Krups Dolce Gusto

zaterdag 24 april 2010 om 11:00
Hallo,
Krups heeft een tijdelijke actie lopen, 30 euro korting voor de Dolce Gusto.
Maar ken niemand die ervaringen mee heeft.
Misschieen hier op het forum wel?
Ben een koffieliefhebber, Senseo vind ik een neppe koffiesmaak hebben.
Zet nu oudewets koffie met een een koffiekan, maar dat vind ik teveel gedoe. Zeker s'ochtens als ik haast heb.
http://www.koffiecenter.n ... JrYxav6nqECFReX2Aodq0qayQ
En dan heb ik nog een vraag: Ik zag bij de mediamarkt ook een aanbieding voor de Magimix Nescafe esspressomachine.
Weet iemand of je hierbij alle soorten capsules kunt gebruiken?
Dus niet alleen espresso kunt zetten, maar ook andere capsules kunt gebruiken?
Alvast bedankt!!
Krups heeft een tijdelijke actie lopen, 30 euro korting voor de Dolce Gusto.
Maar ken niemand die ervaringen mee heeft.
Misschieen hier op het forum wel?
Ben een koffieliefhebber, Senseo vind ik een neppe koffiesmaak hebben.
Zet nu oudewets koffie met een een koffiekan, maar dat vind ik teveel gedoe. Zeker s'ochtens als ik haast heb.
http://www.koffiecenter.n ... JrYxav6nqECFReX2Aodq0qayQ
En dan heb ik nog een vraag: Ik zag bij de mediamarkt ook een aanbieding voor de Magimix Nescafe esspressomachine.
Weet iemand of je hierbij alle soorten capsules kunt gebruiken?
Dus niet alleen espresso kunt zetten, maar ook andere capsules kunt gebruiken?
Alvast bedankt!!
woensdag 28 april 2010 om 09:26
woensdag 28 april 2010 om 19:41
nou sallie,ik heb net heerlijk op mn balkonnetje genoten van n latte machiatto,heb m gister gekregen en ben er tot n u toe heel tevreden over,heb de cappucino ook al op en was ook erg lekker!!
er zat ook nog n kado pakket bij met n latte machiatto glas en n kop en schotel + nog n doosje met alle smaken die er zijn om uit te proberen!!
wat ik ook fijn vind is dat t apperaat opwarmt zonder geluid,bij de senseo was dat altijd zo'n kabaal vond ik.
jaa,ik ben er blij mee!!
er zat ook nog n kado pakket bij met n latte machiatto glas en n kop en schotel + nog n doosje met alle smaken die er zijn om uit te proberen!!
wat ik ook fijn vind is dat t apperaat opwarmt zonder geluid,bij de senseo was dat altijd zo'n kabaal vond ik.
jaa,ik ben er blij mee!!
.
zondag 16 mei 2010 om 11:49
Ik heb 'm nu een tijdje en ben er helemaal gelukkig mee. Dit is pas koffie, zeker in vergelijking met m'n oude Senseo. Mijn favorieten: voor de ochtend Lungo, voor de (na)middag Latte Macchiato. De kinderen vinden de Chococino erg lekker en mijn man houdt het op Creme Grande voor de ochtend, en voor later Mocha.
Goede hete koffie, prachtig apparaat ... ik hou er van!
Rest mij 1 vraag ... hoe bergen jullie de capsules op? Ik heb tot nu toe een grote glazen vaas waar ik ze in doe, maar ik zoek me er een ongeluk in naar de juiste smaak. Er zijn prachtige houders op de markt, maar die vind ik nogal prijzig (¤ 35,--).
Heb jij een goedkopere èn goede manier gevonden om de capsules op te bergen? Vertel het me ... ik ben er erg nieuwsgierig naar.
Goede hete koffie, prachtig apparaat ... ik hou er van!
Rest mij 1 vraag ... hoe bergen jullie de capsules op? Ik heb tot nu toe een grote glazen vaas waar ik ze in doe, maar ik zoek me er een ongeluk in naar de juiste smaak. Er zijn prachtige houders op de markt, maar die vind ik nogal prijzig (¤ 35,--).
Heb jij een goedkopere èn goede manier gevonden om de capsules op te bergen? Vertel het me ... ik ben er erg nieuwsgierig naar.

zondag 16 mei 2010 om 11:52
quote:blogbabe schreef op 24 april 2010 @ 12:08:
Ik heb een nespresso. Je kan er naast espresso zeker ook gewone koffie mee zetten, namelijk de lungo's. Is echt heerlijk!!!!!!!
Heeerlijk hè? Hier ook een Nespresso, maar zet daar geen espresso mee. Maak er cappucino's, latte macchiato's en lungo's mee.
Topkoffie! (maar wel erg duur)
Ik heb een nespresso. Je kan er naast espresso zeker ook gewone koffie mee zetten, namelijk de lungo's. Is echt heerlijk!!!!!!!
Heeerlijk hè? Hier ook een Nespresso, maar zet daar geen espresso mee. Maak er cappucino's, latte macchiato's en lungo's mee.
Topkoffie! (maar wel erg duur)