Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Uitje
Joehoeeee Ze is er, een meisje.
Jaaaaa leuk Bam, gefeliciteerd! Naam?
TV voor je verjaardag, da's een mooi kado Kokos
quote:Star schreef op 25 april 2010 @ 10:39:

Jaaaaa leuk Bam, gefeliciteerd! Naam? op de group star.
quote:Star schreef op 25 april 2010 @ 10:39:

Uitje Oud valkeveen
Daar gaat mijn schijtbak toch nergens in.
Ik zie ineens allemaal nieuwe dingen op de group die ik heb gemist
Stressed is just desserts spelled backwards
Kan gebeuren toch.
quote:Star schreef op 25 april 2010 @ 10:55:

Daar gaat mijn schijtbak toch nergens in.

Huh daar is toch niks engs aan?

Het is hier ook kermis, kan ze eendjes vangen
Ga je daar naar toe bam? Leuk! Ik ben er niet vandaag, maar mss zie je yvon Jaspers wel, die heeft volgens mij ook een abonnement.

Fijn Mal' ik kijk er naar uit!!

Zo dankbaar: een witte muur wit geverfd
Alleen de achtbaan is mss een beetje eng, verder echt kinderspul en ook veel speeltuinen enzo.

Wat heb je gemist Mal?

Hoe is het met Juud
Fijn klusje, witte muur wit
Haai!

Hier gaat het wel oke, heel veel geslapen de afgelopen tijd. De hechtingen zitten nog verstopt onder hechtpleisters dus ik heb geen idee hoe het heelt. Wel komt er steeds een beetje bloed uit het "3-landenpunt" (waar alle hechtingen samen komen) maar dit komt wel vaker voor. Verder slinkt de borst die 2x is geopereerd eindelijk en de blauwe plekken beginnen naar mijn buik te zakken. Morgen voor controle dus ik ben benieuwd. Maar het voelt allemaal nog wel erg beurs, alsof ik continu ploftieten van de stuwing heb met het brandige gevoel van spruw en grote blauwe plekken. Nou ja het is voor een goed doel en ik vind ze mooi en niet geheel onbelangrijk er past geen potlood meer onder (voorheen was dat een etui vol)! Nog even beter herstellen en dan shoppen!!!

Bam gefeliciteerd met je nichtje! Fijn! Vandaag op bezoek? Je wilde graag een kinderwagentje geven toch? Mooi!

Lekker middagje geshopt Kokos! Gaaf een nieuwe tv, voor in de woonkamer? Een mooie platte?

Haha Amaal aan de nesteldrang, heerlijk! Zijn jullie er ondertussen al uit hoe jullie de dag gaan besteden? Ik zou zeggen 's morgens behangen en 's middags zonnen! Leuk behang hoor!
Allemaal schoolfeestjes, hier hadden we er vrijdag ook de hele dag een. Sjors ging mooi met de buuf mee en 's avonds nog een keer met z'n papa. Daar wilde hij eindelijk voor het eerst in zijn leven geschminkt worden. Hij had de smaak te pakken want gisteren wilde hij ook thuis geschminkt worden. Ik vind dat erg leuk om te doen, nu maar hopen dat hij ook eens iets anders wil zijn dan een tijger.

Hel wat naar van je schoonmoeder. Je vriend (en jullie) krijgen het wel te verduren de laatste tijd. Sterkte!

Leuk dat Maatje zo trots is op haar schoentjes! Zijn ook zo leuk in die kleine maatjes!
Jin wat een gedoe weer met je schoonouders. Hoe is het nu opgelost? Hotelletje om de hoek? Genoten van je man een paar dagen extra bij huis? Of viel het net in zijn vrije dagen?

Mal wat leuk dat opa er was en dat jullie zo genoten hebben. Hoe is het eigenlijk met zijn vriendin? Wat voor een uitje hebben jullie bedacht vandaag? Ik zeg picknicken op B.

Naat gelukt met fietsen?
Oh Juud, dat klinkt nog pijnlijk.. maar een goed doel inderdaad!

Geen potlood meer eronder???. Hmm,ik overweeg nu ook sterk om eea te laten doen over een jaartje (eerst even de melk eruit laten vloeien). Maar ik ben heel erg; ik zou dan een verkleining willen maar dan wel siliconen erin zodat ze mooi stevig staan haha. slaat natuurlijk nergens op.

Ach, ik zing het voorlopig wel even uit zo

Het zonnetje schijnt niet hier hoor. Ik vind het maar een benauwde boel. 24 graden en bewolkt, amper wind. Voel me in de maling genomen. Overal stond zon zon zon. Nouja, we kunnen wel sowieso bbq-en met deze temperatuur! Hoera
Haai Juud! Oe, klinkt nog erg oncomfortabel. Maar straks glanzend door de potloodtest, dat is wel wat waard (wil ik ook wil ik ook wil ik ook)!

Bam, gefeliciteerd!! Goede bevalling geweest? Ga je meteen al op kraambezoek of moeten ze even bijkomen?

Amalia, haha, haalde je weer Suus en mij door elkaar (je attendeerde me op een nieuw topic van "mijn vriendin" de niet-troll, maar dat is Suus 'dr vriendin ). Dat is gezien onze irl namen ook niet verwonderlijk natuurlijk.

Och, mijn kind ziet er zo schattig uit vandaag. Ze heeft zich verzoend met de tuniekjes en de staartjes. Legging en Birkies eronder. Heel zoet.

Vriend is de steunwieltjes van 'dr fiets af aan het halen. Mevrouw wil zonder oefenen. We gaan het zien.
Juud, dat klinkt nog heel pijnlijk, met die blauwe plekken. Laat je je lekker verwennen door je 3 mannen? Sjors en Sjimmie wel weer een beetje vertrouwen erin dat je thuis blijft nu?

Hel, dat klinkt schattig, de outfit van Maatje. Succes met fietsje-zonder-zijwielen.

Amalia, het weer hier valt ook een beetje tegen. Het begon hier net zelfs even te regenen.
regen?? Nee hoor, wil ik niet!!

Su Hel, lekker wazig dat ik jullie door elkaar haal ha ha.

Joepie, kamertje is klaar. Van de week eens goed boenen en bedenken waar die schattige haakjes van Zara Home komen. Daar moet natuurlijk diep over nagedacht worden

Hel, leuk een meisje in tuniek en legging

Mijn mannen komen straks ook weer thuis, fijn!
Ik voel me net zo in de maling genomen, het is niet echt lekker hier
Weet wat ik ga krijgen voor moederdag denk ik trouwens.

Ceetje: 'Mama ik heb een geheim voor je op school. Voor Moederdag. En ik ga niet zeggen wat het is want het is een verrassing. Ik ga het verstoppen. Mama, heb jij eigenlijk wel al een kleerhanger?'
Juud, gaat gelukkig de goede kant op wel al voelt het nog niet echt fantastisch. Als ze maar mooi zijn

Kan je goed schmincken? Leuk hoor, lijkt me ook wel wat.

Jaaaaa Hel, Maatje en staartjes Bijzonder wel

Heb je een foto'tje gemaakt of kreeg je de kans niet?

Mal, nog weg geweest?
Haha Star! Maar misschien wil ze je op het verkeerde been zetten.

Niet meer weg geweest, ik voelde me toch nog niet top vandaag (duizelig, moe, snotkop) dus een beetje in de tuin gehangen enzo. Voel me sowieso niet echt top meer sinds de opname van malman in het ziekenhuis. Ik weet ook niet zo goed waarom.
Hmmmm, zenuwen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven