3000+ deel 46
vrijdag 16 april 2010 om 00:02
vrijdag 16 april 2010 om 00:08
quote:mocy schreef op 16 april 2010 @ 00:03:
Haha Iry. Vandaag zei mijn collega, waar andere collega's bijstonden en mee instemden welgemeend ''iemand, die nooit zeurt is Moos".
Echt waar!
Oh, ik bedoel ook mijn gezeur lieve schat, ik geloof je meteen dat jij nooit zeurt.
Ik kan best een potje zeuren op zijn tijd heur!
Haha Iry. Vandaag zei mijn collega, waar andere collega's bijstonden en mee instemden welgemeend ''iemand, die nooit zeurt is Moos".
Echt waar!
Oh, ik bedoel ook mijn gezeur lieve schat, ik geloof je meteen dat jij nooit zeurt.
vrijdag 16 april 2010 om 00:08
quote:mocy schreef op 16 april 2010 @ 00:03:
Echt waar!
Echt waar!
vrijdag 16 april 2010 om 00:14
quote:floor72 schreef op 16 april 2010 @ 00:11:
Stra, ga van de zomer op een zondagmiddag een keer mee naar de 'ronde weide' in Sonsbeek?Lijkt me hartstikke leuk, ik heb het net even opgezocht (voordat ik een derde lose opmerking de lucht in zend) want ik wist niet eens wat het was!
Stra, ga van de zomer op een zondagmiddag een keer mee naar de 'ronde weide' in Sonsbeek?Lijkt me hartstikke leuk, ik heb het net even opgezocht (voordat ik een derde lose opmerking de lucht in zend) want ik wist niet eens wat het was!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
vrijdag 16 april 2010 om 00:20
Ik geloof dat niemand meer begrijpt wat ik bedoel, Tijd om te gaan slapen..
Nog één sigaret
Mocy, weet jij nog hoe het was toen je overal mocht roken?
Wanneer je op visite kwam dan legde je eerst je shag/sigaretten plus aansteker op tafel.
Zo'n aansteker werd dan meestal perongeluk gejat....
Tijden.......
Nog één sigaret
Mocy, weet jij nog hoe het was toen je overal mocht roken?
Wanneer je op visite kwam dan legde je eerst je shag/sigaretten plus aansteker op tafel.
Zo'n aansteker werd dan meestal perongeluk gejat....
Tijden.......
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
vrijdag 16 april 2010 om 00:22
quote:mocy schreef op 16 april 2010 @ 00:11:
En man vindt mij echt wel een zeur hoor. Bewaar ik ook exclusief voor hem , zodat die weet dat hij speciaal is
hahahaha, hier idem
Tsja, ze zijn toch de uitverkorenen natuurlijk, net datgene maakt dat ze je partner zijn en DAT maakt dat je enkel dingen voorbehoud voor hen
En man vindt mij echt wel een zeur hoor. Bewaar ik ook exclusief voor hem , zodat die weet dat hij speciaal is
hahahaha, hier idem
Tsja, ze zijn toch de uitverkorenen natuurlijk, net datgene maakt dat ze je partner zijn en DAT maakt dat je enkel dingen voorbehoud voor hen
vrijdag 16 april 2010 om 00:24