Hij zit vast....

30-04-2010 17:41 266 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend zit vast vorige week was de zitting en hij is veroordeeld tot 2 jaar. Hij wil niet dat ik hem op zoek en vind dat ik door moet gaan met mijn leven.

Ik ben echt ten einde raad, ik mis hem vreselijk en weet niet eens of het goed gaat met hem!
60 dagen in beperking? Dat lijkt me wel erg lang zeg.
Zomaar even een vermoeden, is het een loverboy?
quote:Yaszmin schreef op 30 april 2010 @ 18:05:

[...]

Hij heeft eerst 60 dagen in beperking gezeten en is pas vorige week echt veroordeeld. Hij zit daar dus al een tijdje.

Hij had na een maand al gezegd dat ik door moest gaan en dat had ik geprobeerd maar dat lukt niet.Binnen een maand een ander vriendje is ook wel wat snel. Geef het de tijd. Je hoeft toch ook nog geen keuze te maken. Kijk hoe het zich ontwikkelt en hoe je je over een aantal weken voelt. Stap voor stap.
Aha. Zien jullie meteen wat voor brave burger ik ben, dat ik dat soort dingen niet zelf kan bedenken.
Nou weet je wat het is lieve meiden. Ik vond het ook te gek voor woorden als er vrouwen waren die op hun man/vriend wouden wachten omdat hij vast zit. Dat ging er bij mij niet in. Ik zei ook altijd het leven gaat door met of zonder hem.

Als je je ware leert kennen en toekomstplannen met hem hebt ga je daar heel anders over denken. Liefde maakt blind.

Hij moet eigenlijk 3 jaar zitten maar met goed gedrag zal het wel 2 jaar zijn.
quote:ossiepossie schreef op 30 april 2010 @ 18:06:

60 dagen in beperking? Dat lijkt me wel erg lang zeg.geweldsdelict
Maar waarom...enz.?
Of een berg medeverdachten die nog gepakt moeten worden.
Maar hoe lang waren jullie nou samen?
quote:meds schreef op 30 april 2010 @ 18:09:

[...]

geweldsdelictO jee.
quote:stout1975 schreef op 30 april 2010 @ 18:07:

Zomaar even een vermoeden, is het een loverboy?

Nee!! Ben je gek?

Met ene loverboy zou ik toch geen relatie kunnen hebben laat staan op hem willen wachten! Die zou ik zelf de bak in schoppen.
Klinkt lekker old-fashioned girl, maar er zwemmen meer vissen in de zee....idealiseer hem niet, want er waren vast ook dingen die je niet leuk aan hem vond.
Je weet ook niet zeker of hij nog met jou verder wil als hij uit de bak komt. Misschien wil hij die tijd dan achter zich gelaten hebben.
Niet om het één of ander, maar wat doet het er precies toe wat hij heeft gedaan? Dat gegis... ik vind het rieken naar sensatiezucht.

Maar goed, Yaszmin, ik kan me zo voorstellen dat je het zo niet kan afsluiten, je hebt hem al behoorlijke tijd niet kunnen spreken. En dat maakt het nog beroerder dan het al is. Hij wil kennelijk niet (meer). En misschien is dat maar beter ook. Dat weet ik niet. Is het een idee om nog één keer langs te gaan, te praten en het dan los te laten?
meid, geef jezelf even de tijd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Yaszmin schreef op 30 april 2010 @ 18:10:

[...]

Nee!! Ben je gek?

Met ene loverboy zou ik toch geen relatie kunnen hebben laat staan op hem willen wachten! Die zou ik zelf de bak in schoppen.Hahaha goeie reactie.
quote:meds schreef op 30 april 2010 @ 18:09:

[...]

geweldsdelictWant?
Ik bedoel, hij zegt niet voor niks dat je door moet gaan met je leven. Als hij echt gek op je was zou hij dat niet willen lijkt mij.
Elkaar steunen door dik en dun...

In goede en slechte tijden...

Het gaat niet goed met de liefde als ik de reacties zo lees.

Er wordt makkelijk geroepen wegwezen, maar jullie weten zelf ook wel dat het niet zo makkelijk gaat als je van iemand houdt.
quote:Celeone schreef op 30 april 2010 @ 18:11:

Niet om het één of ander, maar wat doet het er precies toe wat hij heeft gedaan? Dat gegis... ik vind het rieken naar sensatiezucht.

Maar goed, Yaszmin, ik kan me zo voorstellen dat je het zo niet kan afsluiten, je hebt hem al behoorlijke tijd niet kunnen spreken. En dat maakt het nog beroerder dan het al is. Hij wil kennelijk niet (meer). En misschien is dat maar beter ook. Dat weet ik niet. Is het een idee om nog één keer langs te gaan, te praten en het dan los te laten?

Als deze meneer de verkrachter van zijn dochter/zus total loss heeft geslagen dan zeg ik wachten. Als deze meneer een onschuldige kassamedewerkster bij de benzinepomp een pistool op haar hoofd heeft gezet en haar beroofd heeft, en daarna nog even bepoteld heeft zeg ik weg laten rotten in de cel.

Dat doet het er toe wat hij gedaan heeft. Beiden strafbaar maar een wereld van verschil .
quote:Celeone schreef op 30 april 2010 @ 18:12:

[...]

Want? De duur van het voorarrest en de opgelegde straf van 3 jaar met eventueel een strafvermindering van 1 jaar bij goed gedrag
Hij wil niet dat ik langs kom hij heeft gezegd dat ik op zo een plek niets te zoeken heb. Ik heb de afgelopen maanden wel contact met hem gehad hij belde wel regelmatig op momenten dat hij mocht bellen. Het is pas sinds vorige week echt defenitief klaar.
quote:Celeone schreef op 30 april 2010 @ 18:11:

Je hebt criminelen en criminelen, Lijkt me logisch dat je wilt weten waarom iemand twee jaar de gevangenis in gaat.

Als het gaat om iemand die tasjes geroofd heeft zeg ik ook tegen TO: Laat gaan die gast.
To , geef je bewust geen antwoord op de vraag wat hij uitgespookt heeft? Kan hoor, maar laat het even weten dat je daar geen antwoord op wil geven.
Maar Suus, alleen TO kan toch beoordelen of dat voor háár ook verschil maakt? Daarnaast gaat het er denk ik ook erg om dat hij er straks twee jaar niet is. Ongeacht de exacte oorzaak, is dat hoe dan ook een heel zware dobber voor een relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven