Vreemdgaan zonder echte relatie.

23-04-2010 11:50 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo luitjes,

Een aantal maanden terug leerde ik iemand ( C.) kennen, een schat van een vent. We gingen heel goed met elkaar om en de liefde bloeide al snel op. Toen we kwamen op de vraag: en nu? Gaan wij nu officieel als een koppel verder? Wilde hij dat niet, hij is een vriend van mijn broer en daarom kon hij dat niet. Toch wilde hij mij ook echt niet kwijt en t liep super tussen ons. Behalve dat ik elke week weer werd afgewezen.. Toch bleven we samen, lachten, huilden, vreeen, alles wat er bij hoort. Tot ik na de zoveelste afwijzing echt gebroken was. Kwam ik op de sportschool een knappe jongen tegen en dat ging natuurlijk fout. Ik heb liggen janken van deze fout. Precies op 't moment dat C. op t punt stond het toch maar officieel te maken.. maar toen natuurlijk niet meer, ik was namelijk te laat, voordat ik t m zelf kon vertellen had ie t al gehoord. Nu was ik opeens vreemd gegaan en wilde hij me nooit meer zien. Terwijl altijd riep dat we een vriendschap hadden! Op 't moment dat er een ander in beeld kwam nam ie t opeens zo veel serieuzer dan ik ooit durfde te dromen. Nou heb ik m een brief gestuurd met mn excuses en mijn verhaal.

Hoe kan ik t goed maken, ik wil 'm gewoon niet kwijt en heb zo veel spijt..

Kusjes
.
.
Oh oh oh.. ik ga hier niet op in. Ik vind niet dat ons hele prive leven zo uitgevochten moet worden op internet. Ik ga me zo niet verdedigen. Ik wil best met je praten, maar laten we dat dan gewoon als volwassenen bij iemand thuis gaan doen of whatever, niet op een forum op internet. Je weet dat jou verhaal mooi naar jou kant gedraaid is.
.
Hoi C,

Het lijkt mij dat zij jou wel heel leuk vond en dat ook heeft gezegd en dat jij elke keer laat blijken haar niet leuk genoeg te vinden voor een relatie vanwege dat je vrienden bent met haar broer. Ik kan mij voorstellen dat dat het moeilijker maakt maar als je iemand echt leuk vindt laat je dat geen reden zijn!

Jij hebt haar afgewezen dus was ze vrij om te gaan en staan waar ze wilde want jij wilde geen relatie met haar.

Dat jij met een meisje flirtte dat mocht je idd ook gewoon doen maar doe dan niet net alsof je het zusje van je vriend leuk vindt. Als jij het zusje van je vriend leuk had gevonden had je niet met een ander geflirt!

Voor haar is dat pijnlijk te horen want zij vond/vindt jou wel leuk. Dat jij dat blijkbaar ook allemaal pijnlijk vindt is hypocriet want je hebt je kansen gehad en niet genomen. Je zendt dubbele signalen uit.

Maar als ik het goed begrijp wil je haar nu niet meer? Terwijl je haar eerst ook al niet wilde? Volgens mij laat je haar weinig keuze dan te kijken naar anderen die hopelijk wel wat met haar willen... Zij hoeft jou geen verantwoording af te leggen want jij wilt niets met haar. Voor haar is het pijnlijk want jij hebt met haar gezoend en nog een keer gezoend en geeft een waardeloze reden op waarom je niets met haar wilde.

Het lijkt mij dat ze al genoeg "gestraft" wordt.

Eerlijkheid is handig, openheid ook, maar erg netjes ging jij niet met haar om door niets met haar te willen maar ondertussen toch spanning te laten zijn en geen duidelijkheid te scheppen door met haar wel toch te zoenen.

Wees wat toegeeflijker naar haar toe zou ik zeggen.
Ok Miss, dan laat ik het hierbij ook rusten!
edit: Nou ik ben weer mosterd hoor.

Overigens blaas je nogal hoog van de toren met je 'vertrouwen schenden'. Als je weet dat iemand meer gevoelens voor je heeft dan je lief is, kun je maar beter wat afstand nemen. Een vriendschap is nou eenmaal moeilijk als er één van de twee meer voelt dan de ander. Of wil je nu een medaille van het viva-forum dat je haar hebt willen steunen of zo?
.
Ik vind het toch altijd makkelijker als ik maar één kant van het verhaal weet hoor.

quote:CCCCCC schreef op 24 april 2010 @ 23:55:

Lees!

[quote]CCCCCC schreef op 24 april 2010 @ 23:23:

Daarbij wil ik toch even duidelijk maken dat dit verhaal klinkklare onzin was(geen geflirt dus!).

U zegt dat het voor haar al pijnlijk is omdat ze met mij gezoend heeft. Wat Pijnlijk is , is dat ze mij nog heeft proberen te zoenen nadat ze al met hem was gegaan. Hier ben ik niet op ingegaan omdat het dan alleen nog maar ingewikkelder zou worden.

My 2 cents...

Zolang er niets is kan je zoenen met wie je wilt. Als de één niet wil kan je weer met een ander zoenen. En hoe dat bevalt kan je weer conclusies uittrekken.

Nogmaals ik snap dat gevoel/verstand ding nooit zo. Als je iets wel wilt dan moet je het doen zeg maar en iets niet doen terwijl je het wel wilt doen lijkt me nogal raar. En wil je het niet doen (zoenen in dit geval) dan doe je het niet maar dan moet je er geen niet ter zake doende redenen bij denken zoals zaken ingewikkelder maken.

Wellicht ligt het aan mij hoor, maar daarmee maak je zaken juist ingewikkelder vind ik.
Van dit soort acties krijg ik gelijk een klapstoeltjes scenario
quote:frizzy schreef op 24 april 2010 @ 23:56:

Ik vind het toch altijd makkelijker als ik maar één kant van het verhaal weet hoor.

Ik ook :|. Bij 1 kant geef je advies, maar bij 2 kanten zit je ineens tussen 2 mensen in. Hmmm.
Vandaar dat het ook tegen de regels is om prive-zaken uit te praten op het forum.
Ik vind van die regels 'niets met het zusje van je vriend iets doen', zo puberaal. Of dat nou uit een tv serie (of iets anders fictiefs) komt of niet, dat zou me dan weer niks kunnen schelen. Als je je daar door laat weerhouden, ben je volgens mij gewoon niet zeker van je gevoelens, of in ieder geval zijn ge gevoelens niet sterk genoeg. Ik blijf het een smoesje vinden, vooral voor mannen die niet de ballen hebben om gewoon te zeggen dat ze niet verliefd genoeg zijn.
quote:frizzy schreef op 25 april 2010 @ 00:02:

Vandaar dat het ook tegen de regels is om prive-zaken uit te praten op het forum.Oké en wat gaat er nu gebeuren?
.
Met het ruzieënde stel?
quote:frizzy schreef op 25 april 2010 @ 00:08:

Met het ruzieënde stel? Sorry met het topic... maar ja dat gaat over het ruzieënde stel hier . ehmmm... Dus beide
Ookal vind ik dit verschrikkelijk kinderachtig, ik wil graag een goed gesprek met je kunnen voeren en blijkbaar kan dat alleen als de mensen op dit forum mij gelijk gaan geven met mijn verhaal (helden als ze hier aan mee gaan werken).

Mijn broer vond het inderdaad niet zo fijn, dat kwam omdat hij in het begin niet veel vertrouwen had in onze relatie. Na een aantal maanden zag hij dat t serieus was en ondanks dat ie zei: ik vind t niet heel erg leuk.. zei hij ook: laat je niet tegen houden door mij. Hij heeft ook bij jou aangegeven dat het niet de rede moest zijn om niks met mij te beginnnen. Hierdoor kon jij je toch niet volledig geven en dat zat je dwars. Je kon niet volledig jou leukheid laten zien en daarom zei je dat je niet 100% voor me ging. Ik gaf aan dat ik dat niet erg vond, dat ik je leuk genoeg vond en dat ik geloofde in dat t wel zou komen.

Je hebt me inderdaad verteld dat t niets ging worden, dat begon na bijna 2 maandjes en herhaalde zich regelmatig. Wat nou zo gek is, is dat je daarna altijd wel vertelde hoe veel je wel niet van me houdt en hoe graag je wel niet tegen me aan ligt. Met als resultaat.. Sex. Na de sex vroeg ik je vaak of er nog eens kans in zit dat wij tweetjes niet alleen jij en ik zouden zijn, maar echt wij tweetjes. Dan vertelde je dat dat gevoel je wel dwars zat, maar dat t kansje wel groter werd. Je hebt zelfs gezegt: "Als wij over een maand nog zo met elkaar om gaan, gaan we voor je broer staan en zoen ik je intens. Dan zeg ik Sorry man, maar ik kan t niet, tegen je broer."

Ja ik zat met veel twijfel en ben toch onwijs gek op je. Zelfs als je zo boos doet. Ik zocht naar een stabiel iets.. iets waar ik me aan op kon trekken. Ik had inderdaad al langer contact met die jongen man van de sportschool, maar ik had jou ook gevraagd of je t erg vond als ik daar een keertje langs zou gaan. Jij had geantwoord dat dat geen probleem was, wij zijn nou eenmaal niet meer dan vrienden..

Die kus was er inderdaad, zelfs daar heb ik mijn excuses voor aangeboden. Voor die ene keer dat ik bij hem langs kwam was er geen sprake van liefde, nogsteeds niet.

Dat dit hele drama gebeurde was afgelopen maandag, ik ben dinsdag al naar je toe gegaan en wilde t vertellen. Ik kon dit niet, uit angst om je kwijt te raken en ik voel me inderdaad nog steeds ontzettend schuldig over deze leugen. Ik had het met een vriendin besproken (toevallig ook jou vriendin, dus van mij mag je t navragen) en zij weet dat ik van plan was t aan je te vertellen. Ik zocht alleen de goeie manier en het goeie moment.

Hier komt nog eens bij dat onze verhalen niet meer overeen komen, er is inmiddels namelijk ook spraken van een roddel. Daarom vind ik het belangrijk dit uit te gaan praten.. In plaats van dit..

Ik werd over dat andere meisje bij jou niet boos, ik was wel gefrustreerd. Jij had haar namelijk mee uit gevraagd naar het strand en daar loog jij over. Je zei dat je andere dingen tegen haar had gezegt, dat het verhaal dat zij mij liet lezen wat tussen jullie twee gevoerd was.

Ik heb uit mijn liefde voor jou mijn excuses aangeboden en mijn fouten proberen te herstellen, ik hoop dat je mij hier nog een normale kans voor geeft. Ik vind liefde je fouten inzien en er alles aan doen om die te herstellen.

Slot: Als je mij meer duidelijkheid had gegeven, had die kus tussen mij en die other man nooit gebeurd. Als je mij die vraag niet in de chaos op school had gesteld, had ik eerlijk kunnen zijn. Eén van ons had namelijk in tranen uitgebarste, ik hou niet van drama in het openbaar. (Jippie ja jeej, waar zijn we mee bezig.. )
quote:CCCCCC schreef op 25 april 2010 @ 00:07:

Ik sta achter mijn standpunt vrienden voor vriendinnen.

Jij kunt het Puberaal vinden. Ik zie het als een ongeschreven regel. En over die ballen.... ik heb de ballen om me pik niet achterna te lopen maar om te zeggen, ik kies hier voor me vriend!Ok, dat is jammer dat je er zo over denkt. Liefde is zo mooi. Elke virend wil de beste voor zijn zusje zou je denken. Maar als jij niet de beste bent of kunt zijn dan kun je haar beter idd laten gaan. Dat is dan wel zo eerlijk.
Ik dénk dat een Engel het zal sluiten zodra ze het door heeft.

En dat stel, daar waag ik me niet aan. Mensen moeten hun eigen dingen oplossen vind ik, daar ga ik niet zomaar tussen zitten.
Maar CCCCetc, waarom kan eht niet én én? Gewoon uit nieuwsgierigheid. Er zijn volgens mij onderden setjes op de wereld te vinden waarbij mensen samen zijn gekomen doordat het de broer of zus van een bevriende vriend/vriendin was. Ik zie het directe probleem niet.
quote:heejhallo schreef op 25 april 2010 @ 00:04:

Ik vind van die regels 'niets met het zusje van je vriend iets doen', zo puberaal. En als je dat al vindt, hou je er dan ook aan. Dus niet eerst lopen te zoenen of seksen en je dan pas bedenken dat het de zus van je vriend is en dat het daarom niet kan.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
.
CCCCCCCCCCCCC

Hier is dus sprake van een roddel. Ik ben niet meer met je gegaan nadat het gebeurd was. Jij denkt dat ik al veel eerder met hem ben gegaan, dat komt uit een roddel. Ik kreeg t niet over mn hart om mij lippen nog bij de jouwe te brengen nadat ik niet eerlijk was geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven