Restaurant Mechelen (België)

20-04-2010 19:32 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan komend weekend 2 nachten naar Mechelen (België) en ik zoek nog 2 leuke restaurants (in het centrum). Vrijdag zijn we 5 jaar getrouwd, dus het hoeft niet heel goedkoop en/of simpel, we willen dan lekker en goed uit eten. Andere restaurant mag wel wat eenvoudiger zijn.

Heeft iemand tips?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
..
Bedankt voor de tip, ziet er heel mooi uit! Ik zoek alleen iets in het centrum (vergeten erbij te zetten), zodat we allebei een wijntje kunnen drinken... (of Belgisch biertje).
..
Misschien een idee voor zaterdag of zondag, vrijdag komen we pas na de lunch aan. We moeten eerst nog een paar kinderen bij opa en oma onderbrengen
..
quote:tilalia2 schreef op 20 april 2010 @ 19:45:

Aaaah, zo'n weekend Veel plezier!Dat zal wel lukken
Ben zelf Belgische kom wel in Mechelen. (woon 15 km eraf). Maar ben er nog nooit echt gaan eten. Ben meer voor Leuven te vinden. Daar heb je in de muntstraat tal van leuke restaurantjes naast elkaar. Mijn lievelingsresto is New Mexico, daar hebben ze tex-mexgerechten. Aanraders hier de platos combinados, waar je 4 gerechtjes mag kiezen en die komen dan op een bord terecht en een lekkere jumbo margarita. Is maar 20 mins rijden met de trein van Mechelen en 15 mins te voet. Best te doen voor zo een lekker eten. En bevalt het Mexicaans je niet, dan ga je gewoon rondstruinen in de muntstraat om te zien welk restaurant je bevalt!
Ik vind het toch fijner om echt in Mechelen zelf te eten, maar bedankt voor de tip, Witchke.
Als je op tv wil komen moet je naar restaurant Kom'af (of zoiets) gaan . Zij doen mee met het Belgische tv programma "Mijn Restaurant". Ik weet niet precies waar ze zitten want ik ken Mechelen verder niet, maar ze zitten wel in het centrum.

Het is in ieder geval een chiquer/duurder restaurant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven