Spartacus
woensdag 21 april 2010 om 11:16
Ik heb een nieuwe hobby; overdag lekker een aflevering van Spartacus kijken als de kindjes slapen! Kost 99 cent per aflevering. Nou, ik krijg wel waar voor mij geld. Goedemorgen. Vooral aflevering 4, als Spartacus moet vechten in de catacomben gaat het er heftig aan toe. Het begint allemaal nog wat tam namelijk. En tja, de voornaamste reden om te kijken;
Daar wor je tog blij van !
Daar wor je tog blij van !
woensdag 21 april 2010 om 12:03
quote:traincha2 schreef op 21 april 2010 @ 11:30:
Het haalt het niet bij de originele film met Kirk Douglas. Sorry Die film was er laatst op, helaas gemist. Heeft vroeger veel indruk op mij gemaakt. Was ook veel intenser, met Kirk Douglas. Geweldige acteur. Deze serie is echt pulp, net wat beter dan de gemiddelde pulp, en tja, ook zo lekker.
Het haalt het niet bij de originele film met Kirk Douglas. Sorry Die film was er laatst op, helaas gemist. Heeft vroeger veel indruk op mij gemaakt. Was ook veel intenser, met Kirk Douglas. Geweldige acteur. Deze serie is echt pulp, net wat beter dan de gemiddelde pulp, en tja, ook zo lekker.
woensdag 21 april 2010 om 13:02
woensdag 21 april 2010 om 13:05
Dat komt toch gratis op Net 5? Ik kijk het ook weleens, pulp maar wel sappig om te zien. Veel eyecandy! Het had beter Spartacus Blood and Sex i.p.v. Blood and Sand kunnen heten.
Eergister kwam aflevering 9 dus op Net 5 genaamd 'Whores'. De toon was toen al gezet, haha.
Hoofdrolspeelster is inderdaad Xena. De reden waarom ze soms blond en dan weer rood is, is omdat in de oudheid blond haar een statussymbool was voor hooggeplaatste vrouwen. Zij droegen vaak blonde pruiken.
Eergister kwam aflevering 9 dus op Net 5 genaamd 'Whores'. De toon was toen al gezet, haha.
Hoofdrolspeelster is inderdaad Xena. De reden waarom ze soms blond en dan weer rood is, is omdat in de oudheid blond haar een statussymbool was voor hooggeplaatste vrouwen. Zij droegen vaak blonde pruiken.
woensdag 21 april 2010 om 13:09
Ik heb de eerste 13 afleveringen gezien!
Er gaat nog veel gebeuren ook totaal onverwachte dingen!
Het is alleen zo jammer dat we nog moeten wachten op seizoen 2.
Andy Withfield (Spartacus in de serie) heeft Non Hodgkin
Ik hoop dat hij er weer bovenop komt! Dan kunnen we weer verder gaan genieten!
Ik heb in ieder geval geweldigenoten van seizoen 1
Er gaat nog veel gebeuren ook totaal onverwachte dingen!
Het is alleen zo jammer dat we nog moeten wachten op seizoen 2.
Andy Withfield (Spartacus in de serie) heeft Non Hodgkin
Ik hoop dat hij er weer bovenop komt! Dan kunnen we weer verder gaan genieten!
Ik heb in ieder geval geweldigenoten van seizoen 1
woensdag 21 april 2010 om 13:15