Tetterettes, tetter hier lekker door.
dinsdag 27 april 2010 om 11:12
Deel 5 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Vorige kletsdeel van de Tetterettes
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Vorige kletsdeel van de Tetterettes
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

dinsdag 27 april 2010 om 11:17
NaamDier(en)M/VLeeftijdNieuwsAnnetd4 katten:
Rooie
Fuzzy
Kleintje
Mamsy
M
M
M
V
4
4
8
?
Bengelie4 katten:
Arwen
Eowyn
Oedipoes
Jonah
V
V
V
M
6
6
5
5Biebelie3 katten:
Isa
Biebs
Zwart Monster
V
V
M
9
9
Bijna 2Delphicat1 kat:
Poef
M
13Eleonora8 katten:
Ouwe Kees
Kleine Kees
Gijs
Hanny MC
Lotje MC
Kootje
Beertje
Lena
1 konijn:
Lola
M
M
V
V
V
M
M
V
V
18
13
7
6
2
< 1
< 1
< 1
1Etosha4 + 4 katten:
Ingwe
Tunya
Nelson
Coco:
kitten 1
kitten 2
kitten 3
kitten 4
V
V
M
V
4
2
2
2
Kat753 katten:
Diesel
Nikki
Bailey
M
V
M
10
9
< 3 mnd.
Kletsmajoor3 katten:
Roquefort
Josephine
Blanche/Marie
3 konijnen:
Sjaak
Brownie
Cato
M
V
V
M
V
V
3
2
?
4
2
2Lokee2 of 3 katten:
Lokee
Odi-Poes
Frits
M
M
M
10
10
?
kat op werkMaleficent3 katten:
V.
D.
Julius
M
V
M
14
7
< 1MissLoki4 katten:
Tijgertje
Balthasar
Luna
Loki
1 konijn:
Wappie
M
M
V
M
V
7
8
2
<1
1Mittens2 katten:
Guus
Bram
M
M
2.5
2.5Mylenevalerie3 katten:
Floyd
Bo Ghi
Kane
M
M
M
11
2,5
1,5Olijfje_2 katten:
Fido
Puk
M
M
9
1Parasol2 katten:
Captain Jack Sparrow
Scarlett o'Hara
M
V
5
3Ratteke1 hond:
Tara
3 katten:
Maculata
Medusa
Morgana
V
V
V
V
1,5
15
16 of 17
15Robo1 hond:
Tommie
2 hamsters:
Tic
Tac
M
16Rubis1 hond:
Rubis
2 katten:
Kimmie
Amber
V
V
V
6
?
3Sopsie1 kat:
Jovi
M
< 6 mnd.Splinter021 kat:
Sil
M
ong. 8Talkinghead3 katten:
Olivier
Forrest
Faith
M
M
V
16,5
2,5
2,5Tangerine1 kat:
Sirius
M
bijna 2Zoebie1 kat:
Siepie
1 hond:
Sedi
M
V
9
4
Vast niet helemaal kompleet en kloppend maar dat kan natuurlijk aangepast worden..[/quote]
Ik zal even proberen
Rooie
Fuzzy
Kleintje
Mamsy
M
M
M
V
4
4
8
?
Bengelie4 katten:
Arwen
Eowyn
Oedipoes
Jonah
V
V
V
M
6
6
5
5Biebelie3 katten:
Isa
Biebs
Zwart Monster
V
V
M
9
9
Bijna 2Delphicat1 kat:
Poef
M
13Eleonora8 katten:
Ouwe Kees
Kleine Kees
Gijs
Hanny MC
Lotje MC
Kootje
Beertje
Lena
1 konijn:
Lola
M
M
V
V
V
M
M
V
V
18
13
7
6
2
< 1
< 1
< 1
1Etosha4 + 4 katten:
Ingwe
Tunya
Nelson
Coco:
kitten 1
kitten 2
kitten 3
kitten 4
V
V
M
V
4
2
2
2
Kat753 katten:
Diesel
Nikki
Bailey
M
V
M
10
9
< 3 mnd.
Kletsmajoor3 katten:
Roquefort
Josephine
Blanche/Marie
3 konijnen:
Sjaak
Brownie
Cato
M
V
V
M
V
V
3
2
?
4
2
2Lokee2 of 3 katten:
Lokee
Odi-Poes
Frits
M
M
M
10
10
?
kat op werkMaleficent3 katten:
V.
D.
Julius
M
V
M
14
7
< 1MissLoki4 katten:
Tijgertje
Balthasar
Luna
Loki
1 konijn:
Wappie
M
M
V
M
V
7
8
2
<1
1Mittens2 katten:
Guus
Bram
M
M
2.5
2.5Mylenevalerie3 katten:
Floyd
Bo Ghi
Kane
M
M
M
11
2,5
1,5Olijfje_2 katten:
Fido
Puk
M
M
9
1Parasol2 katten:
Captain Jack Sparrow
Scarlett o'Hara
M
V
5
3Ratteke1 hond:
Tara
3 katten:
Maculata
Medusa
Morgana
V
V
V
V
1,5
15
16 of 17
15Robo1 hond:
Tommie
2 hamsters:
Tic
Tac
M
16Rubis1 hond:
Rubis
2 katten:
Kimmie
Amber
V
V
V
6
?
3Sopsie1 kat:
Jovi
M
< 6 mnd.Splinter021 kat:
Sil
M
ong. 8Talkinghead3 katten:
Olivier
Forrest
Faith
M
M
V
16,5
2,5
2,5Tangerine1 kat:
Sirius
M
bijna 2Zoebie1 kat:
Siepie
1 hond:
Sedi
M
V
9
4
Vast niet helemaal kompleet en kloppend maar dat kan natuurlijk aangepast worden..[/quote]
Ik zal even proberen
dinsdag 27 april 2010 om 11:21
Dank je MissL. Op deze leen kan ik eigenlijk niet plakken. Dan moet ik tig keer toestemming vragen, ik kan hier als gast alleen inloggen. Geeft niet maar zo ben je lang bezig met iets simpels.
Maar gelukt.. Thanks.
Ik moet even snel aan de slag voor de blog voor Viva die vandaag ingeleverd moet worden. Dus tussendoor kom ik nog wel even langs.
Maar gelukt.. Thanks.
Ik moet even snel aan de slag voor de blog voor Viva die vandaag ingeleverd moet worden. Dus tussendoor kom ik nog wel even langs.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

dinsdag 27 april 2010 om 11:29
dinsdag 27 april 2010 om 12:36
Joepie, ons eerste topic-jubileum-topic!!
HAPPY NEW TOPIC!!!
Met gelijk al geweldig nieuws: een nieuwe Nijn voor MissLoki en Dimitris die naar huis mag.
Bieb, wat zul jij blij zijn!!! En wat een stoere vent (nou ja... ), dat ie gelijk z'n nieuwe uitgang goed gebruikt.
Achgossie, die foto, je zou hem van achteren niet herkennen als kat.....Maar hij doet het weer goed, zo te zien.
We gaan er weer iets leuks van maken met z'n allen!
HAPPY NEW TOPIC!!!
Met gelijk al geweldig nieuws: een nieuwe Nijn voor MissLoki en Dimitris die naar huis mag.
Bieb, wat zul jij blij zijn!!! En wat een stoere vent (nou ja... ), dat ie gelijk z'n nieuwe uitgang goed gebruikt.
Achgossie, die foto, je zou hem van achteren niet herkennen als kat.....Maar hij doet het weer goed, zo te zien.
We gaan er weer iets leuks van maken met z'n allen!
dinsdag 27 april 2010 om 12:38
quote:MissLoki schreef op 27 april 2010 @ 11:29:
Er komt van de week een konijn bij mij bij. Lijntje, het konijn die Trikky had geadopteerd. Het lijkt erop dat hij toch niet zo happy word van het alleen zijn, dus komt ie terug naar zn zusje (Wappie) en dan word hij gecastreerd en kunnen ze samen buiten spelen.
Fijn !!
Dattie dan bij jou maar heel gelukkig mag worden in het konijnenpaleis!
Er komt van de week een konijn bij mij bij. Lijntje, het konijn die Trikky had geadopteerd. Het lijkt erop dat hij toch niet zo happy word van het alleen zijn, dus komt ie terug naar zn zusje (Wappie) en dan word hij gecastreerd en kunnen ze samen buiten spelen.
Fijn !!
Dattie dan bij jou maar heel gelukkig mag worden in het konijnenpaleis!
dinsdag 27 april 2010 om 12:49
Bieb, wat een geweldig nieuws!!!!
Wat fijn voor ZM dat 'ie straks weer lekker in zijn vertrouwde omgeving is, hij heeft al genoeg voor zijn kiezen gehad! Moet je nou een paar keer per dag de billen-truc doen?
Ratteke, voor jou een hele dikke oempf- Ik las dat je die wel even heel erg nodig hebt! Ik ben absoluut geen deskundige, maar op mij begint het idd ook over te komen als een paniekstoornis/pleinvrees. Getverderrie, dat kan je niet gebruiken! En dan ook nog een blaasontsteking. Meid, ik denk aan je, meer kan ik verder even niet zeggen...
Zelf zit ik ook even in een klein dippie. Ik slaap weer ruk de laatste dagen (vannacht weer half 4), ik merk dat Wia-verzekeringsarts-doos me erg in de weg zit. En dat genoegen gun ik haar eigenlijk niet. Maar ik kan nog zoooo kwaad worden om dat gesprek en ook om het feit dat ze bijv. 2 x haar telefoon opnam tijdens het gesprek en daar verder ook geen woord aan vuil maakte (kijk, als het nou iets dringends was...). Ik voel me gewoon zo niet serieus genomen! Morgen of donderdag maar even met de steungroep bellen om het gesprek even door te nemen, heb ik nu geen zin in. Ik ga straks even sporten, eens kijken hoe dat weer gaat want ben al een hele poos niet geweest.
Zo, tijd voor koffie!!!
Wat fijn voor ZM dat 'ie straks weer lekker in zijn vertrouwde omgeving is, hij heeft al genoeg voor zijn kiezen gehad! Moet je nou een paar keer per dag de billen-truc doen?
Ratteke, voor jou een hele dikke oempf- Ik las dat je die wel even heel erg nodig hebt! Ik ben absoluut geen deskundige, maar op mij begint het idd ook over te komen als een paniekstoornis/pleinvrees. Getverderrie, dat kan je niet gebruiken! En dan ook nog een blaasontsteking. Meid, ik denk aan je, meer kan ik verder even niet zeggen...
Zelf zit ik ook even in een klein dippie. Ik slaap weer ruk de laatste dagen (vannacht weer half 4), ik merk dat Wia-verzekeringsarts-doos me erg in de weg zit. En dat genoegen gun ik haar eigenlijk niet. Maar ik kan nog zoooo kwaad worden om dat gesprek en ook om het feit dat ze bijv. 2 x haar telefoon opnam tijdens het gesprek en daar verder ook geen woord aan vuil maakte (kijk, als het nou iets dringends was...). Ik voel me gewoon zo niet serieus genomen! Morgen of donderdag maar even met de steungroep bellen om het gesprek even door te nemen, heb ik nu geen zin in. Ik ga straks even sporten, eens kijken hoe dat weer gaat want ben al een hele poos niet geweest.
Zo, tijd voor koffie!!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
dinsdag 27 april 2010 om 12:54
quote:mylenevalerie schreef op 27 april 2010 @ 12:41:
[quote]Splinter02 schreef op 27 april 2010 @ 12:36:
Uhm, lieverd, dit is al het 5e deel,, niet het eerste jubileum .
LUSTRUM! Dat bedoel ik.
Sjonge, er zitten echt watten in mijn hoofd vandaag.
(zit nu ook ernstig te twijfelen of lustrum wel klopt, ja toch, iets voor de 5e keer?)
[quote]Splinter02 schreef op 27 april 2010 @ 12:36:
Uhm, lieverd, dit is al het 5e deel,, niet het eerste jubileum .
LUSTRUM! Dat bedoel ik.
Sjonge, er zitten echt watten in mijn hoofd vandaag.
(zit nu ook ernstig te twijfelen of lustrum wel klopt, ja toch, iets voor de 5e keer?)
dinsdag 27 april 2010 om 12:58
Owww, en een hele dikke knuf voor Ratteke.
Getsie meis, dit is echt niet leuk. Gelukkig kun je weer snel naar je praatmeneer. En misschien klopt het ook wel wat iemand zei (Bieb?), dat je nu alles eruit kunt gooien en dat dat ook best eng en confronterend is.
Hoe dan ook, het is klote en je was net zo lekker bezig met je nieuwe plannen.
Getsie meis, dit is echt niet leuk. Gelukkig kun je weer snel naar je praatmeneer. En misschien klopt het ook wel wat iemand zei (Bieb?), dat je nu alles eruit kunt gooien en dat dat ook best eng en confronterend is.
Hoe dan ook, het is klote en je was net zo lekker bezig met je nieuwe plannen.
dinsdag 27 april 2010 om 13:08
Hé snertver Olijf.. van het slapen en ook van dat onbeschofte mens,bah.
Daar heb ik zo ongelooflijk hekel aan dat de telefoon zonder uitleg opgenomen wordt tijdens een officiële afspraak.
Als er echt iets dringends is ala...(maar dat moet er minstens iemand heel ziek zijn of of punt van bevallen oid)
Deze heb je zelf ook hard nodig:
Daar heb ik zo ongelooflijk hekel aan dat de telefoon zonder uitleg opgenomen wordt tijdens een officiële afspraak.
Als er echt iets dringends is ala...(maar dat moet er minstens iemand heel ziek zijn of of punt van bevallen oid)
Deze heb je zelf ook hard nodig:

dinsdag 27 april 2010 om 13:09
Yeah happy new topic!!!
Ratteke, knuf voor jou! Ik ben het even kwijt: heb je hier nu meer hulp bij dan alleen die tabletjes?
En Bieb, wat een goed nieuws!!! Ziet er super uit hoor, helemaal goed. Stoere vent.
Hier alles okee. De kittens rennen nu door het huis en mama zit moederziel alleen op haar kamertje. Even de kittens wat laten wennen aan meer dan alleen die kamer. Ze zaten alleen binnen no time buiten, gewoon hoeps, door het kattenluik! Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Zes weken zijn ze vandaag... Wat ik ook heel leuk vond: Ingwe, onze poes-die-niet-helemaal-goed-is, vond de kittens eerst eng maar probeerde net met ze te spelen. Ze verstopte zich achter de deurpost alleen de kittens begrepen dat nog niet helemaal en begonnen en masse te blazen. Zo cute vier van die blazende bekkies! Dat is in ieder geval een zorg minder, dat gaat goed komen.
Tunya niet meer gezien. Vanavond maar weer eens een poging wagen haar te roepen. Stap voor stap maar doen. En vanavond komen die mensen dus kijken voor Coco. Ik ken ze niet, maar heb via internet contact met hun dochter (die heb ik ook wel vaker IRL gezien alleen is ze zo'n beetje naar de andere kant van het land verhuisd dus dat contact is vrijwel alleen internet). Ze hebben alleen wel een hond ook dus of ik dat zo handig vind...Nou ja, we gaan het zien!
Ik ga weer even verder werken.
Ratteke, knuf voor jou! Ik ben het even kwijt: heb je hier nu meer hulp bij dan alleen die tabletjes?
En Bieb, wat een goed nieuws!!! Ziet er super uit hoor, helemaal goed. Stoere vent.
Hier alles okee. De kittens rennen nu door het huis en mama zit moederziel alleen op haar kamertje. Even de kittens wat laten wennen aan meer dan alleen die kamer. Ze zaten alleen binnen no time buiten, gewoon hoeps, door het kattenluik! Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Zes weken zijn ze vandaag... Wat ik ook heel leuk vond: Ingwe, onze poes-die-niet-helemaal-goed-is, vond de kittens eerst eng maar probeerde net met ze te spelen. Ze verstopte zich achter de deurpost alleen de kittens begrepen dat nog niet helemaal en begonnen en masse te blazen. Zo cute vier van die blazende bekkies! Dat is in ieder geval een zorg minder, dat gaat goed komen.
Tunya niet meer gezien. Vanavond maar weer eens een poging wagen haar te roepen. Stap voor stap maar doen. En vanavond komen die mensen dus kijken voor Coco. Ik ken ze niet, maar heb via internet contact met hun dochter (die heb ik ook wel vaker IRL gezien alleen is ze zo'n beetje naar de andere kant van het land verhuisd dus dat contact is vrijwel alleen internet). Ze hebben alleen wel een hond ook dus of ik dat zo handig vind...Nou ja, we gaan het zien!
Ik ga weer even verder werken.
dinsdag 27 april 2010 om 13:23