Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Jinny schreef op 29 april 2010 @ 20:41:

Weet je wat ook lief is? Mijn twee ventjes stonden op de trampoline heel wild te bewegen. Horen ze een vliegtuig, kijken ze samen naar boven, gaan heel hard zwaaien en roepen: dag pappa! Lief he? En toen zei oudste ook nog tegen jongste die erg onnozel keek: denk je dat pappa ook zwaait? Ah da's schattig.
Haha, dat is inderdaad leuk!
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Kokos2 schreef op 29 april 2010 @ 21:22:

Die speculooskoekjes zijn ook niet echt wat ik er van had verwacht

Ouderwetse speculaasjes zijn gewoon het beste
Ik ga rondje vrijmarkt (:puke:) op zoek naar een pony voor Ceetje om een rondje op te rijden en that's it. Het zeikt hier.
Ik vind ZielePiet en ZieleSint een beetje sneu (oeps, pas op, gevaarlijk woord). Wat jij Mal?
Ik ben niet zo aan het lezen daar. Wie zijn dat dan?

Er is wel ergens anders een lichte rel maar ik zeg niet waar want je hebt al een waarschuwing
Stressed is just desserts spelled backwards
Ooh ik heb ook beloofd dat ze op een pony mogen rijden maar het regent en regent maar. Ik denk dat we straks toch maar gewoon de regen in gaan en hup dat beest op (als die er nog staat...)
Ik weet niet wie het zijn, ik vermoed Floor en Mamalief (BAM).

O, kan ik wel onder jouw loepje kijken?
Daar ga ik me niet mee bemoeien, domme amoebes daar Mal.
JInny: Wat schattig van je ventjes ze.

Kunnen ze het nu wat beter vinden samen?

Mal: Dan verdiend ze het ook wel echt als ze zoveel vrijwilligerswerk doet.
Haiii.

Hier 2 x zeikesnat geregend, bah wat een flutweer zeg!

Een paar bekenden van mij staan hier op de vrijmarkt, heb maar even een zooitje warme worstenbrood en warme chocomelk gebracht. Was geloof ik wel welkom

Zo sneu ook dat alles natregent voor iedereen.

hier best een hoop mooi spul en heeeel veel boekjes, maar goed natte boekjes verkoop je ook niet meer, ik denk dat er veel de kliko's in gaan straks!
Aaaaah ik heb zo;n schattig leeuwtje hier in huis!!! B ziet er heel lief uit met een geschminkt gezichtje. L is piraat, binnen een minuut klaar haha. Maar hij is blij dus prima.
En ook nog peerdje gereden?
L wel, B haakte af op het moment dat hij erop mocht. Cee?

Shit zeg wil het dorp nog even in maar ik heb voorweeën. Zo'n irritant verschijnsel. Had ik bij de jongens geen last van hoor. Schijnt wel bij de echte bevalling te schelen of is dat alleen maar een goedmaakpraatje van de vk ?
Cee haakte ook af
Oooh gatver, vent is het putje achter aan eht schoonmaken en komt nu 2 spinnen ter grootte van de hand van B tegen Of ik even kom kijken! Nou nee dus.

Ben blij dat het er 2 zijn, want ze zeggen toch: waar er 1 is zitten er 2?

Yek.
Helden zijn het als het erop aankomt ha ha.

Maar L wel heel stoer 2 rondjes hoor!!
Ja dan zijn ze mooi wel weg nu!

Voorweeen doen wel goed werk idd zeggen ze!
Leuk hoor, hij pakt een schep en laat de spin alsnog zien...

Nou, niet zo groot als B's hand, maar wel erg groot. Van 11 meter afstand (ik blijf natuurlijk veilig op de bank zitten) is ie nog goed zichtbaar...
quote:Star schreef op 30 april 2010 @ 14:22:

Ja dan zijn ze mooi wel weg nu!

Voorweeen doen wel goed werk idd zeggen ze!En wat voor een werk dan????
Weet ik het, weekmaken ofzo
Waarom moeten mannen spinnen altijd laten zien?!??!
Oh het is voor de rijping van de baarmoedermond en zo kan het kind indalen. Nou was mevrouw al helemaal ingedaald, dus die hangt straks tussen mijn knieën ha ha.
Bij mij wel en die was er ook zo. Wordt een stortbevalling van Desteny dus, plak het zeil maar vast tegen de muur
Ha goed dus Star! Punt voor jou!

Ja waarom doen mannen dat? Overigens is mijn man net zo'n spinnenheld als ik dus ik weet niet wat hij nou stoer loopt te doen opeens hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven