3000+ deel 46

10-04-2010 02:32 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren

Niemand die oplet he......

Hier maar ff verder dan.
strakkies was er een meisje, egwaar

Cay wat goed!!!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Gefeliciteerd Caylinn!

Fijne vakantie IBI.

Wil je het echt weten waar ik zo van genoten heb? Het is eigenlijk te zot voor woorden. Ik heb even heerlijk lang op de wc gezeten, boekje erbij en gewoon lekker zitten.

Ondertussen ben ik gewoon lekker aan het lummelen. Muziekje op, wat surfen op internet, crackertje met tonijn eten, alvast mijn marinade maken voor avondeten. Ga daar nu maar even mee verder. Het is ineens alweer half 4 geweest en ik hou ervan om mijn vlees lang in de marinade te hebben.

Ga de sate straks in de grillpan doen. Is eigenlijk de eerste keer. Iemand ervaring met koken met grillpan? Ik heb hem ingevet. Zet hem op het halve pitje straks. Hoog vuur? Laag vuur? Hoelang moet de sate er op ongeveer?
Lezen op de wc is inderdaad erg prettig

Ik ben frietjes aan het eten, en daar geniet ik ook van
Eh...maar niet op de wc hoor...
lekker hoor Graafje, ik heb altijd wel iets te lezen op de badkamer liggen

frietjes zijn idd lekker Min, friettent of zelf gebakken?

grillpan moet je goed heet maken, je moet er dus wel bij blijven en geregeld draaien. Grillpan even invetten met olie en dan nadoen met een keukenpapiertje, het moet niet te vet zijn
Oke, dat had ik inderdaad al gedaan met keukenpapiertje. De sate is straks natuurlijk ook vettig van de olie. Ben benieuwd. Kijk dat soort dingen kan ik nu even uitproberen.

Frietjes op de wc? Nooit geprobeerd maar zou misschien best lekker zijn.....

Heb het toch netjes gedaan, ik heb me 4 uur lang niet schuldig gevoeld naar dochter toe. Totdat ze net belde. Ze durfde niet naar boven in de Euromast en de pannekoekenboot wil ze ook niet op. Besef me nu toch eigenlijk pas hoeveel ze op mij en mijn man vertrouwd. Met ons gaat ze gewoon mee als we het aan haar hebben uitgelegd/verteld. Heb toch wel even een flinke brok nu in mijn keel.
Pfffff sorry hoor dat is zo zit te miepen over mijn kind. Maar ze zit op de boot hoor en ze was weer helemaal blij. Ik begon zowat te janken toen ze zei: mama ik zit op de boot maar de ballenbak is nog dicht!
Graafje, miep maar lekker hoor
en je dochter is een kanjer dat ze toch de boot is opgegaan

IBI een fijn weekend,

Cay Gefeliciteerd met jullie huis

Gravin: is ook even wennen zonder haar, maar is ook goed voor je kind.

Ik heb 2 tunieken gescoord, ben er helemaal blij mee
Hallo allemaal.

Kan het toch niet laten om jullie even te pesten. Het is vandaag windstil dus ik dacht laat ik maar even mijn lappie pakken om wat kite foto's op mijn Hyves te zetten.
He Boarder, heb je het nog wat naar je zin in Egypte? ?? Hier waait het heel hard, mss kun je beter terug komen.
Ik heb nog geen uitjes gemaakt dus tot nu toe heb ik alleen de zee en het bier gezien. Maar ik denk dat ik wel een dagje naar Luxor ga. Maar zodra de wind weer terug komt ga ik gelijk het water op.

En ondanks dat het in Nederland waait blijf ik nog maar even drie weken hier :-)
geniet maar lekker, boarder!

Nog veel plezier
Hallo allemaal
Boarder en Friezje

Friez, leuk tuniekjes, wat voor?
hoi Josje

hoe was het gisteren?

Was effe afgeleid door de mail.

Het was gisteren een erge mooie dienst, zeer persoonlijk. Mijn neef en zijn zoontjes en mijn oom hebben allemaal wat voorgelezen en dat maakt het toch wel erg persoonlijk.

's Middags ben ik met mijn broer naar het strand gegaan en mijn moeder had nog een lunch met de familie. Rond half vijf hebben we haar opgehaald en toen zijn we al filerijdend richting het feestje gereden.

Al met al een mooie dag, maar wel erg veel tegenstellingen
Ook wel erg vermoeiend, we gingen om half negen 's morgens weg en waren om 11 uur 's avonds weer thuis. Vandaag weer gewerkt....

Na de meet wilde ik ook een journal dus heb ik meerdere malen geprobeerd te bestellen maar ging niet. Woensdag kwam hij binnen dat we elkaar echt even aankeken van huh, hoe kan dat nou?? Ik dolblij want ik was natuurlijk van de rel, stond te huilen onder de douche tot vriend het me gaf, ja ben er echt blij mee! Aan iedereen laten zien, iedereen erover vertellen..

En wat denken jullie? Zit die lieve Ibi erachter!! Wat een topwijf niet?

Ieb, te gek, you rock, you made my day! Echt onwijs lief van je!!!!!!! Hele hele hele dikke voor mijn vriendinnetje op afstand!! En geniet van je vakantie, had ik nog niet gezegd!
Sorry josje.. Kom zo olifanten..
Maakt niet uit Choco, ik was ook net binnen hoor
Das wel lief van IBI inderdaad (had je berichtje ook nog niet gelezen)
Weekend!!

Ik ga ff wat teruglezen.
Maar wel een beetje kunnen meekrijgen van de 2 tegenstrijdigheden josje? En was het lekker op het strand?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven