Heb jij ook zo'n afwijkende smaak wbt mooie mannen?
woensdag 14 april 2010 om 12:49
Tja, Giel Beelen vind ik aantrekkelijk en vies tegelijk, heel raar.
Verder laatst Jeroen van Koningsbrugge live zien optreden, en die vond ik opeens ook heel leuk.
Ik heb Bas Haring (die filosoof) ook een tijdje heel leuk gevonden, totdat ik erachter kwam dat hij eigenlijk heel veel weg heeft van Yvon Jaspers....
Verder laatst Jeroen van Koningsbrugge live zien optreden, en die vond ik opeens ook heel leuk.
Ik heb Bas Haring (die filosoof) ook een tijdje heel leuk gevonden, totdat ik erachter kwam dat hij eigenlijk heel veel weg heeft van Yvon Jaspers....
woensdag 14 april 2010 om 14:12
quote:amarna schreef op 14 april 2010 @ 12:35:
[afbeelding]
Nog een leuke kale man.
Jamie Hyneman (Mythbusters) vind ik wel wat hebben.
Vooral zijn zware stem vind ik sexy.
@Annekeg
Ik heb 3x Phil Collins live gezien. 2x solo, 1x met Genesis.
Waren alledrie superconcerten !Ik ben helemaal jaloers! Ik heb eens (hoogzwanger, jaaaaren geleden) een concert op tv gezien en was toen helemaal verkocht. De muziek, het sfeertje, de rare bekken/bewegingen, kweenie, 't is gewoon het totaalpakket. Als ik gelukkig ben wil ik altijd Phil horen. De dag van aankomst in Canada (emigratie) was de eerste muziek die ik hoorde van Phil. Als er iets speciaals is dan zetten de kids nu ook al Phil voor mij op. En wanneer wij een eind op stap gaan dan ligt Phil bovenaan het rijtje cd's, heerlijke muziek voor op een roadtrip.
[afbeelding]
Nog een leuke kale man.
Jamie Hyneman (Mythbusters) vind ik wel wat hebben.
Vooral zijn zware stem vind ik sexy.
@Annekeg
Ik heb 3x Phil Collins live gezien. 2x solo, 1x met Genesis.
Waren alledrie superconcerten !Ik ben helemaal jaloers! Ik heb eens (hoogzwanger, jaaaaren geleden) een concert op tv gezien en was toen helemaal verkocht. De muziek, het sfeertje, de rare bekken/bewegingen, kweenie, 't is gewoon het totaalpakket. Als ik gelukkig ben wil ik altijd Phil horen. De dag van aankomst in Canada (emigratie) was de eerste muziek die ik hoorde van Phil. Als er iets speciaals is dan zetten de kids nu ook al Phil voor mij op. En wanneer wij een eind op stap gaan dan ligt Phil bovenaan het rijtje cd's, heerlijke muziek voor op een roadtrip.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
woensdag 14 april 2010 om 14:38
zaterdag 17 april 2010 om 20:39
quote:Lizzl schreef op 15 april 2010 @ 20:47:
Kaal. Ik vind kaal heerlijk en sexy. Mijn vriend heeft ook een kale kop - zoooooo lekker.
Viel ik eerst op mannen met lang haar, nu krijg ik het ook bloedjeheet van kale mannen. Die er steeds meer lijken te zijn, maar ook steeds sexier lijken te worden!
Vin, Ami, Jeroen v K, dan in mijn eigen omgeving nog een aantal
Kaal. Ik vind kaal heerlijk en sexy. Mijn vriend heeft ook een kale kop - zoooooo lekker.
Viel ik eerst op mannen met lang haar, nu krijg ik het ook bloedjeheet van kale mannen. Die er steeds meer lijken te zijn, maar ook steeds sexier lijken te worden!
Vin, Ami, Jeroen v K, dan in mijn eigen omgeving nog een aantal
zondag 18 april 2010 om 15:22
quote:Lizzl schreef op 18 april 2010 @ 14:53:
Volgens mij ben ik echt de enige op 't forum die Peter Steele echt ranzig vindt. Op de foto (Playboy Magazine) hieronder is 'ie zelfs eng
Jyrki doet me erg denken aan Caroline Tensen
Ze lijken inderdaad veel op elkaar
Ik vind Peter Steele toen hij jonger was erg lekker. Maar op die foto's van Playgirl vind ik hem ook helemaal niets. Vond hem sowieso in het echt lekkerder. Vooral als hij z'n hand door zijn haar haalde. Dat kon hij zo sexy doen *zucht*
Volgens mij ben ik echt de enige op 't forum die Peter Steele echt ranzig vindt. Op de foto (Playboy Magazine) hieronder is 'ie zelfs eng
Jyrki doet me erg denken aan Caroline Tensen
Ze lijken inderdaad veel op elkaar
Ik vind Peter Steele toen hij jonger was erg lekker. Maar op die foto's van Playgirl vind ik hem ook helemaal niets. Vond hem sowieso in het echt lekkerder. Vooral als hij z'n hand door zijn haar haalde. Dat kon hij zo sexy doen *zucht*
zondag 18 april 2010 om 15:35
op dit forum ben ik al eerder bespot met mijn mannensmaak (zo prees ik enige tijd terug die weerman Dennis aan die in mijn verwrongen geest op David Hasselhof lijkt) maar ik heb mijn smaak inmiddels wat ontwikkeld en verfijnd:
Brits, rossig en bleek, zo zouden alle mannen moeten zijn, net als Damian Lewis
Brits, rossig en bleek, zo zouden alle mannen moeten zijn, net als Damian Lewis