Live life to the max

24-04-2010 16:40 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alles uit het (je) leven halen wat erin zit. Hoe doe je dat? Hoe doen jullie dat?
Ik ben daar niet zo mee bezig, eigenlijk. Genieten van kleine dingen maakt mijn leven leuk. Een lachbui met vreemden in een lift, een avondje met vrienden, een ochtendwandeling in het zonnetje met mijn hond... Verder ben ik heel blij met mijn huisje, daar geniet ik nog elke dag van. En ik werk hard om me de wat luxere genoegens in het leven te kunnen permitteren.
Waarom wil je dat?
Pepsi drinken?
Ik doe het niet, lijkt me doodvermoeiend

Probeer gewoon zoveel mogelijk te genieten!
Geen idee, lijkt me zwaar vermoeiend.
Oh, wat grappig. Dit was mijn motto/onderschrift voor een lange tijd.

Alles doen waar je zin in heb en doen alsof elke dag de laatste had kunnen zijn.
Ik neem de kleine dingen niet voor lief en ben net zoals nummerzoveel gek op mijn huisje en op mijn hond.

To live life to the max is in het hier en nu echt genieten, ook van de kleine dingen.

Het hier en nu is de enige tijd die echt bestaat, de rest zit alleen maar in de hoofden van mensen.

Maak van alles een avontuur zonder dat het vermoeiend wordt en je leven zal boeiend zijn.
quote:Lovestar schreef op 24 april 2010 @ 17:02:

Oh, wat grappig. Dit was mijn motto/onderschrift voor een lange tijd.

Alles doen waar je zin in heb en doen alsof elke dag de laatste had kunnen zijn.Als ik elke dag zou leven alsof het mijn laatste is, zou er niet meer gewerkt worden, niet meer gestofzuigd, de was zou niet meer worden gedaan, mijn vriend en familie zouden gek van me worden omdat ik ze elke dag zou willen zien, etc. Dat zou een hele vreemde manier van leven worden.
Ik kan hier niet zo veel mee eerlijk gezegd, net als "leven alsof het je laatste dag is", het is me allemaal wat te zweverig.

Ik leef gewoon mijn leven en ik probeer er wat van leuks van te maken en dat is het wel. Geen idee of dat het maximale is, waarschijnlijk niet, maar who cares?
Lijkt mij doodvermoeiend, dat Live Life to the Max!
Gewoon leven, van alles genieten wat op je pad komt. Doe eens iets geks wat je normaal nooit zou doen. Ontspannen op zijn tijd. Niet piekeren over morgen, niet stilstaan bij gisteren, maar VANDAAG leven!
quote:iris1969 schreef op 24 april 2010 @ 17:20:

Ik kan hier niet zo veel mee eerlijk gezegd, net als "leven alsof het je laatste dag is", het is me allemaal wat te zweverig.

Ik leef gewoon mijn leven en ik probeer er wat van leuks van te maken en dat is het wel. Geen idee of dat het maximale is, waarschijnlijk niet, maar who cares?Eens. "Je moet alles een keer geprobeerd hebben" vind ik ook zo'n rare uitspraak. Alsof die mensen ook allemaal al een keer in de Amsterdamse grachten gesprongen zijn, op de maan zijn geweest en de Mount Everest beklommen hebben. Je moet immers "alles een keer geprobeerd hebben".
Je bedoelt waarschijnlijk dat je groots en meeslepend wilt leven? (Lees: het ene na het andere avontuur beleven).
quote:Cateautje schreef op 24 april 2010 @ 17:09:

Het hier en nu is de enige tijd die echt bestaat, de rest zit alleen maar in de hoofden van mensen.
Het nu is zoveel boeiender dan gisteren of morgen. Gisteren is geweest en morgen komt nooit. Het is altijd nu. En wat je nu doet is wat telt. Doe je het met plezier of met tegenzin? Als je het met plezier doet...then you live to the max. Doe je het met tegenzin then you're just bothering life Nu zonder dollen, ik denk dat dat voor iedereen verschilt. Voor de een zijn zonnestralen genoeg en voor de ander is een afgeladen voetbalstadion met fans het ultieme. Het is maar net waar je hart sneller van gaat kloppen. Datgene vinden waar je bloed sneller van gaat stromen...that's living life to the max.
Ik heb ook niet zoveel energie to live life to the max. Ervan uitgaande dat ik 98 word, het idee alleen al dat ik elke dag zou moeten leven alsof het mijn laatste is.

Keep your head where your feet are is mijn motto. Wel zo relaxed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven