hoe make-up vlek uit blouse krijgen?

19-04-2010 20:16 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Max Factor Under-Eye Concealer op mijn lichtblauwe blouse gemorst, en nu krijg ik deze bruinige vlek er niet meer uit.

Iemand een ideetje?
Volgens mij ben jij gewoon stiekem een man die vreemd gegaan is

Maar heb je het al met die makeup remover doekjes geprobeerd? Dat wil bij mij nogweleens werken
Nee ik ben een vrouw die voor het eerst van haar leven wat make-up aan het uitproberen is. Heb ik er meteen een blouse mee verpest.

Make-up remover heb ik al geprobeerd, maar de vlek blijft zitten waar hij zit...
Ik krijg ze ook niet uit mijn truitje,ik lees mee....
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
En vanish? (denkt gewoon mee, ik weet genees wat concealer is)
quote:Make-up vlekken in kleding

Afwasmiddel in huis?

Maak de vlek vochtig met wat water en smeer deze hierna goed in met afwasmiddel waar citroen in zit. Even in laten trekken en daarna gewoon in de wasmachine.quote:Make-up vlekken uit kleding verwijderen

Foundation, lipstick en andere vettigheid zit zomaar op een leuk blousje of truitje. Een manier om dit weg te krijgen is door er wat haarlak op te spuiten en het geheel dan daarna direct te wassen.
De afwasmiddeltruc heb ik al geprobeerd maar die hielp helaas niet.

De haarlaktruc zou ik eens moeten proberen, maar dan moet ik eerst haarlak aanschaffen.
Hahha als je in de buurt woont wil ik wel ff komen spuiten hoor

(whahah wat klinkt dat ranzig )
De vloeibare zeep van dr. bronner al geprobeerd? Ik heb altijd zo'n flesje bij mij: thuis en op vakantie, werkelijk goed voor alles (tot nog toe tenminste)...
Kijk eens bij de betere drogist naar een speciaal vlekkenmiddel', je weet wel zo'n klein flesje dat je ook speciaal voor inktvlekken hebt. Dat hebben ze vast ook wel voor make-up.
Oude handdoek omdoen....

Heb je al op Oma weet raad gegoogled? Soms staan daar nuttige dingen bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven