Napraat- en uitvechttopic 3

17-04-2010 23:22 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
Ik heb dan ook alleen het beste idee goed onthouden Geve.
Het was weer gezellig in waarschuwingenland vanochtend zie ik...
Wat doe je nu als je in een topic een aantal keren op het onderwerp reageert, maar je hebt te maken met zo'n ongelooflijke vervelende principiele l.......En dat wil je heeeel graag vertellen. Maar je mag alleen maar reageren ontopic.Anders krijg je een waarschuwing. En ik wil zo graag vertellen wat ik van de persoon zelf vind.

Dan moet je niet meer reageren, natuurlijk. Ben ik mee eens, maar dat kost een berg aan zelfbeheersing.

Hoe doen jullie dat? Hebben jullie die beheersing van nature?
@ Koko: Kun je je boodschap niet verpakken in uiterst neerbuigende toon die wel duidelijk is maar niet "tastbaar"?

Ik heb die beheersing waar jij het over hebt niet van nature, maar ik merkt wel dat ik het steeds makkelijker loslaat als iemand echt vervelend is, zeker als anderen dat ook vinden.
quote:minny schreef op 22 april 2010 @ 12:07:

Het was weer gezellig in waarschuwingenland vanochtend zie ik...Dat was vast een dolle boel. Ik ben nu wel nieuwsgierig waar dat was .
Iris1969 en Nouschi reageerden gisteren op mijn post, waarin ik vroeg waarom de Angels überhaupt nog tekst en uitleg komen geven over de genomen beslissingen.

Het moderatorteam heeft een poosje geleden laten blijken dat forummers uiteindelijk nul komma nul inspraak hebben in het beleid. Wat is dan het nut van al dan niet omstreden beslissingen uitleggen? Om de sfeer niet te verpesten? Om aardig gevonden te blijven worden? Om je gelijk te halen of te onderstrepen? Of iets anders? Ik vind dat een beetje verwarrend. Nou ja, niet voor mij persoonlijk, maar ik kan me voorstellen dat forummers denken mee te kunnen praten als er weer eens zo'n ellenlang epistel vol uitleg langs komt vliegen. Je behoeft geen feedback of discussie? Nodig dan ook niemand uit...
Nee, blijkbaar heb ik niet echt een verborgen neerbuigende toon.

Daarbij ben je verplicht om on-topic te blijven, dus even lekker sneren lukt niet. En dan heb je soms dus heel veel zelfbeheersing nodig.

Want heb je toch een eikels op de wereld.
@ Ligeia: En toch hebben we best wel wat inspraak in het beleid hoor. Kijk maar eens wat er in de loop van de tijd allemaal veranderd is door "overleg" tussen Naomi/Angels en de forummers. Uiteraard zetten zij de lijn uit, maar ik vind ons zeker geen mak volgend vee .
@ Koko: Als je nu antwoord in de trant van "uiteraard heb jij helemaal recht op jouw kijk op de wereld, maar ik vind blablabla" dan voelt die ander dat best wel hoor.
quote:iris1969 wrote on 22 April 2010 @ 13:22:

En toch hebben we best wel wat inspraak in het beleid hoor. Kijk maar eens wat er in de loop van de tijd allemaal veranderd is door "overleg" tussen Naomi/Angels en de forummers. Uiteraard zetten zij de lijn uit, maar ik vind ons zeker geen mak volgend vee .Niet wat betreft waarschuwingen en bans en the lot. En dat snap ik ook wel, maar voer dan ook gewoon je beleid uit en laat dat eindeloos toelichten achterwege als dat verder toch geen zin heeft.
quote:Ligeia schreef op 22 april 2010 @ 13:18:

Iris1969 en Nouschi reageerden gisteren op mijn post, waarin ik vroeg waarom de Angels überhaupt nog tekst en uitleg komen geven over de genomen beslissingen.

Het moderatorteam heeft een poosje geleden laten blijken dat forummers uiteindelijk nul komma nul inspraak hebben in het beleid. Wat is dan het nut van al dan niet omstreden beslissingen uitleggen? Om de sfeer niet te verpesten? Om aardig gevonden te blijven worden? Om je gelijk te halen of te onderstrepen? Of iets anders? Ik vind dat een beetje verwarrend. Nou ja, niet voor mij persoonlijk, maar ik kan me voorstellen dat forummers denken mee te kunnen praten als er weer eens zo'n ellenlang epistel vol uitleg langs komt vliegen. Je behoeft geen feedback of discussie? Nodig dan ook niemand uit...

Zeer eens!

Ik begrijp ook niets van het gedrag van moderators ( en hun commentaar onder privé nick) op dit topic.

Laat al die uitleg toch zitten. Niemand maar dan ook echt niemand schiet er iets mee op!
quote:iris1969 schreef op 22 april 2010 @ 13:12:

[...]

Dat was vast een dolle boel. Ik ben nu wel nieuwsgierig waar dat was .3 daarvan iig op topic van Jaap op actueel....
quote:koko67 schreef op 22 april 2010 @ 12:18:

Wat doe je nu als je in een topic een aantal keren op het onderwerp reageert, maar je hebt te maken met zo'n ongelooflijke vervelende principiele l.......En dat wil je heeeel graag vertellen. Maar je mag alleen maar reageren ontopic.Anders krijg je een waarschuwing. En ik wil zo graag vertellen wat ik van de persoon zelf vind.

Dan moet je niet meer reageren, natuurlijk. Ben ik mee eens, maar dat kost een berg aan zelfbeheersing.

Ik dus niet....

we hebben het over hetzelfde topic geloof ik

Ik moet nu echt op mn handen zitten want ik heb zo'n zin om daar even los te gaan.

Maar het heeft geen zin want

A) alles wordt weer verwijderd

B) degene om wie het gaat kent alleen eigen waarheden

C) het kost me een ban en aangezien ik ziek thuis ben vind ik dat té jammer
quote:koko67 schreef op 22 april 2010 @ 12:18:

Wat jij van de persoon zelf vindt is toch helemaal niet terzake doende? Daarom wordt 'op de man spelen' en 'off-topic' gaan op de pijler Actueel nu ook strenger in de gaten gehouden. Omdat de op zich interessante discussies door al dat gewauwel verzanden in een boel 'ik vind jou een lul' gezanik.

En vind je een topic niet interessant, dan laat je het links liggen.
quote:biebelie schreef op 22 april 2010 @ 13:35:

[...]

Ik dus niet....

we hebben het over hetzelfde topic geloof ik

Ik moet nu echt op mn handen zitten want ik heb zo'n zin om daar even los te gaan.

Maar het heeft geen zin want

A) alles wordt weer verwijderd

B) degene om wie het gaat kent alleen eigen waarheden

C) het kost me een ban en aangezien ik ziek thuis ben vind ik dat té jammer

ja, we hebben het over hetzelfde.

Dus jij hebt dat ook, ik ben blij dat ik niet de enige ben.

Ik blijf maar tegen mezelf zeggen: "hij is een onbekende, wat kan het je schelen". Maar ik wil zo graag reageren.
En er nog iemand die ook niet op zijn handen kon blijven zitten.

Ik ben voor DS bang dattie een bannetje aan zijn broek krijgt.
Wijvengezeik is besmettelijk! Zelfs de Viva-kerels vliegen elkaar in de haren...
Haha, ja Jaap is altijd goed voor dolle pret.

Nu weet ik ook gelijk wie dat vervelende mannetje is (mee eens trouwens )
Vervelend mannetje?

Ik kan me andere passende woorden voorstellen.

Mag dat hier?
quote:biebelie schreef op 22 april 2010 @ 13:43:

En er nog iemand die ook niet op zijn handen kon blijven zitten.

Ik ben voor DS bang dattie een bannetje aan zijn broek krijgt.Ik vrees het ook. Ave forum; morituri te salutant
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:koko67 schreef op 22 april 2010 @ 13:50:

Vervelend mannetje?

Mag dat hier?

Welja, leef je uit. Het interesseert Jaap vermoedelijk hoegenaamd niets en als het jou oplucht...

Maar hou er rekening mee dat in de openingspost van dit topic dit staat: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
Ik vind Jaap niet vervelend.
quote:koko67 schreef op 22 april 2010 @ 13:50:

Vervelend mannetje?

Mag dat hier?Helaas....
quote:Donkeyshot schreef op 22 april 2010 @ 13:51:

[...]

Ik vrees het ook. Ave forum; morituri te salutant Joh, je gaat niet dood van 24 uur niet forummen
Nee,, ik ga me niet uitleven.

Ik ga er voortaan niet meer op reageren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven