Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ja, jankerd kan weg. Heb hem zien. Ik zal maar niet zeggen dat Wup op zijn vader lijkt, of wel?

Jammer dat huizenzoekactie zo moeilijk verloopt. Hoop echt dat er nou eens schot in de huizen- en werkzaak gaat komen. Je verdient het!

Lieve Ceetje! Wat een heerlijke foto's! Die op die handdoek! *smelt* Mooie meid is het!

Kastje is echt supermooi geworden, Vish! Toch maar niet een meubelopkalefaterbedrijfje starten? Ik wil best je eerste klant zijn, hoor! :-)

Inad, doe maar wat je zou jeweetwellen!

Kleine Juno nog steeds klein. Maar al wel weer wat gegroeid. Sterk mannetje! En sterke Eowyn!

Ik heb twee glazen rosé op en ik voel het enorm. Helaas zijn alletwee de mannetjes weer ziek, dus ik hoop toch heel erg op een rustig nachtje. Anders ben ik morgen echt helemaal brak. Ze leken allebei weer redelijk oké. Hebben vandaag echt lief samen gespeeld. Maar vanavond allebei weer koorts en Tony heeft de boel weer ondergekotst. Zielig! Maar ook voor mij, want ik heb kotsbed verschoond. Viehiesssss!
Loretta is De Mol. Punt.
Bluuuuugh, kots! Echt, dat zijn aspecten van het moederschap waar ik níet op zit te wachten! Waarom vond je ons nou lief eigenlijk Kess?

Q heeft gepost in het Kasteel, gelukkig allemaal heel positief, pffffiiieeeuuwwww!

Jankerd is weg. En je mag zeggen dat Wup op hem lijkt hoor, vinnik heus niet erg . Maar hopen dat Wup wel een Vent met hoofdletter V wordt die ergens voor staat en niet bang is om voor z`n vrouw en kind te kiezen. Valt het op dat het me frustreerdtdtdtd?

Ik ga naar bed, is toch naks op tv. Inad sluit af neem ik aan?

Truste lieffies!
quote:peppie schreef op 06 oktober 2007 @ 23:07:

Ik ga naar bed, is toch naks op tv. Inad sluit af neem ik aan?

Jep, hier ben ik

Was aan t bankhangen met Batman en Robin en daarna berg domme tijdschriften en halfhalf Ned. Filmfestival. Dat van die Rose had ik ook kunnen schrijven Kess, want zelfde hier

Zielig, kotsende mannetjes, en ook mamas die t op moeten ruimen, beterschap voor ze!

Vish ik ga naar je kastje kijken en naar Ceetje natuurlijk, Star, ben benieuwd.

even posten van en dan in krochten loeren..

Wat fijn voor Q trouwens!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Whahah, nee, Inad, IK sluit af! Kwam nog heel even spieken. Tony weer wakker en zit nu even Teletubbies te kijken tot zetpil werkt. Lekker met dekentje op de bank.

Gewoon, ik vind jullie lief. Gewoon. Omdat dat zo is.
Loretta is De Mol. Punt.
IkvinjouookliefKess!!

Geef Tony maar een dikke knuffel, arm manneke. Tubbies kijken wel lekker voor em en dekentje op bank helemaal. lief!

Ik heb nog even gereageerd in Thee, jeweetwel-update.

Kastje is errug leuk geworden Vish! Mooi gedaan.

En Ceetje is een lekker wijfie. Die beeeeentjes!
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 06-10-2007 23:31
Reden: vergeet de helft..
% gewijzigd
Eigenlijk wil ik natuurlijk gewoon stiekem t laatste woord hebben
Maar dat gaat je natuurlijk niet lukken.....
Loretta is De Mol. Punt.

fuuufufffuuuuu

He verdorie!! Dit wordt zo'n eindeloze sessie van "hang jij op of hang ik op"
Loretta is De Mol. Punt.
Ik ben nog even aan t bijlezen omdat ik hele dag nog nauwelijks achter compu heb gezeten en ontwenningsverschijnselen kreeg

Moet zo ook nog was ophangen, blegghh. Was ik eerder op de avond totaal vergeten uit machine te halen.
Ooooh, balen, nu nog klusjes doen! Maarrrrr.....het is tenminste geen kotswas, dat scheelt. Ik ga de eer aan jou laten, denk ik.....
Loretta is De Mol. Punt.
Ben nu aan t twijfelen.. wel posten niet posten wel posten niet posten

Was nog even Gerbilnamen aan t verzinnen
And the winner is: Inad!!

Gerbilnamen

En teringtubbies ook . Zéker om half 12 `s avonds!

Hier was het om 5.15 uur hongeralarm. Maar ventje was niet verzadigd na tiet in het kwadraat. Dus weten te rekken tot 7 uur en toen eruit een bammetje eten. Weer aan de tiet maar janken geblazen. Ik vrees...... (ben net begonnen met middagvoeding vervangen door kv en heb bijna nada stuwing). Flesje wil ie ook niet trouwens dus ik ben in 1 klap weer net zo onzeker over drinken van Wup als in de kraamtijd. Jammer, dat is 1 ding wat ik niet meer zo nodig hoefde te herleven

Kwam nog een fantastische meisjesnaam tegen op borstvoeding.com trouwens: Vanima Revolution Star

Nu eerst een groooote bak

anoniem_27760 wijzigde dit bericht op 07-10-2007 08:32
Reden: vautje
% gewijzigd
Wauwie, Vanima...
Roepnaam Vanya Vish....

29 is morgen toch pas?
Haai,

Die grote bak koffie kan ik wel gebruiken. Niet eens zo heel vroeg op hoeven staan, 8.41 (echt niets te klagen) maar voel me toch geradbraakt. Heel veel wakker geweest, terwijl Chica gewoon rustig lag te ronken. Veel ideeen die door mn hoofd spookten.

Revolution Star, das wel erg Hippie en Commie En Vanima, tjaaa

Pep, vervelend weer zo onzeker. Je kunt de produktie wel weer opkrikken, maar weet niet of je daar nog zin in hebt? Dan moet je gewoon weer heel veel aan gaan leggen, zelf regeldag instellen, venkelthee drinken enz. Maar hij is al best groot en eet al bijvoeding dus je kunt ook juist meer af gaan bouwen.

Ik ga ons even aankleden. M'n moeder komt zo en dan gaan we naar de kinderboerderij. Tis hardstikke mooi hier buiten
Hier ook prachtig weer. Loop rond als kip zonder kop ben 80 dingen tegelijk aan het doen. Eigenlijk hoef ik maar 1 ding te doen: strontluier verschonen maar heb ik geen zin in
Heb inderdaad niet zo`n trek om weer productie op te krikken. Wup is vandaag 8 maanden en 17 dagen oud dus ik vind het ook wel mooi als dit het einde van de bv is. Wel heul jammer dat ie geen kv wil drinken

Hier ook schitterend weer. Wel fris maar echt weer om naar de kinderboerderij te gaan ofzo. Maar kom er nu achter dat er hier in het durp en in de omliggende durpen geen is! Mischien straks even naar Mams-stad rijden.....
Wat voor kv heb je Pep? Zit echt verschil in smaak. En probeer ook even kouder of warmer, kan ook nog probleem zijn. Of wat meer verdunnen dan op pak staat.
Proeverpakking Nutrilon 2. Megazoet. Inderdaad maar beetje klooien ermee om te zien wat wél werkt.
Anders Similac proberen, is ook altijd ergens in de aanbieding (2 voor 9.99). Nutrilon vond ik echt megagoor, wel beter dan die uhm..hypoallergene shit want dat is helemaal om te kotsen.
Die hypoallergene shit is inderdaad goor. Zelfs Tony lust het niet. Terwijl Vito met evenveel plezier gewone, hypo of pepti drinkt. Het maakt hem geen zak uit. Als het maar voer is!

Misschien toch eerst mengen met mm? En dan langzaam over op volledig kv? Maar kan me ook voorstellen dat je niet allerlei dingen door elkaar gaat uittesten. Dat schiet natuurlijk ook niet echt op....

Hier toch nog een goede nacht gehad. Tony ging om 24.00 toch weer lief slapen, tot vanmorgen 9.30. En Vito werd om 7.15 wakker. Melk erin en weer geslapen tot 9.15. Wat een luxe!

Inad, gefeliciteerd met je overwinning op het laatste woord! :-)
Loretta is De Mol. Punt.
Pffft, waarom kan kind nou niet gewoon kv drinken zonder gezeur. Dure grap zo als je alle merken uit moet proberen om er vervolgens achter te komen dat ie het gewoon niet wil
Tony nog een stoere regenjas nodig??

Ooooooo, die is leuheuk!!! Ik was gisteren even bij de DA-drogist. Daar kom ik normaal nooit, maar ik had een cadeaubon. Goede reden, dus! De slaapzakje zouden in de aanbieding zijn, maar die bleken niet geleverd te zijn. Toen dus maar een Cars-parapluutje voor Tony gekocht. Kan mooi vast bij mijn sintcadeautjesverzameling!
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven