Float on

29-04-2010 01:09 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk! Even geen gedoe. Klim in de float cabine en laat alles van je afglijden. In deze rustgevende, prikkelarme omgeving kom je helemaal tot rust. Een beetje Tibetaanse tingeltangel op de achtergrond (géén Radio 1 dus) en op zijn tijd een diervriendelijk gevangen hapje soulfood erbij..... een mens knapt er van op.

Wees welkom en enjoy the silence....

Misschien vind ik een man voor leukere gesprekken.............

Wat zou nou een leuk onderwerp zijn voor in zo'n floatding? Hoe lang lig je daar nou in, gemiddeld?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Die beleef ik dus heel ver weg van mijn badkuip, Thijs..
Tuurlijk Poez, dat mag ook. Je hoeft hier niet persé iets met een vraagteken te posten hoor. Doe gewoon lekker je ding. Helemaal leuk!

O, ik verzin wel wat............. ik kom een heel eind in het Engels als ik begin over haaitie's, wraps en weurksjops.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 april 2010 @ 01:35:

[...]

Ja, dat zeg ik Ik ben gewoon in shock, dat zo'n buik kan bestaan. Ik ga NU tegen de lekkere chubbies van Tom aan liggen..... troost zoeken zeg maar.
oh that purrrrrrrrrfect feeling

Deze lijkt mij wel leuk, voor in de floater. Hij houdt in elk geval van water, zo te zien, dus dat zit ieg al goed.
Ik doe het even zo.

quote:loomii schreef op 29 april 2010 @ 01:37:

Tuurlijk Poez, dat mag ook. Je hoeft hier niet persé iets met een vraagteken te posten hoor. Doe gewoon lekker je ding. Helemaal leuk!Ga ik nu doen. Maar niet hier. Ciao!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Zó één met de natuur, summerbreeze...... prachtig! Ik ben ontroerd.
quote:loomii schreef op 29 april 2010 @ 01:42:

Zó één met de natuur, summerbreeze...... prachtig! Ik ben ontroerd.Kom, herpak jezelf en ga mee
Ik float zò weg van mijn computertje, zo gaat dat he, met mijn kuip-compagnon..
Ik ga mee summer, ik ben benieuwd waar we heen gaan.
Beetje een vaag type, maia......
Stoombadje, dan krijg je dat..
Dat is juist het geheim, dat weet je niet. En juist dat maakt het zo bijzonder. Je komt op plekken waarvan je dacht dat ze niet bestonden en je vind je echte ik.
Ik was laatst ook nog bij het congres voor floaters in Cannes. Na afloop samen floaten, het was geweldig.

.
Wat een liefde en saamhorigheid straalt die foto uit. Bedankt dat je dat met ons wilt delen summer.

Ik ga zo afsluiten (een half uur voor het slapen gaan zoveel mogelijk energiebronnen uitzetten, dan slaap je beter). Slaap lekker iedereen en voor wie nog wat meer wil ontspannen en niet zo'n stoombadje-vent voor handen heeft:

http://www.youtube.com/watch?v=hWOttJFZ9R4
.
quote:qwertu schreef op 29 april 2010 @ 01:53:

Zeg Loomii, kan die gast uit je ava niet even de andere kant op kijken? Ik sta me hier verdomme uit te kleden, ja!

Niet zo bescheiden Q, je kijkt toch graag naar jezelf? (en dat mág!)

Welterusten allemaal, droom fijn
.
quote:qwertu schreef op 29 april 2010 @ 01:56:

Je kunt hier niet eens normaal in je blote kont staan zonder van alle kanten beloerd te worden. Ik wil niet frustie overkomen hoor, maar kan dat niet anders? (Vraagteken, ie-clausule, check, check, dubbelcheck, jep, ik kan rustig slapen. )Ik zie dat je dit topic hard nodig hebt Q. Maak er gebruik van. Hervindt je innerlijke rust en vertrouw op jezelf.
.
Niert zo para, Q. Het is maar een avotor, geen konstig vermomde camera.

Adem in.....adem uit ..... aooeeeemmmmmm......

*is nu echt weg. ja écht :)*
Ooooooooooh dit heb ik echt nodig! Ik ben kapot...

Maar goed, als die negerT bij mij in dat ding duikt kan ik vast nog wel een restje energie vinden om eens flink te [edit: censuur] hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven