Vers verstopic!
woensdag 21 april 2010 om 21:40
Het WK komt er weer aan en dat vraagt om een reunie van de oude verstopic garde en iedereen die zich wil verstoppen voor de voetbalgekte.
Deze keer hebben we een iets fleurigere tent:
Met een nog steeds prachtige portier:
En iedereen heeft natuurlijk weer een prachtige kamer gekregen:
Tentjes voor de baby's!
Wij zijn zeer tolerant, maar als je deze mee neemt in de tent zullen wij je moeten overdragen aan onze andere portiers
Deze keer hebben we een iets fleurigere tent:
Met een nog steeds prachtige portier:
En iedereen heeft natuurlijk weer een prachtige kamer gekregen:
Tentjes voor de baby's!
Wij zijn zeer tolerant, maar als je deze mee neemt in de tent zullen wij je moeten overdragen aan onze andere portiers
vrijdag 23 april 2010 om 20:39
maandag 26 april 2010 om 13:54
quote:ambrosia9 schreef op 25 april 2010 @ 19:36:
Niemand zich aan het verstoppen voor het voetbal? Mijn zwager werkt in een cafe in Rotterdam, dat is net dus leeggehaald door de ME, omdat het er vol zat met supporters, die zal wel lekker vroeg klaar zijn met werken Ik was maar uitgebreid gaan kokkerellen. Dus heb me wel verstopt, maar in de keuken
Niemand zich aan het verstoppen voor het voetbal? Mijn zwager werkt in een cafe in Rotterdam, dat is net dus leeggehaald door de ME, omdat het er vol zat met supporters, die zal wel lekker vroeg klaar zijn met werken Ik was maar uitgebreid gaan kokkerellen. Dus heb me wel verstopt, maar in de keuken
maandag 26 april 2010 om 18:05
quote:Laura289 schreef op 26 april 2010 @ 00:10:
ach, m'n energiehuishouding en 'de liefde'...
Fijn dat het met je poezen goed gaat! Fijn om katten om je heen te hebben hè?
Ik moest vandaag op mijn werk de wk-website op. Want ik moet een bijeenkomst plannen in juni en dan is het toch wel handig om te weten wanneer niemand zin heeft om op te komen dagen.
ach, m'n energiehuishouding en 'de liefde'...
Fijn dat het met je poezen goed gaat! Fijn om katten om je heen te hebben hè?
Ik moest vandaag op mijn werk de wk-website op. Want ik moet een bijeenkomst plannen in juni en dan is het toch wel handig om te weten wanneer niemand zin heeft om op te komen dagen.