Snap er niets van?

18-04-2010 12:44 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Een tijd terug heb ik een man leren kennen via een datingsite. Het klikte meteen, we hadden leuke msngesprekken, 1 keer gedate, heel goed meegevallen. Iets daarna vertrok hij een week op reis. Voor hij vertrok nog leuk gesmsed, tijdens zijn reis ook af en toe en hij ging mij als hij terug kwam iets laten weten om de volgende date te regelen. Mooi zo, zou je denken, maar helaas.

Heb ondertussen 1 keer gesmsed en 1 keer gebeld, noppes.

Maar wat is nu ook zo bizar: hij is sinds hij terug is van zijn reis niet meer op facebook geweest (ervoor meermaals per week) en is ook niet meer op die datingsite geweest (is ondertussen al bijna 2 weken terug van die reis).

En nu bekruipt mij ergens ook wel een naar gevoel dat er misschien wel iets gebeurd is met hem? Kan zijn niet reageren op mij echt niet rijmen met ons laatste contact en zijn afwezige gedrag op die sites ook niet.

Maar anderzijds heb ik geen zin om hem te gaan stalken, want ik weet natuurlijk niet wat er nu precies scheelt.

Iemand?
Is hij misschien getrouwd en is zijn vrouw erachter gekomen?
Gestrand op het vliegveld van het land waar hij verbleef?
quote:superstar_2 schreef op 18 april 2010 @ 12:54:

Is hij misschien getrouwd en is zijn vrouw erachter gekomen?
Misschien heeft hij nu even andere prioriteiten dan zijn internetdate. Ziek familielid, druk met werk, vrouw/vriendin/ex etc. De kans lijkt me groter, dan dat hij ergens in huis ligt met een gebroken rug buiten bereik van een telefoon oid.
hij is op reis misschen wel iemand tegen gekomen. Je kan er nog een berichtje aan wagen en anders is het klaar.
quote:borderwalk schreef op 18 april 2010 @ 13:06:

Misschien heeft hij nu even andere prioriteiten dan zijn internetdate. Ziek familielid, druk met werk, vrouw/vriendin/ex etc. De kans lijkt me groter, dan dat hij ergens in huis ligt met een gebroken rug buiten bereik van een telefoon oid.Ook al heb je het druk,dan kan jetoch welff smsje sturen behalve als je wat te verbergen heb natuurlijk
Als jullie vrienden zijn op Facebook (hoe kan je dan zien of iemand online is geweest??) kan je daar toch een berichtje achterlaten? Die lezen andere mensen ook en die kunnen je misschien geruststellen (of niet) dat hij nog leeft.
of hij is er tijdens zijn reis achtergekomen dat hij een 2e date toch niet ziet zitten.
Loslaten! He's not that into you. Nee, geen extra berichten meer. Hoeveel berichten moet een mens krijgen voordat hij weet dat hij moet terugbellen?

Hij moet achter jou aanlopen en niet andersom!
Hier zijn zo ontzettend veel scenario's voor te bedenken.

Ik zou me niet te veel in t hoofd halen. Natuurlijk zou het fijn zijn als je wat van hem zou horen, maar hoe serieus is het al tussen jullie?

Misschien klinkt het erg hard dat ik dat zeg, ik zou me er in ieder geval niet te druk om maken. Hij heeft er vast een 'reden' voor, wat die ook moge zijn. Er lopen nog wel meer jongens op deze wereld rond. Als hij niets van zich laat horen id hij het je niet waard
quote:emaille schreef op 18 april 2010 @ 13:32:

Als jullie vrienden zijn op Facebook (hoe kan je dan zien of iemand online is geweest??) kan je daar toch een berichtje achterlaten? Die lezen andere mensen ook en die kunnen je misschien geruststellen (of niet) dat hij nog leeft.

Wilde ik ook aanraden.

Niet schrijven over jullie date maar doe gewoon of je een vage kennis bent. Mocht er iets aan de hand zijn waardoor hij niet kan reageren, dan zien anderen de krabbel.

Ik heb eens een 'verdwenen' date gehad (niet op reis verdwenen, dat niet) die na een paar weken liet weten privésores te hebben. Zus en schoonzus allebei in het ziekenhuis tegen t einde van hun zwangerschap en daar kwamen complicaties bij, etc.

Hij had even kunnen SMSen maar dat was er dus bij in geschoten. (Herinner me nu dat ik wist dat hij niet dood was omdat ik m wel langs had zien fietsen)

En mijn ex is ook verdwenen. Maar hij bestaat nog wel, dat weet ik zeker, hij is mij alleen vergeten.
quote:Skattie schreef op 18 april 2010 @ 16:17:

Hij moet achter jou aanlopen en niet andersom!Ach dat is zooooooo 1958...
Die van Moonlight vind ik persoonlijk een hele goeie.

Gewoon algemeen berichtje, daar is niks stalkerigs aan.

Bovendien kan hij jou ook niet van desinteresse betichten, zou het zo zijn dat hij door omstandigheden nu niet in staat is te kunnen reageren.

Wil hij je niet meer zien, is er verder ook niks aan verloren.

Dit soort dingen komt best wel regelmatig voor.

Toepasselijk liedje..
Hij heeft namiddag gebeld!

Zijn papa heeft zelfmoord gepleegd toen hij op reis was . Hij zat er, begrijpelijk, helemaal onderdoor. Alles moest na zijn terugkomst geregeld worden ed. Hij heeft gevraagd om hem nu tijd te gunnen dit alles wat te kunnen plaatsen. Dan neemt hij terug contact op. Zag net ook dat bij een foto van zijn vader op facebook steunbetuigingen staan.

Enerzijds blij dat ik nu weet wat er scheelt, anderzijds verschrikkelijk nieuws natuurlijk...

Bedankt voor de reacties!
Dat is heel rot nieuws, maar ontzettend begrijpelijk.

En meteen wil ik even zeggen; Zo zie je maar weer. Zorgen maken heeft geen zin. Iemand kan verongelukt zijn, met een gebroken rug ver weg van een telefoon liggen, maar als ze aan je denken dan hóór je van hem.
Ondanks dat het erg is voor hem.....hij had wel even aan JOU kunnen denken ook! Ik vind het geen excuus om zo te handelen. No way!
voer eendjes geen oorlog!
quote:petit1968 schreef op 29 april 2010 @ 00:34:

Ondanks dat het erg is voor hem.....hij had wel even aan JOU kunnen denken ook! Ik vind het geen excuus om zo te handelen. No way!1x gedate en dan bij zelfmoord van je vader aan je date denken?? Ik weet het niet hoor, maar ik denk dat je gedachten niet naar smsen van je date uitgaan.

Ondanks dat het erg is voor hem.....hij had wel even aan JOU kunnen denken ook! Ik vind het geen excuus om zo te handelen. No way!Nou ja, zeg.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Ondanks dat het erg is voor hem.....hij had wel even aan JOU kunnen denken ook! Ik vind het geen excuus om zo te handelen. No way!Met iemand die zo denkt zou ik persoonlijk geen eens een relatie willen
quote:feeks schreef op 29 april 2010 @ 00:36:

[...]

1x gedate en dan bij zelfmoord van je vader aan je date denken?? Ik weet het niet hoor, maar ik denk dat je gedachten niet naar smsen van je date uitgaan.Iemand die er zo over denkt...daar zou ik niet eens mee willen daten.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

Ondanks dat het erg is voor hem.....hij had wel even aan JOU kunnen denken ook! Ik vind het geen excuus om zo te handelen. No way! zeg alsjeblieft dat je een grapje maakt!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven