3000+ deel 46

10-04-2010 02:32 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren

Niemand die oplet he......

Hier maar ff verder dan.
Trusten Hela!
Straat dat je in het donker ergens over struikelt en dat het dan ineens beweegt er er geluid uitkomt. Bbbbrrr. Bijna net zo eng als een rat in je keuken.
quote:mocy schreef op 16 april 2010 @ 00:00:

[...]

Nou dat promoot het bij mij niet. Een week niet naar buiten.....Dat valt ook onder gezeur Moos
.....ik ga nog even verder in mijn nostalgie...wandelingetjes langs Bronbeek.....

ik heb nog steeds het idee dat een forummer van actueel daar de recreatieruimte met computers heeft ontdekt
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
of eigenlijk twee...die dan grinnikend het viva-forum onveilig maken...hahaha
O nee, Mocy, had jij die rat?

ook al zo eng, brrrrr
Haha Iry. Vandaag zei mijn collega, waar andere collega's bijstonden en mee instemden welgemeend ''iemand, die nooit zeurt is Moos".

Echt waar!
quote:stratego schreef op 16 april 2010 @ 00:03:

O nee, Mocy, had jij die rat?

ook al zo eng, brrrrrNeee !!!! Gelukkig niet. Ik zou terstond verhuizen. Ik volgde dat topic op de voet, altijd zo komisch.
quote:mocy schreef op 16 april 2010 @ 00:03:

Haha Iry. Vandaag zei mijn collega, waar andere collega's bijstonden en mee instemden welgemeend ''iemand, die nooit zeurt is Moos".

Echt waar!

Oh, ik bedoel ook mijn gezeur lieve schat, ik geloof je meteen dat jij nooit zeurt.

Ik kan best een potje zeuren op zijn tijd heur!
quote:mocy schreef op 16 april 2010 @ 00:03:

Echt waar!

Oh, ik bedoel ook mijn gezeur lieve schat, ik geloof je meteen dat jij nooit zeurt.

Ik kan best een potje zeuren op zijn tijd heur!
Grrr.....ik post iedere keer dubbel,

Nah ja, het is maar zo.
Dubbel posten is ook een soort zeuren.

Nee, ik las het over en begreep al dat je dat bedoelde. Ben niet meer zo helder. Schoot me net te binnen dat ik morgen een hele dag moet werken en dat was ik ff vergeten.
Stra, ga van de zomer op een zondagmiddag een keer mee naar de 'ronde weide' in Sonsbeek?
En man vindt mij echt wel een zeur hoor. Bewaar ik ook exclusief voor hem , zodat die weet dat hij speciaal is
quote:floor72 schreef op 16 april 2010 @ 00:11:

Stra, ga van de zomer op een zondagmiddag een keer mee naar de 'ronde weide' in Sonsbeek?Lijkt me hartstikke leuk, ik heb het net even opgezocht (voordat ik een derde lose opmerking de lucht in zend) want ik wist niet eens wat het was!
Ik dacht even dat je Bronbeek bedoelde, en dan die twee forummers bij de medailles/baretten grijpen, hihihi

Ik geloof dat niemand meer begrijpt wat ik bedoel, Tijd om te gaan slapen..

Nog één sigaret

Mocy, weet jij nog hoe het was toen je overal mocht roken?

Wanneer je op visite kwam dan legde je eerst je shag/sigaretten plus aansteker op tafel.

Zo'n aansteker werd dan meestal perongeluk gejat....

Tijden.......
Dat maak ik gelukkig nog regelmatig mee Straat. Mijn familie rookt bijna allemaal, op de club mag je roken en veel vrienden roken ook (ik zoek ze er tegenwoordig op uit.....)
Ik kom uit het tijdperk dat de leraren nog in de klas rookten.
quote:mocy schreef op 16 april 2010 @ 00:11:

En man vindt mij echt wel een zeur hoor. Bewaar ik ook exclusief voor hem , zodat die weet dat hij speciaal is

hahahaha, hier idem

Tsja, ze zijn toch de uitverkorenen natuurlijk, net datgene maakt dat ze je partner zijn en DAT maakt dat je enkel dingen voorbehoud voor hen
En het ene moment stik ik van de aanstekers (en pennen) en het andere moment..... Tegenwoordig heb ik voor de zekerheid ook lucifers in huis en bij me.
Ja dat waren nog eens tijden stra!

Nu moet ik tegenwoordig opstaan, een la opentrekken en daaruit een aansteker jatten, tsss.....
quote:floor72 schreef op 16 april 2010 @ 00:22:

Ik kom uit het tijdperk dat de leraren nog in de klas rookten.

Ja ik ook. Had het er laatst over met man. Sommigen rookten wel 4 sigaretten in een lesuur, kan je nagaan.

Of tijdens het sporten in de pauze.
Ja, leraren die rookten, dat herinner ik me ook nog en kantoren met asbakken op het bureau, naast de typemachine
Op mijn werk tijdens vergaderingen, de hele zaal stond blauw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven