hoelaat is t nu?
zaterdag 17 april 2010 om 19:41
@ Frizzy: Fijn! Dat is goed nieuws (toch?)..
Was het een leuke avond?
@Janna: Het was hier zó lekker. De therometer gaf 22 graden aan. Heb de hele dag lekker buitengezeten en ben zelfs verbrand :s. Heerlijke dag gehad.
@Snjo: Heb je helemaal geen last van die vulkaan? Da's best apart.
Kleine naar bed, tijd voor mezelf. Wijntje en boekje in de tuin @ 19.40.
Was het een leuke avond?
@Janna: Het was hier zó lekker. De therometer gaf 22 graden aan. Heb de hele dag lekker buitengezeten en ben zelfs verbrand :s. Heerlijke dag gehad.
zaterdag 17 april 2010 om 20:02
Het feest was wel leuk, en daarna kreeg ik nog bezoek en dat was erg lekker ook leuk. En nu zit ik vol hee, van die fajita's...
Wauw joh, was het echt zo warm buiten? Dat heb ik dus allemaal gemist, haha! Maar morgen wordt het warmer, kan ik in de herkansing. Is het nu nog steeds lekker in jouw tuin joh? In de mijne niet hoor!
Valt bijna in slaap @ 20.02
Wauw joh, was het echt zo warm buiten? Dat heb ik dus allemaal gemist, haha! Maar morgen wordt het warmer, kan ik in de herkansing. Is het nu nog steeds lekker in jouw tuin joh? In de mijne niet hoor!
Valt bijna in slaap @ 20.02
zaterdag 17 april 2010 om 20:11
quote:noahtb schreef op 17 april 2010 @ 19:41:
Was het een leuke avond?
Lekker hoor, buiten zitten. Hier was het vandaag koud maar het zonnetje scheen (en schijnt) wel.
Gelukkig helemaal geen last van de vulkaan (maar ja, ik ben ook sponsor van de IJslandse staat (betaal belasting maar mag niet stemmen enzo )).
Oeps, bijna vergeten: 18.12
Was het een leuke avond?
Lekker hoor, buiten zitten. Hier was het vandaag koud maar het zonnetje scheen (en schijnt) wel.
Gelukkig helemaal geen last van de vulkaan (maar ja, ik ben ook sponsor van de IJslandse staat (betaal belasting maar mag niet stemmen enzo )).
Oeps, bijna vergeten: 18.12
Snjókorn falla, á allt og alla