Ik ben zo bang... deel 3

03-03-2010 13:04 2973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja... deel drie alweer, helaas net na slecht bericht te hebben gekregen, dus ik hou de OP kort.

Ik hoop in ieder geval dat iedereen die meeschreef op de eerste twee topics weer, samen met mij, van dit topic het liefste en fijnste topic op het forum wil maken!

Deel 2: Ik ben zo bang etc... deel 2
Bo, lekker slapen jij. Heb ik net gedaan. En nu ik weer verder lees, maak ik mij weer kwaad. Dat mens scheert alle mensen over één kam. En daar kan ik, ehm.., niet zo goed tegen.
Goeienavond Robo,

Vanuit een koude Hollandse huiskamer, waar de verwarming op 20 graden staat.

Stuur ik jou een warme groet!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
* mag ik je topic even lenen voor Zoebie?*

Wat een mooi meiske, Zoebie,

en die onbevangen blik,.....prachtig.

De pijn van het verlies en het gemis, zal nooit verdwijnen.

Maar de liefde, van jullie, voor dit dappere meidje ook niet.

Ik ben zo vrij jou een dikke pakkerd te geven.

Warme (Franse) groet terug, Binkie :-)

Ik ben weer wakker hoor, ik heb net een half uur zo vreselijk gelachen met Ro, toen we gingen doen alsof we evangelisten waren

En lekker pizza gegeten, dus met mij gaat het wel.

Als het laxeermiddel (ahem) nou ook eens aanslaat is het leven best leuk!
Robo wat heerlijk hè, zonder zonde! Ik was nieuwsgierig en heb net een klein stukje gelezen maar niet normaal. Oh ik bedoel; ik heb eindelijk een manier gevonden hoe ik mijn Okkie op ga voeden!

Zoebie mooi gesproken en wat een liefie, mooi haar ook!
Ik heb ook pizza op! Mag dat wel van ons geloof?
Haha Phoehee, van mijn geloof mag het hoor :-)

Heb je het nog leuk? Is het bij jullie ook zulk fantastisch weer trouwens?

Ik hoop dat je heel veel mooie foto's maakt
Ja nog steeds leuk al raak ik wel een beetje op. En wil nog zoveel maar we hebben nog 1 dag. De montjuic op of de sagra familia in? (we hebben alleen de buitenkant gezien)

Inmiddels is het niet meer zonnig maar wel droog en niet koud. Morgen idem als vandaag.

Foto's hebben we ja, maar heb niet mijn 'grote' camera mee, soms wel jammer maar daar loop je zo mee.
Wat een lieve reacties hier op Nienke. Zo fijn. Het voelt als een warme douche. Fijn op Nienke weer even uit de diepte te halen. Dank jullie wel voor jullie fijne reacties.

Het doet me eigenlijk veel meer dan ik had gedacht.

Het is hier vanmiddag opeens ook erg lekker weer geworden. Middelste is komen eten met vriendin en we hebben buiten gegeten. Het was gewoon warm in de zon. Wat zalig was het.
Zoebie natuurlijk kan je praten over je meissie. Het is toch gewoon. En ja fijn mensen je snappen. En lieve taxichauffeur ook. Zijn toch vele lieverd in deze wereld. Nou robo kan jou schelen buren denken gelijk hoor. Pff dat hel hemel gedoe om zo manier mensen misbruiken bah ronduit. Maar goed moeten zelf weten. Maar houdt je oordelen maar. Want wie over anderen grimmig oordeel val oordeel over hun. Zo denk ik er over. Nou gaat wel hoor want was maandag dinsdag vrij. enkel op werk gedoe onder mensen zelf met hun baas over overwerk. Omdat dit al jaar zo loop. Best zwaar werk en tja is best veel werk. Ik houdt vol omdat echt goede baas is vindt ik. Zat pauze en gemoedelijk gezellig. Tja maar goed horeca mens ben ik ben meer uren gewend. En zeker geen pauze. Was gisteren wel effe moe na twee keer 9 uur werken. Vandaag 8 uur en afwachten maandag mag komen. Ze zei ben je besteld oh zei ik met of zonder kaas haha. Ze bedoeld gewoon ze mijn graag heb moest wel lachen om gezicht zag. Effe sfeer breken want proberen ook maar werk gedaan wordt he Tja joh als je daar vast werk weet wel donders goed betaalt krijg en zeer goed wordt behandeld. Denk ze niet beseffen hoe ze boffen met zulk werk. Nou zat er over op de fiets en gaan. Groetjes liefs iederen anita
Een heel fijne dag allemaal vandaag! ik denk aan jullie allemaal!

kan niet zo veel reageren want ik ben ingeroosterd bij mijn zieke schoonkind. Ze is weer helemaal terug in de realiteit, maar erg onrustig en angstig nog.

liefs

Gelukkeling wat moeilijk zeg.

Moet je dan de hele dag bij schoonkind blijven?

Zo lief hoe jullie dit onderling oplossen.
Gôh wat is het hier stil geweest vandaag. Iedereen is vast aan het zonnebaden.

Ik wil nu al iedereen een fijn weekend wensen. Ik moet straks naar een vergadering van de zeilclub en morgen doe ik met collega's een dagje Amsterdam. Heerlijk vind ik Amsterdam. Altijd genieten.

Genieten jullie ook zo van het mooie weer?
zoebie wijzigde dit bericht op 23-04-2010 19:28
Reden: Kippig
% gewijzigd
Nou zeg.......dit is zeker stil! is er iets mis? Roooooboooo waar ben je ?
Goedemorgen,

nog steeds zo stil. Bo ik hoop dat alles goed is en dat je samen met Ro kunt genieten van een heerlijk weekendje.

Dikke knuffel voor jullie allemaal
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik kom even wat 's droppen.

Voor wie hem wil.

Zoeb, je schrijft zo mooi over Nienke. Blijf dat alsjeblieft gewoon doen. Zo een mooi meisje op de foto...
Wat een lieve foto van je meis Zoebie! Fijn om een gezicht bij de verhalen te zien.

Ze heeft jouw ogen inderdaad.....

Mooi nummer Bo, voor je bruiloft. Hoe is het met de jurk?

Wat een ellende he, die discussie de afgelopen dagen. En nu blijkt mevrouw een trol te zijn.

Hoe dat nou weer duidelijk geworden is, Joost mag het weten maar ok. Het was dus allemaal nep, al zijn er natuurlijk hele volksstammen die zo denken als Mrsc. trol of niet.

Kun je nu buiten zitten trouwens zonder slaapzak? Hier is het heel mooi weer. Bij jou ook? Kou uit de lucht en zo?

Feliciaatje, hoi! Fijn je te zien!

Ik had een hele drukke week deze week. Vandaag even niks en morgen naar Amsterdam voor werkbesprekingen en en een casting. Maandag in de namiddag ben ik dan weer terug.

Zal ik je dinsdag bellen Bo? Of ben je dan naar het ziekenhuis?
Gelukkeling, heel veel sterkte met je schoonkind!
Gelukkeling sterkte dat kost zeer veel energie. Ik hoop dat snel ze weer grip krijg op alles. Vreselijk gewoon. Hoop robo gaat. Ik was aan werk warm was wel. En morgen schoonouders beeh minder. Die vinden eigen zo goed bah wordt niet goed van. En altijd mijn belachelijk maken ik ben te simpel te dom. Niet waar vinden hun. Maar goed ben niet goed omdat hun zoon gelukkig blijk te zijn. Maar liefs hadden ze heilige maria en huwelijk in kerk. Niet hun zoon dat ooit had gedaan. Want ik geloof wel en mijn man ook enkel in kerk hemel hel nee dat niet. Isd zeer oud geloof wij in geloven. En wat doe er toe je geloof trouwens. Als je maar eerlijk betrouwbaar ben. En elkaar neem zoals je ben in redelijke dan he. Kijk maak geen geloof belachelijk maar moeten ze ook niet met mijn doen. Ik hou van de natuur en alles wat erin beweeg zeg maar. En iemand hoef te geloven ik in geloof is toch mijn ding. Keer vroeg schoonmoeder er na. Wat geloof jij zei dat elk mens zuivere kern heb. Maar de kern vaak bevuild wordt in eigenbelang. En hemel en hel je zelf kan maken soms gemaakt wordt. Maar mijn hemel ik geloof dat ik niet meer ben dan anderen. Ik geloof in goden ja natuurwezens. Ze moest lachen zei kijk daarom praat nooit over. Jou geloof best 1 god alles bepaald 1 iemand alles ontworpen heb. En bidden kerk gaan en dan kom je de hemel in zoiets. Pff was boos zo is het ook. Nou zei prima maar kijk dan zoveel kwaad is uit naam van geloof. Hoe moet ik dan geloven dat mensen dat geloof misbruiken in naam van welke naam ook. Welk recht denk je te hebben ik oordeel niet over jou geloof. Laat mijn doen daarom hou niet zoveel van mensen omgaan. Ze willen je vaak in hok doen letterlijk mijn geval. Daarvoor was ik jaren nooit iets zei of sprak. Maar nu na jaren heb ik ben zoals ik ben goed genoeg. Pff wat veel weer nou hoop iedereen wat genieten kan van de zon
Ach Anita.... wat heb jij het vaak moeilijk in je leven, als je ook maar ietsjes afwijkt van het gangbare, wordt het je al lastig gemaakt, je moet dubbel zo hard knokken om gewoon mee te kunnen draaien en je plekje te veroveren, wat is dat toch jammer.

Super hoe je het doet meid je bent een mooi mens, houden zo hoor!

Met mijn schoonkind gaat het nu met sprongen vooruit, ik ben er zo gelukkig mee! ik heb weer goede hoop voor de toekomst en ben nu heel blij dat we het hebben volgehouden met zijn allen om daar hele dagen te zijn en dat het geen opname is geworden. We zijn er nog niet maar we hebben haar weer terug! erg afgevlakt nog, maar duidelijk ons meisje!

Lieve Bo niets voor jou een hele dag niet hier geweest, gaat het wel? of moeten we ons zorgen gaan maken?
Hoi allemaal, ik ben er gewoon hoor :-) Maar gisteren bleken Ro en ik een virus te hebben en ik heb de halve dag besteed aan de computers installeren, de back-ups checken, de internetconnectie weer terugkrijgen, etc.

We zijn pas net weer online!!!

Met mij gaat het wel, ik ben vooral moe maar nu de zon schijnt is het humeur weer een stuk beter.

Ik heb nog steeds last van mijn darmen, ondanks alle poeders en pillen, maar het is nog net te doen.

En de plek van het infuus is rood en opgezwollen, als dat niet veranderd is maandag loop ik dinsdag bij Petit aan. Ik hoef alleen maar voor de bloedprik dinsdag, maar dit voelt niet goed.

Gelukkeling, wat ontzettend fijn om te lezen dat je schoondochter vooruit gaat!!! Ik duim voor haar en jullie als familie dat dit doorzet, dat ze weer terug komt in de realiteit en daar kan blijven.

Vind je het niet te zwaar, om bij haar te zijn? Of juist fijn?

Anita, ik ben het zo met je eens... iedereen wordt geboren met een zuivere kern. Het is de wereld die die kern bevuilt en aantast, niet het kind of de mens zelf. En ik geloof vooral dat iedereen uiteindelijk hetzelfde wil: gezondheid, een fijn leven met lieve mensen om zich heen, een gevoel van rust.

Maar blijkbaar ziet de één dat eerder in dan de ander.

Phoehee, wanneer ga je weer terug? Het klinkt zo heerlijk, je verblijf... iedere avond tapas zeker?

Leo :-) Succes met je drukke werk! Ik ben dinsdag in de ochtend weg, maar 's middags als het goed is weer terug.

Ik bel je gewoon, dan weten we zeker dat ik er ben :-)

Zoebie, geniet van Amsterdam!!! Zeker nu met het lekkere lenteweer, kun je op alle terrasjes even uitpuffen

Itsme, nu ik jouw prachtige jurk gezien heb heb ik besloten vandaag en morgen de mijne eens af te maken, én om Ro over te halen mee te gaan zoeken naar schoenen.
O fijn daar ben je gelukkig ! beter een virus op de computer dan in je lijf..Wel zorgwekkend die dikke arm, hopelijk trekt het nog weg en is het nog geen ontsteking, want op antibiotica slikken zit je niet te wachten met die darmen pffffffffff

Ik vind het moeilijk en fijn om bij haar te zitten, ik wil niet teveel van haar vrijheid afnemen en toch ook op haar passen, ze is nu al meer dan 5 weken niet meer alleen geweest, buiten dat vind ik het moeilijker met zo'n soort geestelijke kronkel om te gaan, dan dat het puur iets lichamelijks zou zijn, ik vraag me constant af wat ze denkt en voelt, want dat is/was niet meer te peilen..........na zo'n dag heb ik het weer helemaal door en kan ik het allemaal weer wat makkelijker laten rusten.

Nu is het helemaal fijn natuurlijk, omdat er verbetering te zien is, heerlijk.

fijn weekend allemaal, profiteer van de zon, ik moet werken helaas. ach het komt wel weer om!

liefs

Ha, dacht ik het niet! Een trol! Ik had al zo'n vermoeden toen ik een tijdje geleden met haar in een discussie terechtkwam, maar omdat ze ook op allerlei huis-, tuin- en keukentopics reageerde twijfelde ik. Maar inderdaad Leo, zoals je zegt bestaan zulke mensen echt. Alleen zoeken ze meestal niet het verderfelijke vivaforum op Dat vond ik ook niet kloppen, dat ze van haar man zo veel tijd mocht besteden aan een afgod als het vivaforum.

Sterenelfje, mooi gezegd. Ik denk dat het inderdaad fout gaat op het moment dat mensen elkaar, om hun geloof of ongeloof, gaan veroordelen. En dat is helaas wat je veel ziet gebeuren, terwijl het geloof zelf dit meestal niet propageert maar juist oproept tot liefde en wederzijds respect. Het zal dus wel meer menselijk dan goddelijk zijn dat die boodschap zo verdraaid wordt.

Bo, hoe gaat het met je? Ik hoop dat je niet te veel last hebt van de chemo. Hier is het nog steeds lekker warm, ik ga zo maar weer eens verkassen van bed naar tuin, denk ik
Ga in therapie!
Voor lieve Robo, en alle dames hier,

Voor wat er nog van over is..........!

Robo ik las effe een virus en ik dacht nee hè. Maar op de pc..

Ik ben niet heel ver van jou, nou ja is nog best een eind, in Beaune. Morgen om een uur of 3 terug hopen we. Kunnen we nog net effe wat van het Nederlandse lekkere weer meepakken. Ik heb nu op mijn telefoon ook jouw weer erop staan en het is morgen ook mooi. Heerlijk!

Ik vond het trouwens wel jammer dat je in Barca mocht roken in de restaurants. Daardoor was de tapas soms wat minder in die knusse restaurantjes. Dat niet roken in eetgelegenheden went zo snel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven