F2006

06-08-2009 10:02 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:lau72 schreef op 13 april 2010 @ 14:37:

Ja, dat is een goede vraag eigenlijk, waarom ze gaan filmen op school. Ik ben niet zo geengageerd geloof ik, Tieg weet het vast wel

Ehm, nope... Man is thuis vandaag, die mag dat onthouden.

Hier gaat het goed hoor, heb niet zo veel te vertellen. Net een bijeenkomst gehad n.a.v. een wijziging van werkgever, de payroll is opnieuw aanbesteed dus ik krijg nu een nieuwe werkgever formeel gezien. Dus dat is nog even afwachten zeg maar.

Trap: eerste tree is bijna kaal, heeft tot nu toe bijna 2 uur gekost. Dus nog even te gaan... En man is nog niet helemaal duidelijk wat hij er nu precies mee wil, en hoe we dat gaan doen.

Verder zijn we nu ook druk met het plannen van de vakantie. We willen in de meivakantie een week naar Londen, maar het regelen van accommodatie is wat lastiger met twee kinderen. Zeker voor Daan hebben we wel een groot bed nodig, en daar is niet altijd plek voor, of dan heb je een driepersoonskamer nodig. En Tessel is niet altijd op te geven, vaak geef je het aantal kinderen op.

Nitro, nog gefeliciteerd!

Marlee, fijn dat je op gesprek mag, volgende week! En spannend, die mri! Ook wel fijn dat Levi binnenkort geopereerd wordt, hopelijk is het dan gauw over met de oorontstekingen.

Nic, leuk zeg, zo'n inloop. Hier hebben ze dat eens per maand op woensdag inderdaad, maar dan kunnen we nooit... De juf vertelde vorige week wel dat Daan zijn kleiwerkje (3 mooie balletjes )laatst in de vitrinekast gezet had, met zijn naamkaartje erbij. Vond ze zo bijzonder, dat had ze nog nooit een kleuter zien doen Volgens mij vind ze wel meer dingen bijzonder aan Daan, ze vindt het ook al zo apart dat hij met gym van de hoge kast afspringt zonder problemen. Dat doen kleuters kennelijk ook niet zo vlot

Hmmm, verder weet ik het even niet meer... en kan niet teruglezen. Dus nog maar even aan de slag, sinaasappeltje pellen
Tieg en Lau, al ontdekt waarom er gefilmd werd.

Tieg, leuk dat Daan het zo goed doet. Hoe gaat het met het plassen. Lukt dat al beter thuis op de wc?

Nitro, hoe gaat het met de ongelukjes bij Meis?

Hier al een week geen ongelukjes meer. De stickerkaart op school heeft goed geholpen. We stickeren thuis nog wel even door. Het was echt zo ineens over.

Ik had mijn studieboek mee moeten nemen naar het werk. Heb niet zoveel te doen als ik dacht vandaag, en dan ben ik er zelfs maar 4 uurtjes. Volgens mij ben ik veel efficienter als ik mijn uren over meer dagen spreid (of het is gewoon en erg rustige week).
Zo net weer een examen achter de rug, hier heb ik gelukkig wel een goed gevoel over. In de lesstof kwam ik ook tegen dat kinderen die net naar school gaan, aanhankelijker en knuffeliger zijn en ook ineens niet meer zindelijk zijn. Herkenbaar?

Tieg hoe voel je je nu de ene tree gedaan is. Heb jij die nou gedaan of man?

Marlee, goede berichten, behalve van je knie.. En voor Levi ook niet direct leuk, maar wel hopelijk een goed eind.

Ja nitro, ik ben ook wle benieuwd naar je moeder, wil je anders in ak vertellen wat er tot nou toe gebeurd is en hoe het nu gaat en wat de verwachtingen zijn?

Heb Vis vrijdag nog gezien , aan de flessen bier, dus mss nog wat last van een kater.. Vraagt hij nog naar zijn vaatje, of is dat nu in de kiem gesmoord? Is de brand nu dichtbij je ouderlijk huis weer?

Lau, ik hoor meer mensen met energie tekort (incluis moi) zou het mss de omslag naar mooi weer zijn? Het is hier al 3 dagen prachtig buitenspeelweer, heerlijk..

ff nieuws kijken over de brand..
Lekker Cees, weer een examen achter de rug. Wanneer krijg je de uitslag?

Ik herken die dingen totaal niet wat je zegt over kinderen die net naar school gaan (klopt dus precies).

Hoe gaat het met Jesse op school?

Wij hebben vanmiddag gesprek, zo even mijn lijstje erbij pakken met vragen. Kijken of ik nog aanvullingen heb.

Heb een katergevoel en niet eens gedronken. Moest vanmorgen echt nog heeeeel ver komen toen de wekker ging. Duurde even voor ik door had dat het de wekker was die geluid maakte.
Ik denk dat die school gefilmd wordt omdat er daar een speciaal soort onderwijs is. Voor kinderen van ontaarde ouders. Op die manier wordt er bij de kinderen toch een soort van basis gelegd door de toekomst, daar waar de ouders steken laten vallen.

Uit respect voor de privacy, schminken ze de kinderen, zodat ze niet herkent worden (en dus geplaagd dat ze rare mama's hebben) en leren ze de kindjes liedjes, zodat het lijkt dat de school in België is, want Nederland schaamt zich natuurlijk voor dat soort ouders..

Herkenbaar?

En Nic, als je al een katergevoel hebt, moet je niet te lang kijken naar die bewegende aardbol op deze bladzijde. Wordt er misselijk van..

Vanavond mss maar wat eerder naar bed, ook beetje last van het mooie weer/ de omschakeling?

Zou nou wel heerlijk in het zonnetje willen gaan liggen, maar ga zo denk ik eerst ff naar tuincentrum, om flinke haag te kopen, zodat ik geen last meer heb van gluurburen..
cees, op tijd naar bed is wel de bedoeling ja. Was vanmorgen behoorlijk in een diepe slaap toen de wekker ging en dan heb ik wel eens vaker zo'n katergevoel.

Zitten de buren naar binnen te gluren, zijn vast jaloers op je mooie huis. Hebben we nog meeting binnenkort bij jou?

In het zonnetje zitten lijkt mij ook heerlijk. Of lekker in de tuin werken en dan allemaal mooie nieuwe plantjes halen (oa voor de hanging basterds).

Toch nog maar even aan de slag nu.
Oh, ik wil ook in het zonnetje zitten... maar moet nog spullen pakken en was vouwen voor Daan weer opgehaald moet worden, en vanmiddag gaan we dan al naar oma. Hoewel ik de pijp al een beetje leeg heb

Ben er achter waarom er gefilmd werd, er wordt aan het thema film gewerkt samen met de kunstacademie in de buurt. En over twee weken is er een soort filmavond, waar alle opnames getoond worden. Ben eigenlijk wel benieuwd

Pfff, net bij Daan overgebleven in de klas, merk dat ik daar het geduld niet echt voor heb. (respect voor jou, Cees!) En wederom toch wel weer de bevestiging dat het wel een goede keuze geweest is om te stoppen met de pabo.

En wanneer gaan we een volgende meeting doen? Inderdaad bij Cees? Vind ik best hoor, als het niet te ver in de zomer is...

Nu maar even gauw spullen pakken, Tessel ligt nog lekker te slapen, en even gauw was vouwen hier.

Laters!
juni?

of hadden er mensen dan al vakantieplannen?
Juni is prima hoor, ik heb dan nog net een gaatje in mijn overvolle agenda

Filmavond Tieg? Oh, krijgen we daar dan nog bericht van of is dat al geweest? Lijkt me ook wel leuk

*negeert nu even flauwe opmerkingen van Cees over ontaarde ouders, tsss...ik weet niet waar je het over hebt *

Maarrehh Cees, jij hébt toch helemaal geen buren???

Warm hier, en druk vandaag, en geen zin en dan moet ik zometeen ook nog in mijn eentje twee kinderen van kdv/school halen en eten geven en naar bed brenen omdat hun vader weer eens de hort op is...dat wordt wat makkelijks eten vanavond denk ik, misschein maar poffertjes ofzo...
Lau, heeft hij niet eens gezorgd voor eten voor jullie. Als de vrouwen weg zijn dan wordt er altijd gezorgd dat er al een prakkie eten klaar is voor man en kinders (hooguit even in de magnetron) maar andersom niet. Zo flauw.

Cees, juni is goed roep maar een datum.
Pfff, heeft er iemand heel veel lijm en rollen behang? 't Is hier even niet gezellig, ik had al lang bij mijn schoonmoeder willen zijn...

