Brandende en jeukende ogen

maandag 26 april 2010 om 21:50
Het kan ook komen door de zon, nu heeft hij niet heel vaak geschenen, maar hij was wel fel.
Ik weet niet hoe oud je bent?
Ik had altijd van die goedkope zonnebrillen, ging prima. Tot ik in november vorig jaar in Spanje was en ik dus zodra ik buiten kwam jeukende en tranende ogen kreeg. Bleek dat mijn ogen echt een goede bescherming nodig hadden tegen de zon. Nu een goede zonnebril gekocht en geen last meer.
Ik weet niet hoe oud je bent?
Ik had altijd van die goedkope zonnebrillen, ging prima. Tot ik in november vorig jaar in Spanje was en ik dus zodra ik buiten kwam jeukende en tranende ogen kreeg. Bleek dat mijn ogen echt een goede bescherming nodig hadden tegen de zon. Nu een goede zonnebril gekocht en geen last meer.

maandag 26 april 2010 om 21:54
Klopt wat Meds zegt, ik kreeg het opeens toen ik een jaar of 18 was. Dacht dat mijn beide ogen ontstoken waren ofzo, maar voor de huisarts was het zo duidelijk als wat. Ik hoef ook niet noemenswaardig te niezen trouwens, maar die jeukende branderige ogen! Men!
Het voelt soms ook alsof er dingetjes in zitten, zand ofzo, maar dat zijn geloog ik opgezwollen bloedvaatjes. Het gaat iig alleen maar weg als je er vanaf blijft.
Bij mij werken de drogisterijmiddeltjes overigens prima.
Mijn man heeft een jarenlange kuur gevolgd in het ziekenhuis, hij is er wel helemaal vanaf nu. Zijn hooikoorts was daarvoor wel een stuk erger dan de mijne hoor.
Het voelt soms ook alsof er dingetjes in zitten, zand ofzo, maar dat zijn geloog ik opgezwollen bloedvaatjes. Het gaat iig alleen maar weg als je er vanaf blijft.
Bij mij werken de drogisterijmiddeltjes overigens prima.
Mijn man heeft een jarenlange kuur gevolgd in het ziekenhuis, hij is er wel helemaal vanaf nu. Zijn hooikoorts was daarvoor wel een stuk erger dan de mijne hoor.