wasverzachter vraagje
dinsdag 27 april 2010 om 18:35
Hallo allemaal.
Ik vroeg me iets af over het gebruik van wasverzachter.
Ik zelf gebruik gewoon voor elke was die ik doe de normale hoeveelheid (de hoeveelheid die aangegeven staat op de fles) wasverzachter.
Mijn moeder doet dit ook, maar soms voor de handoeken minder omdat deze daarna in de droger gaan.
Mijn vader daarentegen doet bij geen enkele was wasverzachter erbij.
Hoe doen jullie dit?
Ik vroeg me iets af over het gebruik van wasverzachter.
Ik zelf gebruik gewoon voor elke was die ik doe de normale hoeveelheid (de hoeveelheid die aangegeven staat op de fles) wasverzachter.
Mijn moeder doet dit ook, maar soms voor de handoeken minder omdat deze daarna in de droger gaan.
Mijn vader daarentegen doet bij geen enkele was wasverzachter erbij.
Hoe doen jullie dit?
dinsdag 27 april 2010 om 18:55
Ik heb ook geen droger. Als ik geen wasverzachter gebruik kan ik mijn handdoeken rechtop in de kast zetten (misschien ook handig) maar ik vind het ook nog eens lekker ruiken. Vooral lekker fris ruikend beddengoed ind ik lekker. Als ik net heb bed heb verschoond en ik loop de slaapkamer in dan ruikt het zooo heerlijk!
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
dinsdag 27 april 2010 om 18:56
quote:Gebakkie schreef op 27 april 2010 @ 18:55:
Ik heb ook geen droger. Als ik geen wasverzachter gebruik kan ik mijn handdoeken rechtop in de kast zetten (misschien ook handig) maar ik vind het ook nog eens lekker ruiken. Vooral lekker fris ruikend beddengoed ind ik lekker. Als ik net heb bed heb verschoond en ik loop de slaapkamer in dan ruikt het zooo heerlijk!idd
Ik heb ook geen droger. Als ik geen wasverzachter gebruik kan ik mijn handdoeken rechtop in de kast zetten (misschien ook handig) maar ik vind het ook nog eens lekker ruiken. Vooral lekker fris ruikend beddengoed ind ik lekker. Als ik net heb bed heb verschoond en ik loop de slaapkamer in dan ruikt het zooo heerlijk!idd
dinsdag 27 april 2010 om 19:07
Hier gaat de was 's winters in de droger, in de zomer gaat het meeste in de tuin (alleen al die onderbroeken en hemden en sokken niet, duurt me te lang om op te hangen). Ik gebruik nooit wasverzachter, weet eigenlijk niet of ik het in huis heb, misschien staat er achter in de kast nog een fles te verstoffen.
Ik vind harde handdoeken niet erg (wel lekker juist, kan je zo heerlijk je rug mee rossen) en om lekker te ruiken gebruik ik zelf wel een parfum. Daarnaast hier wat allergische klanten, en hoe minder chemicaliën hoe liever, ook nog eens beter voor milieu en portemonnee.
Ik vind harde handdoeken niet erg (wel lekker juist, kan je zo heerlijk je rug mee rossen) en om lekker te ruiken gebruik ik zelf wel een parfum. Daarnaast hier wat allergische klanten, en hoe minder chemicaliën hoe liever, ook nog eens beter voor milieu en portemonnee.
dinsdag 27 april 2010 om 19:23
dinsdag 27 april 2010 om 19:31
Ik heb geen droger (helaas kapot) maar gebruik wel altijd biologische wasverzachter, maar de helft van wat aan gegeven is, dus half dopje: wel de geur, en het blijft wel zacht. Vooral in de winter vind ik dit wel belangrijk.
In de zomer wappert het heerlijk buiten en heb je bijna geen wasverzachter nodig.
In de zomer wappert het heerlijk buiten en heb je bijna geen wasverzachter nodig.