hoelaat is t nu?
zondag 18 april 2010 om 21:02
Nee, geen hele pizza maar wel het deeg dat ik dan alleen nog maar hoef uit te rollen en toppings op te doen en dan in de oven schuiven.
"de eerste keer buiten na de winter" moet alles maar dan ook écht alles gelijk gedaan worden in de tuin. Tsja, wat zal ik er van zeggen.
*vind het helemaal niet erg dat ze geen tuin heeft*
19.02
"de eerste keer buiten na de winter" moet alles maar dan ook écht alles gelijk gedaan worden in de tuin. Tsja, wat zal ik er van zeggen.
*vind het helemaal niet erg dat ze geen tuin heeft*
19.02
Snjókorn falla, á allt og alla
zondag 18 april 2010 om 21:22
Ik ben vooral vies geworden, zit onder de schrammen en er zit nog steeds onkruid tussen de tegels. Verwacht ook flink wat spierpijn morgen. Het probleem is, ik ben óók agrarisch gehandicapt. Maar steeds als ik leuke plantjes zie op de markt vergeet ik dat weer.
Sjee Snjo, ff kneden kan ook met de hand hoor. De rechniek van tegenwoordig...
Lekker dat je bijna klaar bent Noah, moet je die kleine dan nog oppikken?
Ik wil patatjes halen... @ 21.22
Sjee Snjo, ff kneden kan ook met de hand hoor. De rechniek van tegenwoordig...
Lekker dat je bijna klaar bent Noah, moet je die kleine dan nog oppikken?
Ik wil patatjes halen... @ 21.22
zondag 18 april 2010 om 23:02
Oehhh, dat ziet er erg aantrekkelijk uit!! Eet jij vaak zulke dingen?
Ik zit aan de yoghurt met peertjes
.
Hij gaat 2 dagen naar de opvang. Papa werkt fulltime en mijn dagen zijn niet altijd in te plannen door die onregelmatigheid. Bovendien vind ik het kvd echt niet nadeling voor kinderen. We zijn allemaal best tevreden .
Ik zit aan de yoghurt met peertjes
Hij gaat 2 dagen naar de opvang. Papa werkt fulltime en mijn dagen zijn niet altijd in te plannen door die onregelmatigheid. Bovendien vind ik het kvd echt niet nadeling voor kinderen. We zijn allemaal best tevreden .
zondag 18 april 2010 om 23:12
Mij normaal ook niet Snjo, daarom juist. Ik mocht dan ook alleen patat omdat ik het verdiend had na een hele dag zwoegen. Had zelfs ook nog gejogd daarvoor. Sjemig wat ben ik stoer.
Ik vind twee dagen prima, mits het een goed kdv is. Zelf ook op vele kdv's gewerkt. Fijn dat het zo goed werkt voor jullie zeg!
Is er ergens een leuk topic?
23.12
Ik vind twee dagen prima, mits het een goed kdv is. Zelf ook op vele kdv's gewerkt. Fijn dat het zo goed werkt voor jullie zeg!
Is er ergens een leuk topic?
23.12
zondag 18 april 2010 om 23:13
Frikandellen alleen als ik een voorraad uit NL heb gekregen (die kunnen níet worden opgestuurd helaas). Kroketten is een kolere werk om zelf te maken (mag ik wel weer eens een keertje gaan doen ja).
Een snackbar zoals we in NL kennen hebben ze hier helaas niet.
@21.13
Het moge duidelijk zijn dat ik het niet regelmatig eet....
Een snackbar zoals we in NL kennen hebben ze hier helaas niet.
@21.13
Het moge duidelijk zijn dat ik het niet regelmatig eet....
Snjókorn falla, á allt og alla
zondag 18 april 2010 om 23:20