Nog een beetje positief nieuwtje dan... Ik heb net een berichtje gekregen dat ik voor 1 sollicitatie in portefeuille gehouden wordt, als er geen goede kandidaten bij de gesprekken voor volgende week bij zitten, willen ze me alsnog graag uitnodigen.

nu eerst maar eens op pad, bij voorbaat maar even afgemeld dus.

Groetjes!

Ohja Lau, filmavond is de woensdagavond voor de meivakantie, de 28 of zo.
Lau uit je berichtjes klink je helemaal op, ben ik niet van je gewend.. Dikke

Herkenbaar van die kerels idd, wij zijn altijd zo sociaal..

Hier 1 kind bekaf, ligt nu met zijn hoofd op mijn tieparm. Dus zo maar op bedje en zien of ik die ander naar binnen krijg.

Moet vanavond een haan vangen die de laatste tijd nogal agressief is, kan leuk worden. Had m op MP gratis aangeboden, ik hoop dat ie zich daar wel gedraagd...
Heerlijk weer internet!!

Lau, dikke knuffel... Weet er alles van. Sinds manlief een nieuwe baan heeft, eet ik elke avond samen met die twee gasten, doe ze in bad en tegen de tijd dat man thuis komt, kan hij zijn eten opwarmen en liggen de mannen al bijna in bed. Het is dat ik nu thuis ben, maar daar zie ik wel tegenop als ik weer werk.

Juni is prima. Kan het begin juni.. vanaf half juni zijn we op vakantie!! Anders kom ik gewoon een keer bij je langs, Cees .

Heb vandaag wel genoten van het weer. Marius was vrij dus lekker weggeweest, oa naar 't Geertje. Zo leuk!! En daarna lekker naar de Mac.. heb braaf een salade genomen (en een paar frietjes!!)... Morgen maar weer streng ..

Ga ook lekker vroeg naar bed, ben echt ontzettend moe.. en manlief ligt al in bed. Zou vanavond gaan vliegen, heeft zaterdag examen voor z'n brevet.. maar ging niet door vanwege de aswolk...
Ja sorry dames, even druk met de studie, erg leuk maar veel (t)huiswerk!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Juni kan wel, nieuwe praktijk moet wel open begin juni, dus ik ben een weekend aan het verhuizen, weet alleen nog niet welk.

Ben wel erg benieuwd naar je boerderie Cees! En hoe groot onze kindjes alweer zijn. En doe die haan maar hierheen hoor, lekker in de oven.

Lau, gaar meid? En Marlee elke avond het haasje, getsie! Hoewel vriendlief hier er ook nogal eens alleen voor staat (vanwege mijn avondspreekuur) Dan eten we wel samen, maar daarna ben ik weg. Voel me daar toch niet echt schuldig over. Andere dagen ben ik weer aan de beurt.

Tieg, ging jij weer solliciteren dan? Heb ik even niet opgelet zeker, dacht dat je wel tevreden was met je baan (behalve de reistijd dan)
Klink ik echt zo erg? Hmmm...toch maar eens even wat aan doen dan. Ik heb het voornamelijk erg gehad op mijn werk eigenlijk, er komt maar niets uit de gesprekken met PZ en leidinggevende komt ook maar niet over de brug. Ik moet toch mijn conclusie trekken dat er hier geen doorgroeimogelijkheden zijn voor mij, dus moet maar weer eens vacatures gaan bekijken.

Verder thuis gewoon steeds te laat naar bed en dus moemoemoe, beetje voorjaarsmoeheid daarbij ook nog denk ik.

Maar op zich gaat het wel goed hoor, moet gewoon aan de bak voor leuke nieuwe baan en mezelf wat eerder naar bed schoppen

Man valt wel mee hier hoor, moet zeggen dat als hij alleen thuis is met de kinderen dat hij dan gewoon zelf voor het eten zorgt ook, en zo vaak is hij niet weg savonds eigenlijk, ik vaker in ieder geval. Maar kinderen zijn op het moment rond etenstijd/bedtijd niet te genieten, Nina is erg moe en daardoor weer hyper van school en Lasse is dan ook niet gezellig. Zal wel een periode zijn, dus gaat vast wel weer een keer over.

Lekker weer internet Marlee!

En nieuwe praktijk komt al aardig dichtbij nu dus Dok, leuk hoor.

Vis, is het wel leuk weer, huiswerk maken? Wat voor opleiding doe je nou ook alweer?
Nog 1 dag... begint al erg druk hier, Sil gister ziek op bed, ik niet fit, stagiaire net weer naar huis want steeds overgeven.. hoop dat de dag snel om is!

en dat de zon vandaag ook komt, kunnen de kids lekker naar buiten, scheelt wat energie!!

Vis, vanavond een date in bed?
Vanavond date Cees, zit al in de boeken maar ga nu even snel naar de Karwei een slot voor de schuttingdeur halen want de hele buurt komt hier binnen lopen en daar hak gien sin in.

Bak maar een lekkere taart morgen Lau (ik doe iets wat op schuldhulpverlening lijkt, ivm herkenbaarheid zet ik de specifieke naam even niet neer hier)
Het heerlijke weekend al weer voorbij...
Hoe was je date Cees?

Wat was het lekker dit weekend, gisteren was het echt warm. Heerlijk!!

Zit deze week onverwachts nog een extra weekje alleen hier op kantoor. Collega zit vast op Lanzarote, rot voor mij dus niet zo erg voor hem. Kan waarschijnlijk op z'n vroegst donderdag pas terug. Nu eerst maar even een kopje koffie halen en dan weer verder hier, de boel draaiende proberen te houden.
goh...rot voor je collega...vastzitten op Lanzarote

Sterkte Nico! Veel koffie dan maar!
Tssss Nic, kan je collega niet op Spanje vliegen? Daar is het wel open namelijk. En vandaar dan met de bus naar Nederland? Zag gisteren op het journaal dat er best veel mensen zijn die dat zo doen. Maatschappijen gaan er ook al zo mee om.

Hier lekker relaxed weekend gehad. Donderdag grote pot lijm met behang gepakt, en kinderen erachter geplakt. We waren uiteindelijk om half 8 bij schoonmoeder Lekker laat dus, vooral ook omdat we toen nog moesten eten...

Vrijdag 20 weken echo, en alles lijkt goed te zijn. Wat het wordt is nog een verrassing, dat wilden we toch maar niet weten. Ik moet alleen nog wel met 30 weken een echo laten maken, omdat de placenta redelijk dicht bij de baarmoedermond ligt, en dat kan voor problemen zorgen. Maar in principe groeit die nog verder mee naar boven.

Daarna nog even geshopt bij Ikea, eigenlijk weinig bijzonders gekocht maar wel weer veel geld kwijt En 's avonds lekker tapa's gegeten met mijn team. Zaterdag lekker relaxed dagje, en gisteren weer naar huis. Kinderen waren lichtelijk gesloopt, Tessel was binnen 5 minuten vertrokken, alleen Daan liep om half 10 nog rond. Om midden in de nacht naast ons bed te staan met de mededeling dat hij een knuffel kwijt was... Was op zich wel handig, want wel een makkelijke manier om hem vanmorgen zijn bed uit te krijgen.

Nu maar even hard aan de slag, 't is niet zo heel druk, maar even lekker bezig gaan. Moet eigenlijk ook nog een cadeautje voor man hebben, die is morgen jarig. Weet alleen nog niet echt wat... Naast dat ik het ongetwijfeld ook niet meer op tijd in huis zal hebben...
Tieg, hoofd als een zeef dus. Hoop dat je nog wat vind. Misschien lekker mee uit eten nemen naar een speciaal restaurant, even tijd voor jullie 2.

Had al in de gaten dat het donderdag niet lekker liep, dat straalde van je berichtjes af. Gelukkig is die dag voorbij.

En geen idee wat collega gaat doen, hij is te verwend voor een busreis gok ik. Hij hoort vandaag wat zijn toeroperator in de planning heeft.

Fijn om te horen dat de echo goed was. Een extra 30 weken echo is nooit erg.

Ik ga morgenavond naar de ikea, hoop dat ik de kosten beperkt kan houden maar zal wel niet. Moet een aantal opbergbakken hebben en vast nog allerlei andere frutsels. Even kijken naar kledingkasten voor de kids maar nog niet kopen.

Nog even verder hier. Moet waarschijnlijk woensdag een uurtje langer werken ivm controles van de accountant omdat collega er dan dus nog niet is. Kan echt niet meer dan een uur extra blijven, dan moet ik Floor halen. Voor Tim kan ik wel back-up regelen vanuit school. Dan moet hij maar met een buurmeisje of jongetje mee. Vindt hij nog leuk ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven