Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
@moos86: welkom!
@ Moos: Welkom! En vanwege die k*t aswolk natuurlijk.

Onze vlucht is gecanceld.... We konden woensdag op z'n vroegst mee maar dan moesten we wel ff bijna 800 pleuries bijbetalen. Voor precies dezelfde reis.... Of annuleren en geld terug. Nou....dat laatste dan maar!

Ook goed nieuws gelukkig: we gaan over twee weken alsnog naar Bali!!! Vanmorgen opnieuw geboekt.

@ Nukje: Ik slikte AD en ben zwanger geworden. Zie eerdere post (heb nu ff geen zin om veel te tikken...sorry)

@ Frutje: Mooie ringen hoor....

Pfffff....ga m'n koffer weer uitpakken.
@boefje: gelukkig dat je het nog kon annuleren en weer opnieuw hebt geboekt.. wat een gedoe zeg.

ben trouwens kotsmisselijk!

*denkt dat het komt omdat ik twee taarten heb gemaakt en tijdens het maken ook wat heb gesnoept *
Janine is jarig vandaag!!!

GEFELICITEERD!!!

Ik wens voor je verjaardag dat je vriend je een heeeeeel mooi kado heeft gegeven
Hallo allemaal,

Janine; van harte gefeliciteerd! HOpelijk is de misselijkheid snel weggetrokken (en heeft het een andere reden dan teveel snoepen van de taarten )

Boefje wat een pech dat jullie vlucht werd geannuleerd. Maar fijn dat jullie de reis opnieuw hebben kunnen boeken en dat het met jullie werk ook kan. Dat lukt soms ook niet.

Moos: welkom

En nukje: ik zou er gewoon voor gaan

Mijn werk is de afgelopen dagen heel goed verlopen! Dus vandaag echt lekker genoten van het mooie weer. We zijn naar een dierentuin geweest, gewandeld en lekker geluierd in bed. Heerlijk!

Wat wel confronterend was is dat je in de dierentuin niet om alle kinderwagens, kleine kinderen en zwangere buiken om kan......en nu de drukte van mijn werk voorbij is, komt dit onderwerp weer veel duidelijker naar de voorgrond.....

Hopelijk gaat vriend iets sneller over stag.
@Janine nog gefeliciteerd! Ben je nog misselijk? Was het feest gezellig?

@Moos welkom!

@Boefje, WAT ONTZETTEND BALEN!

Gelukkig ga je alsnog, maar kan me voorstellen dat je er even flink van baalt...

Ik ben onderweg naar een sauna voor een dagje niets doen, zweten, massage en een gezichtsbehandeling. En dat met dit weer! Jippie!

Fijne dag allemaal!
@ Boef: ik vroeg me al af of jullie konden vliegen... Wat een ellende, maar wel goed dat jullie over 2 weken alsnog kunnen!

Ik ga proberen je eerdere posts even op te zoeken, 'ervaringsverhalen' zijn altijd welkom

@ Janine: ik ken 'em, die Monchou-taart, hij is inderdaad misselijkmakend lekker .

@ Frutje: heel goed, meid, niks lekkerders dan een sauna, een massage en hele dag de zon op je bol!

@ Moos: welkom! Misschien heeft jouw vriend/man zoiets van "je bent nog jong genoeg" ??

@ de rest: wij hebben seks gehad dus Nukkeman heeft zijn laatste remmingen blijkbaar toch van zich af weten te gooien. Er waren ook geen condooms in huis, dus het kon sowieso niet anders . En het afbouwen gaat trouwens nog steeds goed! Misschien ligt het ook aan het feit dat ik gisterne de hele dag in de zon heb gelegen. Ik voelde de vitaminen-D als het ware in mijn lichaam ontstaan .
@Boefje: Een vriendin van mij zit nu al twee dagen vast op gran canaria mdat er niks vliegt en een andere vriendin van mij zou morgen op vakantie gaan, is ook nog niet zeker of dat doorgaat. Vervelende situatie, maar leuk dat je over een paar weken toch wel weg gaat!

@ nukje: Mijn vriend zegt idd we zijn nog jong, maar dat wil ik het liefste jong moeder worden, mijn moeder was 23 toen ze mij kreeg. Ga ik nu niet meer redden, maar met van de zomer proberen ben ik ook erg tevreden

@janine: Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!

@ Frutje: Wat heerlijk een dagje naar de sauna e.d. Dat zou ik ook nog wel eens een keer willen.

Geniet allemaal lekker van het zonnetje vandaag!!
Hey Moos! Een bouwjaargenoot!

Janine, nog gefeliciteerd! Hoe is het met de misselijkheid? En Meis is trouwens van 3 september, niet van 9. Sorry als ik dat verkeerd heb doorgegeven!

Boefje: balen zeg, die klotewolk!
@boefje: Wat ontzettend balen van jullie vakantie!!! Gelukkig voor jullie is het in ieder geval komende week ook nog mooi weer hier in NL, dan kun je daar in ieder geval nog van genieten...

@moos: welkom!

@nukje: woehoe! dus eigenlijk gewoon begonnen nu! Wel flink balen van die pfeiffer, maar gelukkig dat het niet iets ernstigers is.

@janine: gefeliciteerd! Zou toch leuk zijn als je voor je verjaardag een kindje hebt gekregen! Maar ja, taart is ook leuk

Ik heb een aantal heerlijke dagen in Maastricht gehad, met al mijn collega's. Echt een schoolreisje, met superzonnige dagen ook nog!

En daarnet nog bij mijn nichtje (2) en neefje (0) op bezoek geweest. Zooo schattig! Mijn neefje is zelfs als hij in een huilerige bui is (tandjes kwamen door) nog ontzettend schattig. Maar zo'n peutertje is toch wel het allerleukst. Ik wou dat ik meteen een kindje van 2 kon baren!
@Assie: Fijn dat het project goed gegaan is! Nu weer even chillen Pfff als je rammelende eierstokken hebt, is een dierentuin ongeveer de slechtste plek om naartoe te gaan. Het is eerder een KINDERTUIN voor je gevoel, haha. Heb je je in kunnen houden naar vriend toe?

@Boefje: wat irritant zeg die stomme stofwolk. Heel veel mensen in mijn omgeving hebben er last van en kunnen of niet op vakantie of niet terug naar NL. Ga je nu dan maar gewoon werken aangezien je over twee weken opnieuw gaat proberen naar Bali te komen? een vriendin van mij gaat het ws. zelfs niet redden om naar het huwelijk van haar broer te gaan, terwijl ze getuige is! Echt zielig..

Dit weekend heerlijk geknuffeld met nichtje van vriend. Was leuk. Kan er steeds beter mee omgaan dat ik (nu) nog geen kinderen heb. Zie nu ook wel in hoeveel werk het is en ik geniet dus nog volop van onze tijd samen. Vriend had heel schattig het meisje even bij ons in bed gelegd. Dat was wel heel knus hoor... Vast alleen NOG maar leuker als het een kindje van jezelf is, droom, zwijmel....
@Nukje: wow spannend man, je bent gewoon begonnen!! Hoop dat het snel raak is voor je, ik duim.

@Orchis: babies zijn ook wel leuk toch? (en makkelijker te baren) vind het soms ook wel lastig dat die peutertjes meer hun eigen wil hebben.
Zo hier ben ik weer.

Nukje: gaaf man! Nu dus echt begonnen. Hopelijk haalt nukkeman niet alsnog condooms in huis

Pipo: heerlijk he: knuffelen met je nichtje. Zelfs dan kan een overweldigend gevoel van liefde me overvallen.......laat staan als het je eigen kind is! LIjkt me geweldig.

Orchis: ja peuters zijn ook geweldig.....maar babies (mits ze niet teveel huilen) ook. De enorm snelle ontwikkeling die ze doormaken, het ontdekken van vanalles en het knuffelige en zorgzame.....zwijmel, zwijmel...

Ik heb me prima kunnen inhouden in de dierentuin. Vooral zelf ook genoten van het mooie weer en de beestjes. Assieman noemde zelf dat we in de toekomst ook maar een abonnement moesten nemen; volgens mij hangt die opmerking samen met het als gezinnetje door de dierentuin slenteren........tenminste zo interpreteer ik 'm maar! haha

Ik heb wel genoemd dat we duidelijk tot de restcategorie aan bezoekers behoorden. Geen kinderwagen/kleine kinderen, of zwanger.......dus de zeldzame groep met twee volwassenen.
quote:pipo79 schreef op 19 april 2010 @ 10:01:

@Orchis: babies zijn ook wel leuk toch? (en makkelijker te baren) vind het soms ook wel lastig dat die peutertjes meer hun eigen wil hebben.

Haha, hier moest ik echt om lachen. Maar als ik eerlijk ben, vind ik het ook leuker worden naarmate ze ouder worden.

@Nukje, wat gaaf!

@Assie

Is de rust een beetje wedergekeerd op je werk? En een abbo op de dierentuin? Dat belooft wat!

Het was echt genieten gisteren in de sauna (en buiten in de zon op een ligstoeltje). Heerlijk! Ik kan er dus weer helemaal tegenaan deze week.

Werkse allemaal
Goedemorgen ladies

Helaas hebben mn vriend en ik nog geen kleine neefjes of nichtjes die we af en toe mogen lenen. Wat dat betreft komt hij niet zoveel met kinderen in aanraking. Ik daarentegen wel, werk op een kdv op een babygroep, dus doe de hele dag niks anders dan knuffelen( en werken dan). De laatste dagen zit mn hoofd vol met baby's, lijk het maar niet uit mn hoofd te kunnen zetten. Nou ben ik sowieso wel een onwijs druk-in-mn-hoofd-type, kan moeilijk mn hoofd leeg maken. Gelukkig hebben we de komende weken en maanden leuke dingen in het vooruitzicht.

Gaan jullie binnekort nog leuke dingen doen?

Groetjes
hai allemaal

fijn weekend gehad allemaal met dit mooie weer?

sorry ik ga niet uitgebreid reageren (poging gedaan maar toen kwam net de directeur mijn kamer in hobbelen.. en dat niezo handig).

verjaardag was leuk, gezellig en lekker.. ben nog steeds misselijk haha.. Nee hoor grapje, echt misselijk ben ik niet. Kep alleen minder honger dan normaal.. verders denk ik niet dat het deze ronde al raak is.. dus ik wacht braaf op mijn menstruatie volgende week!

ik reageer vanavond wel ff uitgebreid.. of straks.
net getrakteerd op ijstaart hier op het werk samen met een mede- jarige-collega.. (die is 32 geworden). Hadden we tijdens het halen over trouwen/kids enz... en bij haar rammelt het nog absoluut niet. Ze wil ook eerst trouwen en dan pas kinderen. Maar trouwen duurt ook nog wel even zei ze (over een paar jaar).. ik denk OMG.. dan ben ik wel eens blij dat ze bij mij wel rammelen hoor! ik moet er niet aan denken om pas om mijn 35ste te beginnen..!
@Moos

Djees, jij wordt gewoon omgeven door kinderen! Kan me voorstellen dat er dan wat gaat rammelen...

En leuke dingen? Donderdag komen een tante en oom eten. We gaan de oom vragen om tijdens onze huwelijksceremonie te speechen. Ben heel erg benieuwd hoe hij reageert!

@janine

Hmm, die heeft dus geen haast. Zou er de kriebels van krijgen. Wanneer moet je ongesteld worden?
@frutje: volgens libresse.nl zo rond 28 april... spannend! en ik ga Qnight vieren met vrienden.. en mocht ik toch zwanger zijn.. dan kan ik niet drinken.. nou, dat gaat opvallen hoor!
@Janine: Dat is zeker lang wachten op je ongesteldheid, dat lijkt me echt vervelend!

@Frutje: Ja 4 dagen in de week, de hele dag kids om me heen. wel heerlijk hoor!! Maar iedereen zegt steeds, als je zelf kinderen hebt, zit je en op werk de hele dag met kinderen en dan heb je thuis nog die van jezelf. Maar er zijn zoveel mensen die dat hebben.

Over een week of 6 gaan we naar Guus Meeuwis!!!
@moos: ja, &*%## om te moeten wachten.. haha. Maar ik voel nog niks bijzonders.. Ja, mijn borsten doen een beetje zeer maar dat heb ik weleens vaker zo'n 1,5 week voor mijn menstruatie.. en verder niks geks..! Het zou ook wel heel snel zijn als het de eerste ronde al raak is.
owja, een vriendin van mij is in febr gestopt met de pil. Ze moest rond 14 maart uit haar zelf weer ongesteld worden maar is het nu nog niet geweest.. Ook heeft ze veel kleine puistjes op haar rug en op haar borst, haar haren zijn vetter en ze heeft meer haargroei op benen etc. Nu heb ik dat jaren geleden ook allemaal gehad (dat weet ze ook).. bij mij is destijds pcos vastgesteld (symptomen: onregelmatige cyclus, acne, meer haargroei, vet haar/uitval, aankomen).. nu heb ik geen van die symptomen meer en de pcos is ook verdwenen. Ik hoop niet dat zij het ook heeft.. maar ze heeft wel een aantal symptomen die sterk overeenkomen. Ze wil als het nog niet op gang komt in mei naar de huisarts. Hebben jullie dit om jullie heen meegemaakt of zelf? En kwam het toen wel weer opgang?
Hoi allemaal,

heb helaas geen tijd om alles terug te lezen en reageren.

Er wordt in ieder geval nog goed gerammeld.

Misschien kunnen jullie mij wel horen want ik RAMMEL!!!!

Morgen is m'n NOD. En ik vind het ZO spannend....!!!!

Voel nog niks in m'n buik maar m'n borsten wel al. Ik denk ook niet dat het de eerste keer al raak is, dat zou ik toch moeten voelen of niet...

Ik ben trouwens wel weer ff onzeker als ik het bericht van Janine lees. Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik echt een slechte huid en vet haar. Ook wel wat kleine puistjes / bultjes op m'n borst. Maar wel een regelmatige cyclus. Moet ik me zorgen maken?

Ik merk dat ik me zoiezo echt heel onzeker voel. Ik ben zo bang dat zwanger worden niet lukt... is nergens op gebaseerd maar toch..... ik word daar soms erg verdrietig van....

Dit weekend een kinderverjaardag gehad met babys en zwangeren. Ik wil ook zo graag....
@moimoi: neej hoor dan hoef je echt geen zorgen te maken hoor! dat is normaal.. en je cyclus is toch goed? ik had destijds een heel onregelmatige (30 en soms 50 dagen..) geen pijl op te trekken, kwam toen in 2 maanden een behoorlijk wat kilo's aan.. en ik was duizelig de hele dag (alsof ik in een draaimolen had gezeten). Dus don't worry.. en niet te hard willen.. het komt vast wel goed! Altijd positief blijven denken!

kusje voor jou
Hey Janine,

bedankt!

Inderdaad niet te hard willen. Gewoon lekker oefenen en wel ziet wat er gebeurd. Is ook echt m'n insteek maarja soms.....

Is misschien omdat ik zo lang heb moeten wachten. Maar komt goed!

Bij jou toch nu ook ronde 1. Spannend he!

Kusje terug!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven