Entertainment alle pijlers

Spartacus

21-04-2010 11:16 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een nieuwe hobby; overdag lekker een aflevering van Spartacus kijken als de kindjes slapen! Kost 99 cent per aflevering. Nou, ik krijg wel waar voor mij geld. Goedemorgen. Vooral aflevering 4, als Spartacus moet vechten in de catacomben gaat het er heftig aan toe. Het begint allemaal nog wat tam namelijk. En tja, de voornaamste reden om te kijken;

Daar wor je tog blij van !
Tweede poging, Xena heeft er niks mee van doen verder. Of speelt zij nou die vrouw van die gladiator-boss? Ze lijkt er wel op. Na ja; jullie hebben even een idee vwb de hoofdrolspeler;

Poe nou dan heb je vast je nog niet de aflevering van afgelopen zondag gezien... Was errug uhm hoe zeg je dat.. Lekker!

Die xena lijkt er inderdaad verdacht veel op!
Dat is inderdaad Xena, maar dan met blond haar en wat jaartjes ouder.
Stressed is just desserts spelled backwards
Het haalt het niet bij de originele film met Kirk Douglas. Sorry

O, hier heeft ze weer rood haar.

Ik kijk het wel eens als het 's avonds op is.
Hier ook een fan. Vooral vanwege de rond paraderende wel gevormde mannenlijven, gehuld in stoere lederen maaksels
quote:traincha2 schreef op 21 april 2010 @ 11:30:

Het haalt het niet bij de originele film met Kirk Douglas. Sorry Die film was er laatst op, helaas gemist. Heeft vroeger veel indruk op mij gemaakt. Was ook veel intenser, met Kirk Douglas. Geweldige acteur. Deze serie is echt pulp, net wat beter dan de gemiddelde pulp, en tja, ook zo lekker.
En die Xena ziet er nog goed uit dan, jeetje!
ik knip er over overheen als er op Net 5 reclame is aangezien ik die series op zondagavond allemaal volg!!
Het is wel leuk om te zien dat al die mensen zo mooi glad geschoren zijn. Zoals de vrouwen hebben helemaal geen okselhaar enzo. Ben toch wel benieuwd hoe ze dat deden in die tijd
Jee, zeg dat dat Xena is.

Man en ik kijken ook elke zondag.

Ik vind het nu wel heel irritant dat het ineens is afgelopen en dat je meteen Jenssen ziet.

Ik ben ook fan omdezelfde reden als Poeszie
Was juist een gebruik in die tijd om te knippen en scheren, De eerste keer werdt zelfs ritueel aangepakt bij de jonge mannen.

Of vrouwen het in die tijd ook deden is niet echt bekend volgens mij, maar als je de middelen hebt waarom niet?
Maar hoe deden ze dat dan Lonki, met een mes of hoe moet ik dat zo voor me zien? (is interesse hoor!)
Ik vind ehm trouwens veeel lekkerderderder :-) in het begin als echt thracier met dat lange haar.
anoniem_30031 wijzigde dit bericht op 21-04-2010 12:58
Reden: lettertje vergeten
% gewijzigd
Hier ook een fan! Grappig dat ik een serie samen met mijn vent kan kijken. Hij voor de actie en ik voor het drama
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Eeh, geen flauw idee eigenlijk Maleficent..zoeken we op.
Helaas mis ik de helft van die serie, omdat ik vaak zondagavond werk.

Maar man kijkt er wel naar (voor het bloed), en zodoende pik ik soms een hakve aflevering mee.(wat ik dus helemaal niet errug vind )

Als de dvd-box uitkomt, weet ik een leuk cadeautje voor (ahem) zijn verjaardag
Ik denk dat de producers homo zijn! Geeft niks, ik geniet!

Starshine, je kunt de afl. ook online zien he.
Volgens Wiki kwamen scheermessen al voor in de bronstijd, en eigenlijk kan ik me er wel iets bij voorstellen. Het villen van een huid lijkt een soortgelijke bewerking, of de haren van de vacht verwijderen tot je leer overhoud...
Dat komt toch gratis op Net 5? Ik kijk het ook weleens, pulp maar wel sappig om te zien. Veel eyecandy! Het had beter Spartacus Blood and Sex i.p.v. Blood and Sand kunnen heten.

Eergister kwam aflevering 9 dus op Net 5 genaamd 'Whores'. De toon was toen al gezet, haha.

Hoofdrolspeelster is inderdaad Xena. De reden waarom ze soms blond en dan weer rood is, is omdat in de oudheid blond haar een statussymbool was voor hooggeplaatste vrouwen. Zij droegen vaak blonde pruiken.
Huh komt het ook op Net5? Hoe laat dan?

en idd Blood and Sex was een betere naam geweest.
Ik heb de eerste 13 afleveringen gezien!

Er gaat nog veel gebeuren ook totaal onverwachte dingen!

Het is alleen zo jammer dat we nog moeten wachten op seizoen 2.

Andy Withfield (Spartacus in de serie) heeft Non Hodgkin

Ik hoop dat hij er weer bovenop komt! Dan kunnen we weer verder gaan genieten!

Ik heb in ieder geval geweldigenoten van seizoen 1
Nou, net zitten zoeken op net 5 uitzending gemist maar daar staat ie niet. Hij geeft t wel aan, maar niet te vinden.
Hier ook een fan! Wij nemen het op en kijken het dan op maandag onder het eten. Geweldige serie. Ben altijd aan het hopen dat Spartacus en Crixus vrienden worden. Oja eindelijk ook eens mannen bloot! Kan nooit wachten tot ik weer kan kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven