Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 15 april 2010 om 21:48
donderdag 15 april 2010 om 22:04
De Belgen gooiden volgens mij zelfs de boel nog eerder dicht.
Maar ik heb liever dat ze niet neerstort eigenlijk.
Coe d'r wang zag er goed uit, hoe het voelt weet ik niet.
Rainz, je jas is onderweg en HPL je ketting ook
Nog even lekker bloedverwanten kijken en 'over mijn lijk' en dan slapen. De dag was láng!
Maar ik heb liever dat ze niet neerstort eigenlijk.
Coe d'r wang zag er goed uit, hoe het voelt weet ik niet.
Rainz, je jas is onderweg en HPL je ketting ook
Nog even lekker bloedverwanten kijken en 'over mijn lijk' en dan slapen. De dag was láng!
donderdag 15 april 2010 om 23:53
vrijdag 16 april 2010 om 07:14
vrijdag 16 april 2010 om 07:49
Duinen genoeg. Toch? Wel zonde hoor dat er zo'n stuk is afgebrand.
Veel plezier Buuf. Het weer is in ieder geval goed.
Ik ga als een tierelier door mijn huis vandaag zodat ik morgen niets meer hoef.
Beneden:
stoffen, stofzuigen en dweilen
keuken
trap
wc
Boven:
opruimen
stoffen, stofzuigen en dweilen
badkamer.:-@
zoldertrap zuigen
Tussendoor wassen.
Veel plezier Buuf. Het weer is in ieder geval goed.
Ik ga als een tierelier door mijn huis vandaag zodat ik morgen niets meer hoef.
Beneden:
stoffen, stofzuigen en dweilen
keuken
trap
wc
Boven:
opruimen
stoffen, stofzuigen en dweilen
badkamer.:-@
zoldertrap zuigen
Tussendoor wassen.
vrijdag 16 april 2010 om 09:05
Jeetje, wat een drama met dat luchtruim. Het is natuurlijk even zuur van Gold's uitje, maar ik heb inderdaad, zoals eerder gezegd, liever dat ze veilig op de grond is.
Hihi, Zoeb... je lijstje... Dapper hoor!
Jonna, ik hoop dat je er nog iets van kan maken. We gaan morgen inderdaad naar mijn moeders uitstrooiplek.
Mijn moeder zou vandaag 62 geworden zijn. Rare dag. Vorige jaar was ze nog echt jarig en was ze nog bij ons. Ik weet nog dat ze blij was dat ze 60 werd. Dat had ze toch maar gehaald. Natuurlijk wist ook zij dat ze van ieder jaar erbij extra moest genieten. Het is eigenlijk nog een wonder dat ze dit gehaald heeft. Iedere keer kwam ze weer uit de dalletjes... tot ieders verbazing.
Hihi, Zoeb... je lijstje... Dapper hoor!
Jonna, ik hoop dat je er nog iets van kan maken. We gaan morgen inderdaad naar mijn moeders uitstrooiplek.
Mijn moeder zou vandaag 62 geworden zijn. Rare dag. Vorige jaar was ze nog echt jarig en was ze nog bij ons. Ik weet nog dat ze blij was dat ze 60 werd. Dat had ze toch maar gehaald. Natuurlijk wist ook zij dat ze van ieder jaar erbij extra moest genieten. Het is eigenlijk nog een wonder dat ze dit gehaald heeft. Iedere keer kwam ze weer uit de dalletjes... tot ieders verbazing.
vrijdag 16 april 2010 om 09:26
Vandaag:
- koken
Zo snel mogelijk:
- kledingkast opruimen
- meubel in badkamer schuren en schilderen
- opruimen, opruimen, opruimen
- kijken of er meer boeken te koop kunnen worden gezet
- berging uit- en opruimen
- ramen wassen
- badkamer goed poetsen en aanslag vrij maken
- keuken witten
- meer spullen voor de kringloop verzamelen
- commode ophalen en monteren
- afspraak bij tandarts maken
- naar de kapper
- verstelwerk doen op naaimachine
- kitvoegen badkamer vervangen
- koken
Zo snel mogelijk:
- kledingkast opruimen
- meubel in badkamer schuren en schilderen
- opruimen, opruimen, opruimen
- kijken of er meer boeken te koop kunnen worden gezet
- berging uit- en opruimen
- ramen wassen
- badkamer goed poetsen en aanslag vrij maken
- keuken witten
- meer spullen voor de kringloop verzamelen
- commode ophalen en monteren
- afspraak bij tandarts maken
- naar de kapper
- verstelwerk doen op naaimachine
- kitvoegen badkamer vervangen
vrijdag 16 april 2010 om 09:30
Gelf, welkom terug!
Ik denk dat Goldie lekker in Engeland zit, anders hadden we haar al wel gezien.
Wij zouden vanavond bij een vers baby'tje gaan kijken, maar Mmetje en ik blijven thuis, Mmetje heeft keelontsteking
Vanmorgen zijn we al weer bij de huisarts geweest want hij heeft ook koorts, is hees en drinkt slecht.
Pfff, goed, die hadden we nog niet gehad.
Ik denk dat Goldie lekker in Engeland zit, anders hadden we haar al wel gezien.
Wij zouden vanavond bij een vers baby'tje gaan kijken, maar Mmetje en ik blijven thuis, Mmetje heeft keelontsteking
Vanmorgen zijn we al weer bij de huisarts geweest want hij heeft ook koorts, is hees en drinkt slecht.
Pfff, goed, die hadden we nog niet gehad.
vrijdag 16 april 2010 om 10:01
Goedemorgen dames
Gef, welkom terug
dames met de grote lijstjes niet te hard werken jhoor
Buuf, ik hoop dat het meevalt voor het bruidspaar
MissM, beterschap voor Mmetje, ik hoop dat het snel ophoudt met al die ziektes
Hier alles rustig, moet wel flink aan de poets maar dat gaat nu wel even goedkomen. Het is namelijk toch nog bewolkt. Gisteren naar Jeff Dunham geweest (met dank aan een andere forumster) en het was echt heel erg leuk.
Gef, welkom terug
dames met de grote lijstjes niet te hard werken jhoor
Buuf, ik hoop dat het meevalt voor het bruidspaar
MissM, beterschap voor Mmetje, ik hoop dat het snel ophoudt met al die ziektes
Hier alles rustig, moet wel flink aan de poets maar dat gaat nu wel even goedkomen. Het is namelijk toch nog bewolkt. Gisteren naar Jeff Dunham geweest (met dank aan een andere forumster) en het was echt heel erg leuk.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 16 april 2010 om 14:24
Helleu!
Gold is aangekomen, zag ik op dr hyves
MissM, spierpijn Is Mmetje nou zo vaak ziek of is dit gewoon? Ik vind het maar sneu voor jullie iig!
Zoeb, goed lijstje zeg! Wow! En de kassabitch weet ik even niet meer. Te drukke week gehad....
Buuf, succes met de foto's! Misscien wel heel bijzonder met een rookpluim op de achtergrond
Mamz, wat ga je liften?
Druif, moeilijke dagen zijn het he? Ik hoop dat je toch, ondanks alles, kunt kijken naar wat je schrijft: een aantal jaren ' in de bonus' die jullie gehad hebben. Maar tegelijkertijd had ze er gewoon nog jaren bij kunnen zijn, dat is er zo moeilijk aan.
Zo, ik ga zo in bed. Gisteren weer naar de praatjuf geweest, ze is heel tevreden. Ik ook
Niet over mijn huishouden trouwens. Veel te druk gehad deze week, dus het is *c*h*a*o*s*....
Dus eerst even rusten en dan op het gemak wat opruimen.
Gold is aangekomen, zag ik op dr hyves
MissM, spierpijn Is Mmetje nou zo vaak ziek of is dit gewoon? Ik vind het maar sneu voor jullie iig!
Zoeb, goed lijstje zeg! Wow! En de kassabitch weet ik even niet meer. Te drukke week gehad....
Buuf, succes met de foto's! Misscien wel heel bijzonder met een rookpluim op de achtergrond
Mamz, wat ga je liften?
Druif, moeilijke dagen zijn het he? Ik hoop dat je toch, ondanks alles, kunt kijken naar wat je schrijft: een aantal jaren ' in de bonus' die jullie gehad hebben. Maar tegelijkertijd had ze er gewoon nog jaren bij kunnen zijn, dat is er zo moeilijk aan.
Zo, ik ga zo in bed. Gisteren weer naar de praatjuf geweest, ze is heel tevreden. Ik ook
Niet over mijn huishouden trouwens. Veel te druk gehad deze week, dus het is *c*h*a*o*s*....
Dus eerst even rusten en dan op het gemak wat opruimen.
vrijdag 16 april 2010 om 15:08
MissM Mmetje blijft wel aan de gang zeg. Het wordt tijd voor mooi weer. Zul je zien dat het dan beter gaat.
Fus doe rustig aan zou ik zeggen.
Druif het zijn en blijven rot dagen.
Its wie of wat is Jeff Dunham??
Fijn dat Gold toch nog goed is aangekomen. Dat was dan wel net op tijd denk ik.
Beneden:
stoffen, stofzuigen en dweilen
keuken
Gasfornuis met de stoomcleaner schoongemaakt.
(Wat een rotklus was dat zeg)
trap
wc
Boven:
opruimen
Kleren (met recht klere)kast opgeruimd
stoffen, stofzuigen en dweilen
badkamer.:-@
zoldertrap zuigen
Tussendoor wassen.
Fus doe rustig aan zou ik zeggen.
Druif het zijn en blijven rot dagen.
Its wie of wat is Jeff Dunham??
Fijn dat Gold toch nog goed is aangekomen. Dat was dan wel net op tijd denk ik.
Beneden:
stoffen, stofzuigen en dweilen
keuken
Gasfornuis met de stoomcleaner schoongemaakt.
(Wat een rotklus was dat zeg)
trap
wc
Boven:
opruimen
Kleren (met recht klere)kast opgeruimd
stoffen, stofzuigen en dweilen
badkamer.:-@
zoldertrap zuigen
Tussendoor wassen.
vrijdag 16 april 2010 om 15:34
vrijdag 16 april 2010 om 15:40
Nou Mireille, dan kun je gelijk zien hoe liefdevol Tante haar huishouden aanpakt
Weest welkom
Ik moet nog wat afspreken over morgen, Fuss, vandaar liftgedoe.
Psycho educatie cursus lijkt niet door te gaan (altijd fijn dat ze dan even afbellen, handig met oppas en zo).
Heb me op het gras gestort met een nieuw gekochte strimmer. Die nu al met ducktape aan elkaar vast zit (als ze schrijven 'doe lang gras in laagjes' bedoelen ze 'doe lang gras in laagjes' en drie maal raden wat miss ongeduld deed).
Weest welkom
Ik moet nog wat afspreken over morgen, Fuss, vandaar liftgedoe.
Psycho educatie cursus lijkt niet door te gaan (altijd fijn dat ze dan even afbellen, handig met oppas en zo).
Heb me op het gras gestort met een nieuw gekochte strimmer. Die nu al met ducktape aan elkaar vast zit (als ze schrijven 'doe lang gras in laagjes' bedoelen ze 'doe lang gras in laagjes' en drie maal raden wat miss ongeduld deed).
vrijdag 16 april 2010 om 15:44
Hahaha, dat weet ik wel van Tante Sjaan. Ze is een echte schat! Morgen komt ze bij mijn moeder, dan ga ik ook even langs kan niet wachten haar weer te zien.
Maar eerst ziet ze jullie, ze praat over niets anders.
Hmm, je gras maaien is al een rotklus natuurlijk, met een kapotte maiier helemaal.
Druifje ik lees van je moeder, dat zijn moeilijke dagen
MissM, beterschap voor Mmetje. Is het een jongen of meisje? Hoe oud?
Maar eerst ziet ze jullie, ze praat over niets anders.
Hmm, je gras maaien is al een rotklus natuurlijk, met een kapotte maiier helemaal.
Druifje ik lees van je moeder, dat zijn moeilijke dagen
MissM, beterschap voor Mmetje. Is het een jongen of meisje? Hoe oud?
vrijdag 16 april 2010 om 16:31
Zeg Mireille, wat gaaaafffff dat jij hier zit. (en die naam, hoe verzin je het. Helemaal niks voor jou) Dat weten ze trouwens alleen op dit topic hoor dat van Tante Sjaan.
Ik ben erg benieuwd naar het huis van je moeder en nu denk ik opeens dat ik dat van jou ook nog niet heb gezien.
Misschien kunnen we zondag een bakkie doen bij je.
En dat huishouden..... tsja dat is alleen omdat ik het weekend naar Den Haag en omstreken ga. Nou ja en dat het nodig was.
Fus heeft mijn toverstafje nog niet gewerkt? Als ik het had, had ik het allang gebruikt voor je.
Mijn badkamer is ook klaar. Het stinkt alleen naar schimmelspul.
En wie gaf die tip van ajax of dergelijke in een spuitbusje? Super handig.
Ik ben erg benieuwd naar het huis van je moeder en nu denk ik opeens dat ik dat van jou ook nog niet heb gezien.
Misschien kunnen we zondag een bakkie doen bij je.
En dat huishouden..... tsja dat is alleen omdat ik het weekend naar Den Haag en omstreken ga. Nou ja en dat het nodig was.
Fus heeft mijn toverstafje nog niet gewerkt? Als ik het had, had ik het allang gebruikt voor je.
Mijn badkamer is ook klaar. Het stinkt alleen naar schimmelspul.
En wie gaf die tip van ajax of dergelijke in een spuitbusje? Super handig.
vrijdag 16 april 2010 om 16:33
Helleu.
Ik leef nog.
Heb net teruggelezen maar ik ben nu alweer kwijt waarop ik wilde reageren. Zucht.
In elk geval een knuffel voor jullie allemaal, en ik hoop echt echt echt dat ik snel weer wat rustiger zit hier en dat ik weer meer tijd voor jullie heb.
Ik kom maar even De Lijst voor het weekend presenteren:
- woonkamer opruimen
- keuken schoonmaken
- wc poetsen
- kast op de overloop uitmesten
- tweede slaapkamer leeghalen
- alle rommel die ik voorlopig niet nodig heb naar mijn schoonouders brengen
- slaapkamer opruimen
- badkamer poetsen
- Marelsman's rommelkamer opruimen
- tweede slaapkamer (rommelkamer) stofzuigen en stoffen en opruimen
- boven stofzuigen
- beneden stofzuigen
- trap schoonmaken
- woonkamer schoonmaken
- wassen draaien
- dweilen
- voordeurportiek afsteken en opnieuw schilderen
- voortuin onkruidvrij maken
- achtertuin opruimen en onkruidvrij maken
- naar de stort met wat rommel
- ramen lappen voor en achter
- kozijnen schoonmaken voor en achter.
En ik heb nu nog een half uurtje, dus ik ga geloof ik maar vast beginnen
Ik leef nog.
Heb net teruggelezen maar ik ben nu alweer kwijt waarop ik wilde reageren. Zucht.
In elk geval een knuffel voor jullie allemaal, en ik hoop echt echt echt dat ik snel weer wat rustiger zit hier en dat ik weer meer tijd voor jullie heb.
Ik kom maar even De Lijst voor het weekend presenteren:
- woonkamer opruimen
- keuken schoonmaken
- wc poetsen
- kast op de overloop uitmesten
- tweede slaapkamer leeghalen
- alle rommel die ik voorlopig niet nodig heb naar mijn schoonouders brengen
- slaapkamer opruimen
- badkamer poetsen
- Marelsman's rommelkamer opruimen
- tweede slaapkamer (rommelkamer) stofzuigen en stoffen en opruimen
- boven stofzuigen
- beneden stofzuigen
- trap schoonmaken
- woonkamer schoonmaken
- wassen draaien
- dweilen
- voordeurportiek afsteken en opnieuw schilderen
- voortuin onkruidvrij maken
- achtertuin opruimen en onkruidvrij maken
- naar de stort met wat rommel
- ramen lappen voor en achter
- kozijnen schoonmaken voor en achter.
En ik heb nu nog een half uurtje, dus ik ga geloof ik maar vast beginnen
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 16 april 2010 om 16:34
Even een goede indruk bij mijn nichtje achterlaten.
Beneden:
stoffen, stofzuigen en dweilen
keuken
Gasfornuis met de stoomcleaner schoongemaakt.
(Wat een rotklus was dat zeg)
trap
wc
Boven:
opruimen
Kleren (met recht klere)kast opgeruimd
stoffen, stofzuigen en dweilen
badkamer.
zoldertrap zuigen
Tussendoor wassen.
Beneden:
stoffen, stofzuigen en dweilen
keuken
Gasfornuis met de stoomcleaner schoongemaakt.
(Wat een rotklus was dat zeg)
trap
wc
Boven:
opruimen
Kleren (met recht klere)kast opgeruimd
stoffen, stofzuigen en dweilen
badkamer.
zoldertrap zuigen
Tussendoor wassen.