Good luck!
vrijdag 30 april 2010 om 22:37
Trusten Amalia, slaap lekker met de drukke dame!
Compu, jij ook een druktemaker dus in de buik. Slaap lekker!!! Kun je wel een beetje slapen? Ik had altijd zo´n enorme kuitkramp.
Nee, ze gaan slapen in een hotel. Moesten wij regelen, ze hebben zitten wachten totdat we wat geboekt hadden, zucht. Reactie van schoonpa: dat hebben we maar te accepteren (dat hotel). En dus komt ie zeer kwaad hier heen.
Compu, jij ook een druktemaker dus in de buik. Slaap lekker!!! Kun je wel een beetje slapen? Ik had altijd zo´n enorme kuitkramp.
Nee, ze gaan slapen in een hotel. Moesten wij regelen, ze hebben zitten wachten totdat we wat geboekt hadden, zucht. Reactie van schoonpa: dat hebben we maar te accepteren (dat hotel). En dus komt ie zeer kwaad hier heen.
vrijdag 30 april 2010 om 22:42
hai,
Ik heb een klene onderhandelaar in spé.
WIj waren op de vrijmarkt en ik had Juul geld gegeven, en daar mocht hij mee doen wat hij wilde.
HIj wilde graag een serviesje kopen wat je moet schilderen.
Gesprek tussen Juul en de verkoper.
Verkoper: Zo man, zit er wat voor je tussen?
Juul: Ik zal eens kijken.
Verkoper: Vindt je ramen bekliederen niet leuk?
Juul: Nee hoor
(hij had zijn oog al laten vallen op ndat servies, maar vond het toch wel wat lastig om te vragen)
Juul: Wat kost dat? ( dat servies dus )
Verkoper: 1,-
Juul kijkt mij aan, en ik zeg tegen juul regel het maar, maar je moet nooit betalen wat ze vragen
Juul:tegen de verkoper Dat vindt ik te duur (hahaha was zo leuk, en die man proeste het uit)
verkoper: 90 eurocent dan?
Juul: Nee, dat vind ik nog te veel
Verkoper: Wat vindt je dan van 75 cent?
Juul: Vind ik niet goed
Verkoper: 65 cent dan?
Juul: Dat lijkt me een mooie prijs
Verkoper: dan hebben we een deal
Hahaha zo leuk, die man had ook de grootste lol om die aap van mij
Ik heb een klene onderhandelaar in spé.
WIj waren op de vrijmarkt en ik had Juul geld gegeven, en daar mocht hij mee doen wat hij wilde.
HIj wilde graag een serviesje kopen wat je moet schilderen.
Gesprek tussen Juul en de verkoper.
Verkoper: Zo man, zit er wat voor je tussen?
Juul: Ik zal eens kijken.
Verkoper: Vindt je ramen bekliederen niet leuk?
Juul: Nee hoor
(hij had zijn oog al laten vallen op ndat servies, maar vond het toch wel wat lastig om te vragen)
Juul: Wat kost dat? ( dat servies dus )
Verkoper: 1,-
Juul kijkt mij aan, en ik zeg tegen juul regel het maar, maar je moet nooit betalen wat ze vragen
Juul:tegen de verkoper Dat vindt ik te duur (hahaha was zo leuk, en die man proeste het uit)
verkoper: 90 eurocent dan?
Juul: Nee, dat vind ik nog te veel
Verkoper: Wat vindt je dan van 75 cent?
Juul: Vind ik niet goed
Verkoper: 65 cent dan?
Juul: Dat lijkt me een mooie prijs
Verkoper: dan hebben we een deal
Hahaha zo leuk, die man had ook de grootste lol om die aap van mij
vrijdag 30 april 2010 om 22:46
vrijdag 30 april 2010 om 22:58
zaterdag 1 mei 2010 om 09:42