Float on

29-04-2010 01:09 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk! Even geen gedoe. Klim in de float cabine en laat alles van je afglijden. In deze rustgevende, prikkelarme omgeving kom je helemaal tot rust. Een beetje Tibetaanse tingeltangel op de achtergrond (géén Radio 1 dus) en op zijn tijd een diervriendelijk gevangen hapje soulfood erbij..... een mens knapt er van op.

Wees welkom en enjoy the silence....

Wat zou dit heerlijk zijn nu effe! Heb m'n ochtend niet echt (geen leuke vrije dag gisteren en slecht geslapen) dus even floaten... *droomt weg*
.
Kom er maar uit Q, even afdrogen en dan door naar de ochtendmeditatie:

http://www.youtube.com/watch?v=e0rSmxsVHPE

when body relaxes, conscienceness travels to the next floor
.
Ik ging gisteren floaten voor het echie! (Wist ik veel).

Wie trekt me mee aan m'n voet?!
quote:qwertu schreef op 29 april 2010 @ 10:35:

Ochtendmeditatie? Mag ik eerst nog even mijn maagchakra open zetten? En daar koffie in gieten? En een lekker vers broodje? Met kaas?

Lieve schat.... ik lees zoveel vraagtekens bij je. Het is jouw leven, doe wat jíj wilt. Als je eerst een lekker vers broodje met kaas wilt eten, dan éét je eerst een vers broodje met kaas.

Vráág niet, maar float on.
quote:Jumpsje schreef op 29 april 2010 @ 10:46:

Wie trekt me mee aan m'n voet?!Ik trek je wel mee aan je voet. Zal ik er ondertussen nog een ontspannende diepe teenmassage tegenaan gooien?
.
Ik wil wel even floaten als dat mag... is de tank vrij?
Spring er maar in robo!

Q, ik voel je pijn. Ik heb die vertwijfeling ook. Vandaar dit virtuele meditatiecentrum, om de zenuwen weer tot bedaren te brengen.

Ik ga nu even een leuke site voor mandala's tekenen zoeken voor dangeensuus. Die heeft de komende 48 uur wat tijd over, lees ik net.
suus, ik heb het voor je gevonden hoor:

http://www.starmanproduct ... s/mandalatekencursus.html

Tot over 48 uur
Loom, ik schrijf me in. Wanneer is de cone vrij?

Ondertussen mediteer ik zelf nog even met het woord werk, werk, werk, werk....
Hi nijn, overleg maar even met robo. ik heb geen idee hoe lang ze er in wil blijven. Wil je ondertussen een lekker kopje sterrenmix?

Hoe staat het op het werk, werk, werk front dan?
Ik ben er weer uit hoor Nijn, ga je gang.

't Was heerlijk :-)

Doe mij maar een sterrenmixje Loomii, als je toch hebt.

Kan ik me voorbereiden op de workshop "relaxen en genieten".

Hoe vindt je mijn nieuwe glazen?

Ik vind een mok of kopje met een oor altijd zo, tsja.....stúrend. Bovendien geniet ik het meest van een kopje thee als ik het glas met beide handen vasthoud. Dan ben je toch meer op het theedrinken gefocussed.
Ik begin er helemaal in te komen.

http://kootouch.blogspot. ... oating-sofa-kootouch.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Plons! Opgepast ik ben er ook bij. Even totale rust precies wat ik nodig had.
.
.
Ooh loomii thx voor het rondtrekken, was zo totaal aan het floaten dat ik helemaal niet meer reageerde..

Qwertu gewoon accepteren. Accepteren is het sleutelwoord, laat je gaaaan..!
Q, je mag mediteren, een kaarsje branden, bidden, het van je af schilderen of beeldhouwen (beeldhouwen past goed bij de wat hogere stresslevels). Alles mag! Zelfs vragen stellen mag, al vind ik dus dat je vooral zélf je weg moet vinden.

BGB, wat een hemelse bank! Zalig!

Hoi ikhebeenveeltelangenick, fijn dat je er bent :-)

Jumpsje, je hebt helemaal gelijk. acceptatie is het sleutelwoord. Helemaal fijn! Hoe beviel de teenmassage?
Volgens jaar is er weer een massale floatsessie. Wil je dan mee Loomii?
quote:loomii schreef op 29 april 2010 @ 11:53:

Hi nijn, overleg maar even met robo. ik heb geen idee hoe lang ze er in wil blijven. Wil je ondertussen een lekker kopje sterrenmix?

Hoe staat het op het werk, werk, werk front dan?

Dank je Robo. Had je trouwens in het water geplast? No offence. Ik snap best, tijdens het ontspannen...enzo.. Maar toch...

Loom, werk is wat ik zoek. En een goeroe zei ooit: zoekt en gij zult vinden. Dus vandaar.

Maar nu eerst: ontspanning door inspanning. We gaan de boel versieren want we hebben vanavond Koninginnenach in de voortuin. Spontaan plan van PP en mij van een uur geleden, en er komen zelfs mensen!
quote:summerbreeze21 schreef op 29 april 2010 @ 14:18:

Volgens jaar is er weer een massale floatsessie. Wil je dan mee Loomii?

Does the pope shit in the woods? Is a bear catholic? Natúúúrlijk wil ik dan mee!

Een koniningenach met zelfs mensen klinkt echt heel opwindend Nijn! Leuk! (Jij had toch werk? Heb ik iets gemist?)
Over "heb ik iets gemist" gesproken. Ik ben wat hormonaal aangedreven vergeetachtig de laastste tijd en nu blijkt bijvoorbeeld mini2 vanaf 12:15 vandaag vakantie te hebben. Hoe verrassend is dat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven