Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:geve schreef op 16 april 2010 @ 17:24:

Maar ik heb - gelukkig - al voor explosiever vulkanen gestaan vandaag. Zie je wel, het ligt niet aan mij, je hebt gewoon een grote bek
Voer voor vrije associatie, lijkt me...
quote:minny schreef op 16 april 2010 @ 17:25:

[...]

Een heel erg stomme naam uit Friesland?Ik denk het niet.. het kan nieuw zijn en je gebruikt het op kinderen..
quote:prulleke schreef op 16 april 2010 @ 17:26:

[...]

Ik denk het niet.. het kan nieuw zijn en je gebruikt het op kinderen..Het wordt steeds enger...
Klinkt als een middeleeuws ( onee, toen hadden ze nog geen triptraps...)martelwerktuig...
Gebruik je het echt letterlijk op kinderen, of voor kinderen, onder kinderen, naast kinderen, ter preventie van kinderen of voor postnatale abortus van kinderen?
quote:minny schreef op 16 april 2010 @ 17:29:

Gebruik je het echt letterlijk op kinderen, of voor kinderen, onder kinderen, naast kinderen, ter preventie van kinderen of voor postnatale abortus van kinderen?Het blijft een mysterie, tot een gebruiker antwoord op het desbetreffende topic
Ik vind het doodeng klinken...
Wat saaaaaaaaai, het is gewoon een stoel.. Wat een anti-climax.
Geen enge martelstoel of zo?

quote:minny schreef op 16 april 2010 @ 17:17:

Oh maar even tussendoor, voordat ik het vergeet, hadden jullie die stomme titel toevallig al gezien?

Het zit je wel erg hoog he?

Eén voordeel: onze biggen krijgen nooit een Stokke Triptrap, daar wensen wij niet mee geassocieerd te worden!
Daar pas jij ook niet meer in met je biggenderriere
Die titel niet zozeer, maar wel dat iemand tracht weerhouden dat ik kenbaar maak dat ik m stom vind

Dat je die stoel niet hebt maakt de titel een béétje goed weer.

Oh maar tis toch een stomme titel
Stommer dan een mangoksel???
En ik weet dat niet iedere baby even mooi is, schijnt ook iets met de genen van de ouders van doen te hebben, maar om je kind nou big te noemen...das ook weer niet zo lief he?
Nog even over die rellen: ik denk dat vijf zich niet realissert hoe verslaafd we zijn aan een goede rel en hoe verwend we de afgelopen week zijn geweest. We zitten dus midden in de afkickverschijnselen en hebben alleen maar begrip en mededogen nodig (en een piepklein relletje om ons koest te houden )
quote:nut schreef op 16 april 2010 @ 18:23:

Stommer dan een mangoksel??? Veel stommer, mangoksel is de correcte term voor een naar mango ruikende oksel namelijk. Tssssk...moet ze hier ook alles leren
Ik vind dat je hier en op het desbetreffende topic best mag melden dat je een topictitel stom vindt. En och, als daar een rel uit voortkomt dan is dat gewoon...een bonus.
Ach, als we onszelf zeugen noemen, zijn onze koters toch biggen?

Maar de topic-titel refereert overigens naar het werkwoord "biggen", niet het zelfstandig naamwoord.

Maar geef nou toe, dit klinkt toch beter dan

"Bevallen en Vrijen, wij willen graag een kindje voor febr. 2011"?

Dat vind ik nou een stomme titel!

En van mij mag je dat zo vaak zeggen als je wilt, dat het een stomme titel is!

Is het namelijk ook!!!

quote:minny schreef op 16 april 2010 @ 18:24:

[...]

Veel stommer, mangoksel is de correcte term voor een naar mango ruikende oksel namelijk. Tssssk...moet ze hier ook alles leren Ik geef toe, ik had Nut ook hoger ingeschat!
Ha, zie je wel Five, ze geven het zelf toe!

Volgens mij was het een gezellige rel geworden, maar dat zullen we nooit meer weten nu, dankzij voorbarig ingrijpen

Waarom noemen jullie jezelf eigenlijk zeugen?
quote:Sproet schreef op 16 april 2010 @ 18:29:

[...]

Ik geef toe, ik had Nut ook hoger ingeschat! Heb nog nooit een naar mangoruikende oksel gehad, houd geneens van mango.
Nou ja, dat is eigenlijk een zeldzaamheid hoor, we noemen onszelf voornamelijk "Doorsnee Vrouwen", maar dat paste niet meer in de titel.

Stom he?
Moet je even in de mangoksel-poll invullen, Nut!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven