Tetterettes, tetter hier lekker door.

27-04-2010 11:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 5 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Vorige kletsdeel van de Tetterettes
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:biebelie schreef op 27 april 2010 @ 17:35:

[...]

ik niet

Maar als meneertje zo blijft stommelen en rommelen ga ik morgen de grootste bench die er maar is huren en krijgt hij alsnog hokarrest.

Ik hoor hem de hele tijd met zn kap tegen de deur aan boven en aan de deur pulken.Ik heb een bench voor je te leen. Daar moet je alleen even voor rijden vrees ik
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hier een foto van Kuiken

lieve leo,

ik lees heel graag je egoposten en je bent dan gewoon lekker mijn huillie.
kuiken is lief
Lief....

Ik voel me zó ellendig.

Kuiken is inderdaad lief trouwens *snirrffff*
quote:eleonora schreef op 27 april 2010 @ 18:29:

Kuiken is inderdaad lief trouwens *snirrffff*

Jaaa, kuiken is lief en jij ook

Doe maar even lekker af je af schrijven Lé, lieve vrouw.

Lieve schat,ik denk dat ik weet hoe je je voelt.

ben zelf ook zo labielig als de pest en ben nu al vanaf 15 april angstig mijn Zwart Monster te verliezen.

Het doet letterlijk pijn van binnen

Dat is het kuttige van huisdieren hebben....de zorg en het verdriet..

Alhoewel dat nooit opweegt tegen het plezier en de liefde die je van/voor zo'n dier kunt hebben

Maar als je hier lekker over je film of je auditie of wat je gekookt hebt wilt hebben: brand maar los!
En eendekuiken is inderdaad een schatje!

Wat dacht je van Jodukus?

(Of Alfred J. Kwak)
Wat een lief eendje!

Biebele, fijn dat je zwarte monster er weer is

Leo, wat naar dat Lotje nu weer weg is. Ze komt vast wel terug en ik hoop heel snel. Hoe gaat het met Opa Spitsmuis?
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:itsme26 schreef op 27 april 2010 @ 18:07:

[...]

Ik heb een bench voor je te leen. Daar moet je alleen even voor rijden vrees ik

Dank! maar voor de kosten die ik aan benzine kwijt ben kan ik denk ik al bijna ééntje kopen.

Volgens mij worde ze hier int durp verhuurd bij de dierenspeciaalzaak...morgen even kijken.
Ik ga zonder eerst verder te lezen eerst Ratteke een hele dikke geven. Getver wat een ellende om je zo te moeten voelen. Dat je niet meer durft te plannen omdat je bang bent dat je weer een aanval krijgt. Lieve Ratteke, ik ga even schreeuwen JE BENT GEEN AANSTELLER, JE BENT GEWOON ONZE STOERE DAPPERE RATTEKE!!! Zo dat is er uit!

Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Bieb, joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dimitri kan plassen en komt weer thuis!!!!!!! Deze speciaal voor Dimitri want yoga is ook goed voor katten:

Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Lieve tetters, tijd voor een langere post (de oven staat op te warmen en daarna moet de - ja ik maak het mezelf makkelijk -viscuisine er ook nog een half uur in).

Maar waar ga ik nou beginnen? Want echt iedereen kan hier wel een fikse knuffel gebruiken! Dus om te beginnen gooi ik de in de strijd. Mag ik zelf ook lekker aan meedoen . En ik denk dat ik de ouderwetse alfabetische volgorde maar eens ga proberen...en nu hopen dat ik echt niemand vergeet.

Anneke, wat jammer dat de B12 nu niet lekker uitwerkt en de energie geeft die je wilt. Je blijft overigens evengoed heerlijke verhalen vertellen en fijne plaatjes plakken! En we delen een voorliefde voor filet americain

Biebelie, ZM is echt een ZW want alweer thuis na een pittige ingreep! En keurig zijn eerste plas gedaan . Die bench klinkt wel als een goed idee als meneer () nu al bloedt bij zijn hechtingen. Forest hier kwam thuis van zijn castratie, mocht dus niet springen en je hoeft niet eens te raden wat hij als eerste deed: bovenop de krabpaal .

Delphicat: mooie nieuwe avatar!

Eleonora: Je mag hier natuurlijk gewoon je verdriet komen brengen, als wij dat niet zouden snappen wie dan wel . En ik gun je zo dat je over leuke dingen kan komen posten. Las elders wel dat je goed bezig bent, complimenten!

Etosha: mijn hart zou ook breken als ik in jouw situatie zat. Dus de oplossing om voor Coco een ander baasje te zoeken (en hopelijk nu gevonden te hebben) is wel de beste. En of Tunya wel met een kitten overweg kan, lastig om zo te beoordelen. Ze zouden dan eerst eens samen in huis moeten zijn en dat is nu natuurlijk een probleem.

Heartwork: leuk je weer te lezen hier en geniet lekker van je vrije avond op de bank! Wat kan dat heerlijk zijn he . En ik blijf voor jou natuurlijk hopen dat die leuke baan nu ook echt op je pad komt.

Its, ook al wensen om van baan te veranderen, is het je werk zelf of gedoe eromheen? Want ik heb soms het idee dat jij altijd moet werken!

Kat: boobmri, dat klinkt echt onprettig. Reguliere controle? Als je er iets over wilt zeggen natuurlijk.

MissLoki: balen van dat internet thuis! Maar een konijn erbij klinkt wel erg gezellig. Ik twijfel ook nog steeds...

Mittens, deze banen waren gewoon niet voor jou bestemd, maar die leuke gaat echt op je pad komen

Mylene, ik kijk nu alweer uit naar je volgende blog: leuk leuk leuk dat het vaker gaat gebeuren. En hopelijk komt er snel een oplossing voor je computerprobleem. Het heeft je niet gehinderd om dit lustrumtopic te openen

Olijfje, na de euforie over je mooie schoenen vandaag helaas geen leuke berichten. Ik las al met stijgende verbazing over dat tlf opnemen maar die dame heeft vervolgens ook een heel eigen en nare draai gegeven aan jullie gesprek. Wat een bitch zeg! Goed dat je de strijd aangaat: go get m girl! En kaa uuu tee dat het je slapen nu ook weer zo beïnvloedt.

Pilous: is de buikgriep helemaal weg? En wat is dat kuiken leuk!

Ratteke, wat balen dat het vandaag weer zo slecht ging. Maar wat iemand anders al schreef, dat kan wel een gevolg zijn van gisteren natuurlijk, al is dat een schrale troost! Hopelijk kan je snel naar de haptonoom En K. steunt je wel heel lief!

Splinter, jij moet ook eerder naar bed

Zoebie, leuk je weer eens te lezen, jij kan ook altijd zo lekker droog uit de hoek komen over je beesten!

Het eten is klaar, tot later!
Jemig Olijf wat een rotwijf, zo dat rijmt. Wat kunnen mensen toch een gigantisch slecht inzicht hebben, bah. Ik heb trouwens soms het vermoeden (eigenlijk heel erg wat ik nu ga zeggen, schaam, schaam) dat vrouwen onderling niet zo lekker samenwerken. Nou dat is eruit. 't Is wat, zit een beetje mijn eigen soort onderuit te halen! In ieder geval Olijf, laat het mens lekker onder de loopband of in de toiletpot of kneed een lekker deeg van d'r.
Wauw TH Respect

Haha, Anneke, die foto van 4 monsters op een rij
quote:Pilous schreef op 27 april 2010 @ 18:30:

[...]

Jaaa, kuiken is lief en jij ook

Doe maar even lekker af je af schrijven Lé, lieve vrouw.

[afbeelding]Wat een geweldige smiley/giraf!!!!!
Anneke, alleen met vrouwen werken is ook niet goed. Er wordt veel over elkaar ipv met elkaar gepraat. Vrouwen kunnen heel vals zijn en vergeten niks. Het ís gewoon zo. Ik probeer er op te letten om niet zo een verzuurde zuignap op de bank te worden en niet te roddelen. Maar soms geef ik er wel aan toe. Want ja, ik ben nou eenmaal wél een vrouw
Leo, tuurlijk kun jij hier lekker even je zorgen kwijt, is toch helemaal niet raar, gek mens, je bent poepie druk en dan ook nog dit erbij. Dat is het leuke hier we zijn allemaal mega gek met onze beesten en tuurlijk snappen we dat je in de rats zit als een vd kinders niet thuis is gekomen.
Heartwork, ik hoop dat uit al die sollicitaties iets leuks komt. Dat verdien je ondertussen weleens een keertje!!! Kunnen wij niet met z'n allen een mega goede referentiebrief schrijven voor jullie werkzoekenden?

Over solliciteren gesproken. Gisteren werd ik gebeld of ik vanochtend even op gesprek kon bij een soort van mega kliniek hier in Calgary. Ze zochten iemand voor middle management en hadden blijkbaar ergens een cv van mij gevonden. Dus ik kom net bij het gesprek vandaan. Nou dus maar afwachten, je kunt er niks van zeggen hier, soms roepen ze mensen lijkt wel op voor de kat (in thema) z'n kont en hoor je nooit wat terug of hebben ze misschien wellicht in de nabije toekomst wel een opening, pfffff. Gesprek ging goed, maar ik verwacht er maar niet veel van.
Wat leuk Anneke, wanneer hoor je meer?

Ik had ook gesolliciteerd, maar vacature is on hold gezet ivm bezuinigingen...
No even over de Indische cake, 't is dus geen spekkoek die maak ik weleens en heb dus het recept. De kruidkoek die ik heb gevonden hier ooit, lijkt er niet op. Het is van die gele kleffe cake in zo'n doorzichtige verpakking met rood. Oh wacht een plaatje (verpakking is blijkbaar veranderd)

quote:Pilous schreef op 27 april 2010 @ 19:09:

Anneke, alleen met vrouwen werken is ook niet goed. Er wordt veel over elkaar ipv met elkaar gepraat. Vrouwen kunnen heel vals zijn en vergeten niks. Het ís gewoon zo. Ik probeer er op te letten om niet zo een verzuurde zuignap op de bank te worden en niet te roddelen. Maar soms geef ik er wel aan toe. Want ja, ik ben nou eenmaal wél een vrouw kijk dat zou is een van de redenen voor mij om al te denken over switchen
quote:itsme26 schreef op 27 april 2010 @ 19:23:

[...]

kijk dat zou is een van de redenen voor mij om al te denken over switchenVoor mij ook.. Nu scheelt het wel dat ik met de enige man van de regio samen werk...
Verzuurde zuignap Dank je wel Ploes, thee tegen mijn scherm

Ik heb net ff een verkwikkend dutje gedaan (wat kan je moe worden van irritaties ) Olief heeft zijn imaginaire raketwerper op ons balkon geïnstalleerd en nu ga ik als een haas eten maken.

Tot strakjes lieverds en alvast een dikke oempf- voor Leo, het zit je ook niet mee hè lieverd..
Ik ben mijn eigen bananenschil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven