Hoofdpijn na stoppen met de pil
maandag 19 april 2010 om 10:31
Ik ben sinds 1 januari gestopt met de pil, maar ik heb sindsdien heel vaak hoofdpijn. Rond m'n menstruatie is het niet te harden, en niet weg te slikken met pijnstillers. De rest van de maand komt t met vlagen, ik neem meestal tot 3x per week paracetamol in. Heeft iemand nog tips hoe ik me iets beter kan gaan voelen?
Ps ben niet bezig om zwanger te worden, ik was gewoon pil moe
Ps ben niet bezig om zwanger te worden, ik was gewoon pil moe
maandag 19 april 2010 om 11:01
Ik zou het gewoon eens overleggen met de huisarts. Hormonen zijn rare dingen.
Toch kun je ook kijken of je sindsdien niet andere veranderingen hebt doorgemaakt. Heeft de hoofdpijn niet met iets anders te maken, maar is de timing gelijk met het stoppen van het slikken van de pil? Bijvoorbeeld stress door je baan, een ander eetpatroon oid.
Toch kun je ook kijken of je sindsdien niet andere veranderingen hebt doorgemaakt. Heeft de hoofdpijn niet met iets anders te maken, maar is de timing gelijk met het stoppen van het slikken van de pil? Bijvoorbeeld stress door je baan, een ander eetpatroon oid.

maandag 19 april 2010 om 12:22
Ja haha, het is ook altijd wat! Ik slik m vaak door zodat ik niet ongesteld word en geen migraine. Ik weet ook niet meer goed of ik er nou geen last van had (nouja, niet geen, maar minder) toen ik niet aan de pil was (was een paar jaar gestopt), maar het is zo'n groot ding om te experimenteren en de mogelijke gevolgen. In mijn volgende leven word ik een man.
dinsdag 20 april 2010 om 20:54
zou t dan migraine zijn? ik weet niet goed wat dat is... had wel de vorige keer op mn eerste dag van mn menstruatie naast de giga hoofdpijn ook last van geluid en fel licht...
een maand geleden met m'n huisarts gesproken, hij vond dat ik het goed in de gaten moest houden, en dat t tot 6 maanden na het stoppen van de pil wel veel voorkomt. merk dat ik de laatste tijd ook snel duizelig ben, en misselijk als ik laat ga lunchen... heel irritant! ben trouwens zeker niet zwanger!! ik heb getest
een maand geleden met m'n huisarts gesproken, hij vond dat ik het goed in de gaten moest houden, en dat t tot 6 maanden na het stoppen van de pil wel veel voorkomt. merk dat ik de laatste tijd ook snel duizelig ben, en misselijk als ik laat ga lunchen... heel irritant! ben trouwens zeker niet zwanger!! ik heb getest

woensdag 21 april 2010 om 14:01
Of je hebt medicatieafhankelijke hoofdpijn, langdurig vaker dan eens per week een pijnstiller slikken kan dit geven. Maar ga naar je huisarts...
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross