Secretaressedag 2010 was top!

16-04-2010 15:57 4 berichten
Nu niet een keer zware onderwerpen, dilemma's en moeilijke vragen, maar juist een super leuk bericht om gewoon zomaar met iedereen te delen.

Ik weet niet of jullie gisteren ochtend Giel Beelen op radio 3fm hebben gehoord (7:45 uur in de ochtend), maar ik werd verrast door een belletje van hem! Echt super leuk. Mijn werkgever had mij en een collegaatje opgeven voor secretaressedag. Ik werd gebel en hebben dik 5 minuten met Giel gebabbeld. Kei lachen! En als klapper op de vuurpijl kregen we ook nog de hele dag vrij (als cadeau). Ook nog wat lekkers en een bos bloemen gehad. Nou als dat geen blijk van waardering is.... Heb jij ook ooit een leuke waardering van je werkgever gehad?

(ps wil je 't gesprek horen dan kun je googlen naar giel@vara.nl, gemiste uitzeding 15-04)
Alle reacties Link kopieren
Leuk zeg, fijne werkgever!

Mijn meest leuke attentie was van de directeur die voor het management een ketting had gekocht die ze vond passen bij de persoonlijkheid. Ook leuk!
quote:siesa schreef op 16 april 2010 @ 16:05:

Leuk zeg, fijne werkgever!

Mijn meest leuke attentie was van de directeur die voor het management een ketting had gekocht die ze vond passen bij de persoonlijkheid. Ook leuk!Zeker leuk.
Alle reacties Link kopieren
Op W&S is gisteren al een topic geopend over secretaressedag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven