Napraat- en uitvechttopic 3

17-04-2010 23:22 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
Proost Loom en laat hem maar goed smaken!!! Op het weekend
Huh? Ik kan weer posten?
Hoi Floor !
Vroeg Me al af waar je bleef floor
quote:yasmijn schreef op 23 april 2010 @ 16:07:

Ik vind het idee dat angels doorgewinterde forummers moeten zijn die hun pappenheimers kennen, wel goed.Misschien, maar geen HRS of Jankerd.
Floor
quote:floor72 schreef op 23 april 2010 @ 16:37:

Huh? Ik kan weer posten?Nee hoor. Dit is een Viva Morgana.
quote:loomii schreef op 23 april 2010 @ 16:14:

[...]

Diverse mensen (waaronder ikzelf) hebben in .... februari, meen ik, gepost dat het vermoeden bestond dat we hier toch echt met een trol te maken hadden. Volgens de angels was dat toen zeer zeker níet het geval (daar was dus toen ook naar gekeken). Waarom is ze nu dan wel een trol?Kweenie, maar obv een wel heel cryptische posting ergens hieronder vermoed ik dat het getroll zich uitstrekt over meerdere fora. Dus dat MrsC hier wel nieuw was, maar op bijv. een forum met een ballenbak al eens ontmaskerd was als troll.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:iris1969 schreef op 23 april 2010 @ 16:13:

Ik zal je even flink laten schrikken Minny, maar je ben echt wel lief. Opvliegend ja, ongenuanceerd soms ja, maar niet lief nee. Sorry .
Speculeren heeft geen zin. Er is wel vaker een troll ontmaskerd. De manier waarop dat gebeurd interesseert mij persoonlijk niet. Ben alleen al blij dat de troll ontmaskerd wordt. Al was het maar omdat ik dan tenminste weet dat mijn intuïtie nog werkt
quote:rider schreef op 23 april 2010 @ 16:10:

[...]

Misschien ben je niet lief, maar wel een onmisbare op dit forum imho.Och, niemand is onvervangbaar

En eigenlijk ben ik het steeds meer beu hier, met die verstikkende betutteling en het vanuit een machtspositie van alles kunnen maken. Bah.
quote:Dushi74 schreef op 23 april 2010 @ 16:47:

Speculeren heeft geen zin. Er is wel vaker een troll ontmaskerd. De manier waarop dat gebeurd interesseert mij persoonlijk niet. Ben alleen al blij dat de troll ontmaskerd wordt. Al was het maar omdat ik dan tenminste weet dat mijn intuïtie nog werkt Heb jij weer gelijk in.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ahhh.... gezellig dat we er weer zijn!

Huh? Ik kan weer posten?HAAAAAAAIII!
Dus MrsC is een troll? Godezijgedank! Das dan toch weer een onderdanig vrouwtje minder die ons terug de jaren 50 in wil trekken.

Huh? Ik kan weer posten?Nou... lekker geregeld.. heb je weer geen tijd meer voor de boerderie!
Joepie! Draadloos internet

Dat het soms enige tijd duurt om -naast de intuïtie- ook bewijs te krijgen en daarmee de trol te kunnen permabannen snap ik, maar....

........... kan er dan niet wat coulanter worden omgesprongen met de forummers die over zo'n goed getunede intuïtie beschikken.

Door zelfs het woord trol te verbieden en banwaardig te maken (Zo zit dat toch? Of slaat de mojito er nu te hard in?), bescherm je de trol wel heel erg. Zeker wanneer deze zijn/haar trollerigheid vormt rond godsdienstige zaken, waarbij de trol dus - zich beroepend op de bijbel of whatever- overal mee wegkomt. in dat geval is vrijheid van meningsuiting blijkbaar eenrichtingsverkeer geworden hier.
quote:minny schreef op 23 april 2010 @ 16:50:

Dus MrsC is een troll? Godezijgedank! Das dan toch weer een onderdanig vrouwtje minder die ons terug de jaren 50 in wil trekken.Had ik al verteld van mijn nieuwe bijbelstudiegroep?
quote:floor72 schreef op 23 april 2010 @ 16:48:

Ahhh.... gezellig dat we er weer zijn!Floor is in tha house olee olee
Sow Floor, ben je ook wakker. We kunnen alweer vanaf een uurtje of twee vanmiddag. We zijn unbanned enzo.
Het woordje troll gebruik is nu juist aan banden gelegd omdat elk topic op den duur vol stond met trolll dit, troll dat. Andere uiterste zitten we nu in. Dat het woordje troll niet geschreven mag worden in het topic zelf. (en hopelijk wel hier anders zit ik zo zonder vivaforum en op de gebande bank) Maar wel verdachtmakingen of twijfels kenbaar gemaakt mogen worden aan de vievkes via mail of toverstafje
quote:loomii schreef op 23 april 2010 @ 16:55:

[...]

Had ik al verteld van mijn nieuwe bijbelstudiegroep?Nee, klinkt fascinerend! Vertel eens
quote:loomii schreef op 23 april 2010 @ 16:55:

[...]

Had ik al verteld van mijn nieuwe bijbelstudiegroep?

Oh leuk! Leer je daar ook dat wie zijn kind liefheeft de roede niet mag sparen? (Of komt dat niet uit de bijbel?)

En kan jij mij uitleggen waarom een aantal katholieke leiders dat woordje roede dan weer heel anders interpreteerden dan een aantal christelijke leiders waar MrsCaricos zich op beriep?
quote:Oh leuk! Leer je daar ook dat wie zijn kind liefheeft de roede niet mag sparen? (Of komt dat niet uit de bijbel?)

En kan jij mij uitleggen waarom een aantal katholieke leiders dat woordje roede dan weer heel anders interpreteerden dan een aantal christelijke leiders waar MrsCaricos zich op beriep?Een aantal katholieke leiders had het briljante idee om hun gordijnen er aan op te hangen in plaats van hun kinderen er mee te slaan. Het slaan hebben ze vervangen voor oneerbare voorstellen en sexuele handelingen. Zoiets?
quote:minny schreef op 23 april 2010 @ 17:01:

Nee, klinkt fascinerend! Vertel eens

Ik zal er een topic over openen. Het lijkt me leuk om er met jullie over te discussieren. Het heeft mijn leven heel erg ten goede veranderd. Je weet echt niet wat je mist, totdat je het gevonden hebt. Het is zo mooi, zo natuurlijk en geeft zo'n rust!

Ow, mijn vrouw komt net terug uit Papoea Nieuw Guinea, ik ga even met de kinders een welkomsliedje voor haar zingen. De baby kan nog niet zingen, dus daar sla ik de maat op.

Da-aag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven