Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Synchroonkoorts, ook fijn. Ook zeehondjes weer? Jongste?
Synchroomkoorts/diarree, is dat net zoiets als synchroom schoonspringen?

Beterschap voor de meisjes star en jij voor je mannen Jinny

Enka: Dat begreep ik ook aan de telefoon idd dat het een groot feest is de vakantie.

Maar moeders vindt het moeilijk :(

Jinny: Het is gewoon opvang idd als KDV, alleen dan voor de vakanties en idd voor de schoolgaande kinderen.

Naschoolse opvang is niet nodig, dus vandaar dan een vakantieopvang!
Jongste nog steeds niet helemaal van de pseudo krupp af helaas. En oudste heeft wel vaker koorts als de wereld wat te ahrd bij hem binnen komt zeg maar. Hij had een niet zo goede dag en dan reageert zijn lichaampje wel vaker, is morgen weer voorbij denk ik.
Bam, is dat van school uit? Klinkt wel heel leuk zeg! En dan af en toe een dagje of twee weken achter elkaar?
We willen wel een voorproefje zien Amalia
quote:Jinny schreef op 28 april 2010 @ 20:05:

Jongste nog steeds niet helemaal van de pseudo krupp af helaas. En oudste heeft wel vaker koorts als de wereld wat te ahrd bij hem binnen komt zeg maar. Hij had een niet zo goede dag en dan reageert zijn lichaampje wel vaker, is morgen weer voorbij denk ik.Bizar is dat, hoor het wel vaker dat kindjes dan zomaar koorts kunnen krijgen.
quote:Jinny schreef op 28 april 2010 @ 20:05:

Bam, is dat van school uit? Klinkt wel heel leuk zeg! En dan af en toe een dagje of twee weken achter elkaar?

Nee is van de naschoolse uit ( zit onze school wel bij aangesloten)

de dagen mag je indelen zoals jou dat uitkomt, en daar mag je 1 jaar overdoen. Het gaat mij voornamelijk om de vakantie's.

Je moet er dus 10 afnemen, maar je mag er ook meer afnemen en je moet ze opmaken in 1 jaar. Je sluit ook een contract voor 1 jaar, die automatisch verloopt.

En elke dag is sowieso een nogo voor mij.

Krijg hier al echt de kriebels van en dan denk ik er alleen maar overna!
Bam! Ik denk dat het voor jou lastiger is dan voor Juul! Ik hoor eigenlijk alleen maar positieve verhalen over zulke opvang. Gaan er ook kindjes heen die hij kent? Ken je de leiding?

Star, 38,4. Niet heel hoog dus, maar wel wat koorts. Oudste heeft het heel vaak. Zeker een aantal keer per maand. Ik hoor wel vaker dat bij "dat type kindjes" koorts optreedt als het wat veel is geweest of het gewoon niet wil.

Hebben jouw meiskes buikgriep of wat verkeerds gegeten?
Ze vertelde ook dat ze heel veel leuke dingen doen: Koekjes bakken, kikkerdril vangen in vijvers, zelf broodjes maken,dierentuin, etc etc.

Als ik de vraag stel aan mezelf: Doe ik mijn kind er een plezier mee, dan kan ik volmondig ja zeggen.

Als ik mezelf de vraag stel: of het sociaal goed is voor mijn kind, kan ik ook alleen maar met ja beantwoorden ( ervan uitgaand dat het klikt dan he).

Er zitten in dit gebouw ook maar 2 scholen, waarvan de onze er 1 is. Juul kent er dus al een heleboel kindjes van.

Kortom: Het probleem ligt bij mij.
zie vorige posting Jinny, we kruissen elkaar!
Ach Bam, heb je ook een idee waarom je het zo lastig vindt? Iets van vroeger dat jou dan dwars zit (zonder er hier op in te gaan)? Wil je hem niet "weg doen"? Of ben je gewoon een egotripper en gun je je kind niks? dat is een goede grap Bam, voor je het niet door hebt .
Ik heb geen flauw idee, het begon ineens rond 14.00 vanmiddag. Eten nog niet hetzelfde

38.4, hopelijk slaapt hij wel lekker (gaat het wat beter nu weer in eigen bed en zonder gips?)

Wat zijn de nee's dan Bam?
haha ik gun mijn kind niks
De nee is: mijn gevoel
Ik heb mijn dag niet gelooof ik. Heb pijn in mijn buik van aanstaand bezoek dit weekend (ik noem het rode-loper-bezoek).

Kreeg een rekening van de electriciteit dat ze een fout gemaakt hebben en of we 3000,-¤ willen betalen binnen twee weken.

Ik had aan de juf van oudste aangegeven dat hij niet mee mocht doen met gym, heeft de gymjuf bepaald dat hij toch mee kan doen. Weleenswaar heel voorzichtig, maar toch, achter mijn rug om (hij mag op advies van arts en fysio niet meedoen). Belde de gymjuf mij vanmiddag op dat dat ze vond dat ik hem dan maar thuis moest houden omdat ze op de kita veel wilder zijn dan in haar gymles, dat ik hem buitensluit door hem niet mee te laten doen en weet ik wat nog meer. Wat een gezeik.

Verder nog wat gezeik op het werk en nog wat gewiebel.

Echt, ik heb mijn dag niet .

Zo, mijn monoloog van de avond .
Nou zet dat maar uit dan
Lastig Jinny, als hij zo vaak koorts heeft, kan dat geen kwaad?

Hoe is het eigenlijks met dat Alarm?
quote:bambino schreef op 28 april 2010 @ 20:21:

haha ik gun mijn kind niks Ik gun ze ook niks Bam volgens de gymjuf, ben ik niet de enige .
Pfff die Kita-gasten zijn ook niet leuk meer zeg. Nog even en dan kunnen jongens samen. Al een keuze gemaakt nu trouwens?

3000,- ook fijn.
Een knuffel voor jou dan Jin

Wat een rekening zeg, jemig.

Die gymjuf zeikt! zo!
Bam, koorts bij kindjes is niet zo erg. Het is een "soort kenmerkje" van het type kindjes als mijn oudste, dat het lichaam een reactie geeft.

Hoe vaak heeft Juul koorts dan?
Ja, heb een keuze gemaakt. Kita redelijk in de buurt (wel met de auto, maar kan in nood lopen), hebben een goede Vorschule (laatste kita-jaar ben je een voorschoolkind, dan leren ze je echt wennen aan school).
quote:Jinny schreef op 28 april 2010 @ 20:26:

Ja, heb een keuze gemaakt. Kita redelijk in de buurt (wel met de auto, maar kan in nood lopen), hebben een goede Vorschule (laatste kita-jaar ben je een voorschoolkind, dan leren ze je echt wennen aan school).Mooi! Na de zomer beginnen? Jongste er ook wel aan toe nu zeker?
Voor Maatje, aaaaah wat schattig

effe weg
anoniem_30744 wijzigde dit bericht op 28-04-2010 23:29
Reden: teveel informatie voor hier
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven