Ik ben zo bang... deel 3

03-03-2010 13:04 2973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja... deel drie alweer, helaas net na slecht bericht te hebben gekregen, dus ik hou de OP kort.

Ik hoop in ieder geval dat iedereen die meeschreef op de eerste twee topics weer, samen met mij, van dit topic het liefste en fijnste topic op het forum wil maken!

Deel 2: Ik ben zo bang etc... deel 2
klinkt erg leuk zoebie! Jullie pakken het rigoureus aan! Heb je je kleding ook al helemaal bij elkaar gezocht? Je laat toch wel een fotootje zien van je waarzegsters uiterlijk he?

Eczeem is bij mij een probleem dat niet overgaat, atopisch heet dat. Gelukkig begint het weer mee te werken en zullen de kenmerken steeds iets meer verdwijnen tot de stress weer toeslaat of de kachel weer aan moet. Dat laatste duurt gelukkig wel weer even! Maar nu dit er weer naast komt, zie ik er niet uit. Wel fijn dat ik zonder morren een kuur mee kreeg, zodat ik er ook wat sneller vanaf ben!
Ik hoop dat de eczeem in de zon wat sneller weg is Ing. Zon is er toch altijd wel goed voor?

Maar wel rot dat je weet dat het in de herfst de kop weer op gaat steken. Geniet lekker van het zonnetje. Hoewel ik die erg ver moet zoeken hier. Ergens achter de wolken.

Ja het is leuk om te doen, zo'n feestavondje met een thema in elkaar steken. Jammer alleen dat de anderen mensen die het mee-organiseren niet zo creatief zijn. Ik vind dit al jaren een probleem, maar ze zijn altijd zo enthousiast dat ik de moed niet heb om ze te vervangen voor andere meer creatievere mensen. Nu komt er wel altijd veel op mijn dak. Ach ik kan me weer eens uitleven. En ik heb nog steeds genoeg tijd om het te doen. Nog een rond tafellaken zomen en dan kan de wasmachine aan.

De kleding heb ik ook zelf gemaakt. Twee rokken voor de andere dames en ik had nog genoeg zwarte blousjes voor erop. Mijn rok is van een oude avondjurk die ik niet meer paste. Twee paarse banen erin gezet en het past weer en ik heb weer wat aan een oude jurk die hing te verstoffen aan mijn klerenkast. Ik heb van een oude zwarte blouse de mouwen geknipt en er ook paarse mouwen in gezet. Afgezet met leuke band dus het ziet er erg leuk uit. Ik ben niet zo'n naaiwonder hoor. Maar meestal lukt zoiets nog wel. Och en het is nooit weg.

Ik ga nu alvast de wasmachine met de lange tafelkleden aanzetten. Als ik alles in één keer doe denk ik dat het niet echt mooi zwart wordt. Nu maar hopen dat het lukt.
Fijn dat het geen gordelroos is Ing, daar kun je lang last van hebben, niet dat dìt nou zo leuk is, maar als ik moest kiezen dan koos ik voor wat je nu hebt. Als kind had ik ook heel veel eczeem in mijn knieholtes en elleboogplooien, ik moest soms met grote verbanden om naar school, want ik krabte het vreselijk kapot. Aan het einde van de dag hingen die verbanden op mijn schoenen, dus helpen deed het niet echt.

Leuk Zoebie zo'n feest! het is even wat geregel maar dan heb je ook wat!

Ja heel wat geregel. Maar wel leuk om te doen hoor.

De lakens zien er al erg zwart uit in de wasmasjien.

De sauna begint trouwens ook vaste vormen aan te nemen. We zijn erg hard aan het opruimen en weggooien geweest afgelopen weekend tot het leeg was. Het tuinhuis is al geïsoleerd en betimmerd. De vloer er nog in en dan kunnen we de sauna plaatsen. Lijkt me heerlijk.

Bo als je in de buurt bent ben je meer dan welkom om eens lekker van de sauna te komen genieten. Zou je er nu wel tegen kunnen denk je? Misschien juist goed voor je lijf.

Moet alleen nog op zoek naar een douchekabine. Je weet wel zo'n alles in één ding. Douchebak en wanden aan elkaar en de kranen er al in zeg maar. Ik zag er één op Marktplaats maar helemaal in Utrecht. Ik zoek nog wel even verder.
lieve vrouwen van dit topic! Een mooi zonnetje voor iedereen:

If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Hoi allemaal,

ik ben net een uurtje terug, moest erg lang wachten tot ik Petit zag (dit is zijn dag voor chemlo-patiënten, dus ik had geen voorrang omdat ik vandaag geen chemo had).

De ader is ontstoken (had ik zelf ook al bedacht) en ik moet 'm behandelen met compressen en als dat niet beter wordt binnen twee dagen kan ik bij de huisarts medicijnen halen.

Bloed prikken ging niet zo best, weliswaar in de andere arm, maar toch.

Ik voel me helemaal niet goed op het moment, het was niet leuk om in Straatsburg te zijn, met de lente en het zonnetje en iedereen op een terrasje, en dan te weten hoe het met mij gesteld is.

Ben er eigenlijk zelfs goed depri van, om eerlijk te zijn.

Ik voel al de hele middag een huilbui opkomen maar die zet maar steeds niet door.

Ik ga even eten en dan denk ik lekker in bad of zo, we zien wel.

Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar het zit er voor nu even niet in.

Morgen weer een dag.

Leo, we bellen morgen OK? Dat komt mij beter uit, als je dat niet erg vindt.
Robo, even een van een meelezer.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ach lieve lieve Bo
Een hele dikke kus voor jou, Bo!

Hier ook een van een meelezer.
Bo
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Jeetje Bo. Natuurlijk mag je in een dip zitten. We snappen best dat je er even geen zin in hebt. Doe vooral rustig. Ik was me trouwens vandaag aan het bedenken dat zo'n hele dag voor een ziekenhuisbezoekje ook niet mis is. Erg vermoeiend. Je bent gewoon een kanjer. Dat je het maar even weet.

Robo het is ook super shit allemaal. Weer naar Straatsburg met een ontstoken ader. Met mooi weer kan je beter met de hond bij een fruitboom zitten.

Hoop dat je nu lekker in bad zit en je man je een kopje thee komt brengen.
ook van mij even een hele welgemeende virtuele
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Jeetje Robo, wat vervelend dat het er nu toch ook psychisch in begint te hakken. Ik moet zeggen dat ik wel vind dat je je lang "groot" hebt kunnen houden (al weet ik natuurlijk niet precies wat er elke keer in je om gaat...).

Is er geen betere oplossing voor het prikken ondertussen? Je zult neem ik aan niet de enige zijn met dit probleem. Of is de enige optie een port-o-cath of stent of hoe ze dat ook noemen? Want dat was bij jou juist géén optie, toch?

Robo, ik hoop dat het vandaag een rustig dagje met je hond onder de fruitbomen wordt. Bij ons staat de appelboom alweer heerlijk roze te bloeien, bij jou ook?

Liefs!
Lieve Robo,

Ja, dan komt het hard binnen als je iedereen gezellig op een terras zit en jij daar loopt met je eigen gedachten. En die mensen weten van niets. Ik vind net als ingmagh dat je je lang groot hebt gehouden. En dat hoeft niet. Je hoeft niet altijd je hoofd rechtop te houden. Als de tranen komen, laat ze komen. Hopelijk heb je een goede nachtrust gehad en helpen de compressen.

liefs
Robo
Stressed is just desserts spelled backwards
Bo

Hoe voel je je vandaag?

Hoop dat je toch die huilbui hebt gehad en dat zware gevoel een beetje van je af hebt kunnen zetten...
ik moet meteen hier aan denken pilous!

klikkerdeklik
Liefste Bo, bel jij maar als jij er zin in hebt.

Je weet dat dat altijd kan, al is het midden in de nacht!

Als iemand zich logischerwijze dippig kan voelen ben jij dat wel. En ook met een dip ben ik belbaar.

Ik mail je mijn mobiele nummer ook even, voor als ik niet opneem thuis.

Liefs, en zoen!

quote:ingmagh schreef op 28 april 2010 @ 09:58:

klikkerdeklikik dus ook
Lieve leo, wat ben je toch een fijn mens
quote:ingmagh schreef op 28 april 2010 @ 09:58:

klikkerdeklik

*mee zingt*
Goedemorgen Bo,

Lijkt me behoorlijk confronterend, zelf ziek zijn, je niet al te goed voelen en dan mensen in de zon op een terras zien genieten. Kan me voorstellen dat dat flink slikken is.

Hoop dat je je tranen de vrije loop hebt kunnen laten en dat het je heeft opgelucht.

Fijne dag vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven