Hij zit vast....

30-04-2010 17:41 266 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend zit vast vorige week was de zitting en hij is veroordeeld tot 2 jaar. Hij wil niet dat ik hem op zoek en vind dat ik door moet gaan met mijn leven.

Ik ben echt ten einde raad, ik mis hem vreselijk en weet niet eens of het goed gaat met hem!
quote:Iwannalive schreef op 30 april 2010 @ 18:13:

Er wordt makkelijk geroepen wegwezen, maar jullie weten zelf ook wel dat het niet zo makkelijk gaat als je van iemand houdt.Niet makkelijker, maar als je nog in de puberteit bent wel verstandiger. En ik ben inmiddels zo'n ouwe bok, dat de puberteit voor mij doorloopt tot ongeveer 24 jaar.
quote:Marielle29 schreef op 30 april 2010 @ 18:02:

[...]

Waarom niet?

Omdat het een crimineel is?

Die straks gefrustreerd, platzak en zonder iets uit de gevangenis komt?
Ja.maar aangezien TO hier om advies vraagt kunnen wij feitelijk gezien geen van allen advies geven want we kennen het hele verhaal niet. Het advies hangt dus af van het delict wat haar vriend gepleegd heeft.
quote:dangeensuus schreef op 30 april 2010 @ 18:14:

[...]

De duur van het voorarrest en de opgelegde straf van 3 jaar met eventueel een strafvermindering van 1 jaar bij goed gedragNee, meds reageerde op de berperkingen met "geweldsdelict", als ik me goed herinner.
Mocht hij wel bellen dan terwijl hij in beperkingen zat?

Ik vind het wel verstandig van hem dat hij zegt dat je niet moet wachten. Dat toont wel aan dat hij om je geeft, naar mijn mening. Hij wil gewoon dat je doorgaat met je leven en dat je niet alles on hold zet omdat hij iets stoms heeft gedaan?
quote:Groll schreef op 30 april 2010 @ 18:13:

Ik bedoel, hij zegt niet voor niks dat je door moet gaan met je leven. Als hij echt gek op je was zou hij dat niet willen lijkt mij.Ik weet hoe hij is. Hij zegt dat ik door moet gaan juist omdat hij zo gek op me is en om me geeft. Hij wil niet hypocriet zijn. Begrijp je dat?
En dat het een zware dobber is geloof ik gelijk, wat ik echter niet begrijp is dat je kunt houden van iemand die een behoorlijk delict op naam heeft staan tenzij het een delict uit zelfverdediging is ( wat ook niet mag maar wel begrijpelijk is in sommige gevallen)
Volgens mij reageerde ze op de 60 dagen voorarrest waarvan iemand zei : wat lang!
quote:korenwolf schreef op 30 april 2010 @ 18:16:

[...]

Niet makkelijker, maar als je nog in de puberteit bent wel verstandiger. En ik ben inmiddels zo'n ouwe bok, dat de puberteit voor mij doorloopt tot ongeveer 24 jaar. Ik ben 24, mag ik hier dan nog wel reageren?
quote:dangeensuus schreef op 30 april 2010 @ 18:19:

Volgens mij reageerde ze op de 60 dagen voorarrest waarvan iemand zei : wat lang!Nee, op 60 dagen beperkingen.
Beperkingen duidt helemaal niet op een geweldsdelict. Het kan wel, maar het kan ook bijstandsfraude zijn of skimmen of woninginbraak of rellen in Hoek van Holland. Kan echt voor van alles zijn. Beperkingen duidt er alleen maar op dat er nog getuigen moeten worden gehoord of dat er nog medeverdachten worden gezocht e.d.
quote:HansHier schreef op 30 april 2010 @ 18:15:

[...]

Je hebt criminelen en criminelen, Lijkt me logisch dat je wilt weten waarom iemand twee jaar de gevangenis in gaat.

Als het gaat om iemand die tasjes geroofd heeft zeg ik ook tegen TO: Laat gaan die gast.Het is aan haar om te bepalen of ze vindt dat ze hem wil steunen en nog in hem gelooft ondanks wat hij gedaan heeft. Zij kent ook zijn andere kanten. Voor ons is hij alleen die crimineel.
quote:dangeensuus schreef op 30 april 2010 @ 18:18:

En dat het een zware dobber is geloof ik gelijk, wat ik echter niet begrijp is dat je kunt houden van iemand die een behoorlijk delict op naam heeft staan tenzij het een delict uit zelfverdediging is ( wat ook niet mag maar wel begrijpelijk is in sommige gevallen)Voor mij zou een delict uit zelfverdediging (En een behoorlijke dan kennelijk, met zo'n straf) ook niet begrijpelijk zijn, moet ik zeggen.
Het is blijkbaar geheim dat TO het niet wil zeggen.....Zal vast iets fraais zijn...

Liefde maakt blind, dat is wel duidelijk.

Ik zou zeggen: Red jezelf van deze droeftoeter en zoek een leuke kerel zonder criminele genen. Daar zijn er genoeg van. Maakt het leven een stuk leuker.
quote:Iwannalive schreef op 30 april 2010 @ 18:20:

[...]

Het is aan haar om te bepalen of ze vindt dat ze hem wil steunen en nog in hem gelooft ondanks wat hij gedaan heeft. Zij kent ook zijn andere kanten. Voor ons is hij alleen die crimineel.Indd. Het gevoel dat hij me bezorgde als hij mijn voorhoofd kuste, als hij me omarmde, als hij mijn tranen wegveegde was magisch. Ik heb anorexia gehad daar heeft hij me eruit weten te halen uit een zwarte gat. Voor mij is hij geen crimineel.
quote:dangeensuus schreef op 30 april 2010 @ 18:17:

Ja.maar aangezien TO hier om advies vraagt kunnen wij feitelijk gezien geen van allen advies geven want we kennen het hele verhaal niet. Het advies hangt dus af van het delict wat haar vriend gepleegd heeft.

Ze vraagt hier om advies, niet om veroordeeld te worden.

Voor advies heeft ze al genoeg informatie gegeven.

Om haar of hem te veroordelen nog niet.
TO, als hij echt niet meer wil, ook geen contact meer wil, dan zit er denk ik niets anders op dan flink huilen en weer doorgaan... Maar leuk is het niet, ongeacht wat hij heeft gedaan is het toch een stuk prettiger als je één en ander een beetje kan afsluiten. En dat is nu niet gebeurd.

Sterkte.
Daarom zei ik ook , ' Twee jaar zijn zo voorbij'.
quote:Celeone schreef op 30 april 2010 @ 18:19:

[...]

Ik ben 24, mag ik hier dan nog wel reageren?

Tuurlijk, daar ben ik heel ruimdenkend in.

Maar serieus, onlangs was hier een meisje van 17 dat van haar ouders haar criminele vriend niet meer mocht zien. En die vond dat heel oneerlijk, want het was ware liefde. Ik heb het idee dat leeftijd in zo'n geval toch wel iets uitmaakt.
Als ik nu nog iets zeg, word ik geband.
quote:Cateautje schreef op 30 april 2010 @ 18:28:

Als ik nu nog iets zeg, word ik geband.Hoezo dat dan?
Welnee, op koninginnedag wordt er niet geband. Angels zijn een soort gemeentereiniging.
quote:Yaszmin schreef op 30 april 2010 @ 18:18:

[...]

Ik weet hoe hij is. Hij zegt dat ik door moet gaan juist omdat hij zo gek op me is en om me geeft. Hij wil niet hypocriet zijn. Begrijp je dat?Dat kan, als hij op een bepaalde manier om je geeft. Je hebt hem nogal hoog zitten. Aangezien je kennelijk niet wilt vertellen waarvoor hij zit weet niemand of dat terecht is.
Wat heeft ie gedaan dan?
quote:ossiepossie schreef op 30 april 2010 @ 18:20:

Beperkingen duidt helemaal niet op een geweldsdelict. Het kan wel, maar het kan ook bijstandsfraude zijn of skimmen of woninginbraak of rellen in Hoek van Holland. Kan echt voor van alles zijn. Beperkingen duidt er alleen maar op dat er nog getuigen moeten worden gehoord of dat er nog medeverdachten worden gezocht e.d.

voor mij allemaal redenen om , hoe pijnlijk ook, de relatie te stoppen....

Er is voor mij geen één delict waarvoor je twee jaar de bak in moet, die ik niet zo erg zou vinden....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven