Werk & Studie alle pijlers

Wie wil mij helpen?

30-04-2010 17:00 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
)
Moeten wij nou jou huiswerk maken? Lekker makkelijk!
Gemeld.
Djeez, wordt ik hier gewoon met 'moeder' aangesproken..! En bedankt.

---------

 in·ter·view [intervjoe:] het; o -s vraaggesprek met het doel om het gehoorde te publiceren of uit te zenden

In je directe omgeving zijn geen moeders te vinden, waar je met je vragen / interview terecht kan?

Lijkt me beter een persoonlijk interview te doen.
lieve Anouk, regeltjes lezen is best lastig he? Ik sla dat ook altijd over, onzindingen.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hoi,

Inderdaad, ik ken slechts een paar moeders en in het kader van vorige opdrachten heb ik die al eens onderworpen aan een dergelijke vragenlijst. Ik zou het ook graag anders zien; maar hoopte via deze weg iets te kunnen bereiken. De intenties zijn goed. CN25, ben jij toevallig moeder?

Groetjes,

Anouk
Waarom loop je dan niet tijdens het spitsuur een kinderdagverblijf binnen om een moeder te strikken? Of vraag of je een briefje op mag hangen?

Wel zo persoonlijk. Want nu kan je die lijst natuurlijk ook doodleuk zelf invullen en zeggen dat forummer xxx dat heeft gedaan..
maar je verwacht dat wij een uur gaan typen om al jouw vragen te beantwoorden....

zoek dan iig iemand zodat jij de vragen kunt stellen en het ZELF uit kunt werken....denk niet dat je iemand zo gek vindt...om zoveel tijd in je te investeren
Nee, ik ben geen moeder.

De tip van Jumpsje vind ik wel een goede.

Dit zelfde zou je bij een basischool kunnen doen.

Daar komen genoeg ouders hun kinderen ophalen.
Ik wil wel mee doen, maar heb geen kind. Wel een jong eendje.. Mag da ook?
Plous
Jammer al deze negatieve reacties. Naïef om zo snel te oordelen.

Ik ga m'n post hier snel weghalen want met jullie reacties ben ik niet geholpen. Ik vraag mezelf alleen af wat mensen beweegt om tijdens een feestdag tijd door te brengen op een forum waar mensen die hun tijd besteden aan hun studie te demotiveren. Think about that.

Ciao!
hahahahahaha grapjas!

jij denkt dat wij even 1-2 uur gaan investeren om jouw huiswerk te maken? dan ben je echt naief!
quote:Anouk123 schreef op 30 april 2010 @ 17:17:

Ik ga m'n post hier snel weghalen want met jullie reacties ben ik niet geholpen. Ik vraag mezelf alleen af wat mensen beweegt om tijdens een feestdag tijd door te brengen op een forum waar mensen die hun tijd besteden aan hun studie te demotiveren. Think about that.

Ciao!Je moet je gewoon aan de regels houden dame, en wat meer moeite doen voor je studie...

Ciao!lieve Anouk,

huiswerkopdrachten mogen nou eenmaal niet hier op het forum, wat je had kunnen weten als je de regels even had doorgelezen. Had je een hoop frustratie gescheeld

Verder is je reactie erg voorspelbaar

groetjes en kusjes Rosanna (copyright Borodini)
Grappig Anouk, het komt op mij erg ongemotiveerd over dat je hier een waslijst vragen post terwijl je van school een interview moet houden. En dan willen wij die niet voor je invullen en dan demotiveren wij jou?
Hè verdorie, is de OP al weg

Nou ben ik geen moeder maar ik ben altijd ZO nieuwsgierig wat er dan precies allemaal gevraagd wordt wat niet kan tijdens een persoonlijk gesprek op straat,school,BSO,kroeg,V&D,Zeeman en op een treinstaion...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
jammer he Sum
Echt heel jammer...

Ik denk altijd...het is maar goed dat ik niet meer studeer.

Ik had ook alles gewoon op het Viva forum gezet

Prima vorm van timemanagement...ik zit toch al hele middagen te forummen dus dan kan ik forummen EN Studeren in een.

*gaat per omgaande een studie uitzoeken*

Ciao!

Hallo??? Je zit hier toch zelf ook, doos! En nou wij niet doen wat jij wilt gaan we katten?

Maar goed, je zult al wel weg zijn en dus te laf om te reageren. Maar FYI: sommige mensen (geen studenten) werken 40 uur per week en vinden K'dag gewoon een lekker dagje om bij te tanken.

Okee?
Huts!
Bel...

Adem innnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

En weer uittttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
Geef ik es een tip..
Flauw hoor TO
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter

Ciao!Anarchieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven