Mode & Beauty alle pijlers

Hoe op te pimpen?

16-04-2010 19:04 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft een idee om deze accessoire op te pimpen zodat het wat minder ouwelijk lijkt.

Volgens mij heeft Xenos van die rolletjes tape. Al denk ik dat de stok makkelijker schoon te houden is, als je in één geheel iets plakt.
Dit is ook heel leuk

www.huisraadidee.nl

Kan gewoon met kadopapier. Kleine stukjes maken en gewoon met hobbylijn erop plakken. Na afloop houtlijm er goed overheen (lekker dik) en dan trekt het mooi strak. Daarna blanke lak erop spuiten.
blond ideeen:

zie ook hun site.
Heel ordi, beplakken met van die glimmersteentjes. Zo kitsch dat het toch leuk is.

* gat in de markt. losse klikhoesjes met diverse prints om dit soort gevallen op te leuken *
Bekleden met leder, aan de achterkant gaatjes met nestelringen maken en dan een mooi lint er door rijgen, als een korset-sluiting zeg maar.
Mijn stok is inmiddels heel mooi delfts blauw. Met klompjes, molentjes en een verliefd stelletje. Ik loop als 35 jarige nog steeds voor joker. Maar nu wel redelijk hip. Tis best heel gezellig geworden. Zal morgen eens een plaatje plakken.
Moest meteen aan House denken :

Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
quote:Gamuza schreef op 04 juni 2010 @ 00:19:

[afbeelding]

O, die ga ik onthouden, voor een eventuele volgende stok aan een stuk (heb nu een inklapbare).

Gelukkig heb ik hem niet dagelijks nodig (alleen langere afstanden). Ben wel benieuwd naar de reacties nu hij delftsblauw is.
Ben benieuwd naar het Delftsblauwe resultaat!
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven