Mode & Beauty alle pijlers

maat 0 isabel marant

25-04-2010 21:44 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Ik wil via marktplaats een jurk van isabel marant kopen. De jurk is maat 0, normaal draag ik s. Is maat 0 van dit merk s of xs, zonde of een te kleine jurk te kopen natuurlijk.

Met vriendelijke groet, marieke
Maat 0....size zero....ik dacht dat het een uitdrukking was, maar het blijkt dus echt te bestaan...
Volgens mij is dat zeer klein. Als je googled op Isabel Marant online shop en dan kan je de matentabel bekijken bij een online shop. Maat 0 is XS. BRON

Niet doen denk ik
quote:jackie23 schreef op 25 april 2010 @ 22:52:

Maat 0....size zero....ik dacht dat het een uitdrukking was, maar het blijkt dus echt te bestaan... In amerika is het een XXS. (dus alleen zeer slanke dames kunnen deze maat aan (modellen etc) )
size 0 staat gelijk aan europese maat 32
Ik zou denken dat een XS een 34 is en een 2, en een maat 0 een 32 en dus een XXS (als dat al bestaat).

Maar je kunt toch gewoon een mailtje naar de verkoper sturen en vragen of ze de taille, heup en borstomvang van het jurkje kan opmeten. Dan weet je het zeker.
Niet doen, ik heb maat 36 (neigend naar 38) en draag maat 2 bij blousjes van IM, maat 1 is voor mij echt te klein, laat staan maat 0....
quote:winterwonderland schreef op 26 april 2010 @ 07:56:

Niet doen, ik heb maat 36 (neigend naar 38) en draag maat 2 bij blousjes van IM, maat 1 is voor mij echt te klein, laat staan maat 0....Het gaat toch van 2 naar 0? Is er ook nog een maat 1 dan?
US 0 = UK 4, EU 32, IT 36

Het staat gelijk aan XXS, dus nee, dat pas je waarschijnlijk niet en dat is geen schande want je bent geen kind van 10.
Ik heb maat 36 en maat 1 van Isabel Marant. Ik heb ook een jurk maat 0 van Marant maar die zit me toch eigenlijk echt te strak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven