weken en dat na juist 6 kilo te zijn afgevallen. Ik heb weer zijtassen zo vlak voor de zomer, bah!

Ik voel me sowieso helemaal niet beter! Emotioneel niet en lichamelijk dus ook niet.

Ik las in een topic van 2008 ook iets over buikpijn na stoppen met de pil... zo herkenbaar! Ik voel me continu een opgeblazen kikker en heb ook spierpijn achtige buikpijn in mijn onderbuik.

Wie herkent dit, behalve wat steun hoop ik heel erg op tips.

Bedankt alvast!!
ha, britt,

been there...nadat ik gestopt was ben ik ook aangekomen.. circa 6-8 kilo.. maar het wonderbaarlijke moest nog komen.. ik ben ook weer 10 kilo afgevallen..

ik woog op mijn 17 (begin pil) 64/65 tijdens pil 65-67, stoppen pil 70-74 en nu weer 65..!

succes.. ik denk dat er gewoon een hoop rotzooi uit je lichaam moet en dat geeft even wat ellende.. (kreeg ook vette hoofd(huid), meer haargroei etc..
Ik ben juist 8 kilo afgevallen na het stoppen met de pil (terwijl ik dat helemaal niet wilde...). Gek he, hoe je lichaam kan reageren op zo'n klein pilletje? Janine, hoe lang duurde het voordat je huid minder vet werd? Of is dat gebleven? Ik heb dat ook, heel irritant...
weelassie: ehmmm dat duurde ongeveer 3/4 jaar en toen werd het weer enorm droog. .dus smeer me nu een ongeluk.. maar geen puisten..
Ook een maandje geleden gestopt met de pil, ben erg benieuwd. Ben heel jong begonnen en was benieuwd hoe het zou zijn zonder al die extra hormonensjit. Vooralsnog verdeeld enthousiast.

Minder last van humeur en afscheiding, maar best wel last van puistjes! Ook niet fijn, terug naar de puberteit. :S

Moet nog ongesteld worden, erg benieuwd of daar verschil in zit.

Qua gewicht heb ik niet het idee dat er iets gebeurd (maar ik moet nog steeds investeren in een nieuwe weegschaal ).
Bedankt voor jullie reacties!

Voel me wat minder allenig nu :-)

Heb een hele lieve vriend, maar het echt begrijpen doet hij niet. Mijn hoofdhuid is inderdaad ook vetter, dat had ik er nog niet eens mee gelinkt. Ik probeer me maar te concentreren op de positieve dingen; ik had last van vaginale problemen, droogheid, infecties... helemaal weg!

Ik ga geduld hebben. En de zomer dan maar even in badpak doorstaan i.p.v. bikini haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven