Hij zit vast....

30-04-2010 17:41 266 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend zit vast vorige week was de zitting en hij is veroordeeld tot 2 jaar. Hij wil niet dat ik hem op zoek en vind dat ik door moet gaan met mijn leven.

Ik ben echt ten einde raad, ik mis hem vreselijk en weet niet eens of het goed gaat met hem!
quote:Groll schreef op 30 april 2010 @ 18:30:

[...]

Je hebt hem nogal hoog zitten. Aangezien je kennelijk niet wilt vertellen waarvoor hij zit weet niemand of dat terecht is.Nou zeg, wat een ontzettend lompe opmerking. Hij is blijkbaar goed voor TO geweest en heeft haar bijgestaan in een moeilijke tijd en haar eruit geholpen. Dan vind ik het niet meer dan logisch dat ze hem hoog heeft zitten en dat gevoel verdwijnt heus niet zomaar omdat hij nu vast zit. Wie ben jij dan wel niet om te beoordelen of dat terecht zo is of niet?!
Eigenlijk hebben we niet eens een relatie meer. Ik heb er vriend bij gezetmaar ik besef nu dat het mijn vriend eigenlijk niet eens meer is...
quote:Yaszmin schreef op 30 april 2010 @ 18:35:

Eigenlijk hebben we niet eens een relatie meer. Ik heb er vriend bij gezetmaar ik besef nu dat het mijn vriend eigenlijk niet eens meer is...You lost me...Betekent dit dat je nu Niet twee jaar gaat wachten?
quote:Yaszmin schreef op 30 april 2010 @ 18:24:

[...]

Indd. Het gevoel dat hij me bezorgde als hij mijn voorhoofd kuste, als hij me omarmde, als hij mijn tranen wegveegde was magisch. Ik heb anorexia gehad daar heeft hij me eruit weten te halen uit een zwarte gat. Voor mij is hij geen crimineel.

Prettig dat hij voor jou zo fijn is/was. Maar hij heeft wel iets crimineels gedaan. Daar kan je niet omheen. Jij weet wat het is geweest, hoe hij daarin staat, of hij het weer zal gaan doen of dat hij een misstap begaan heeft waar hij echt spijt van heeft. In hoeverre zijn daad het leven van anderen verwoest heeft, etc. Daar moet je je ogen niet voor sluiten. Neem de tijd en denk er goed over na, besef ook goed wat hij gedaan heeft en of dat soort daden passen bij hoe jij in het leven staat. Hebben jullie samen een toekomst. En haal je met hem uit het leven wat er in zit.

Het lijkt me wel goed om met een professioneel iemand hier vrijuit over te praten. Zo iemand kan je helpen de dingen op een rij te zetten. Je huisarts zou je kunnen doorverwijzen (en heeft beroepsgeheim).
quote:HansHier schreef op 30 april 2010 @ 18:36:

[...]

You lost me...Betekent dit dat je nu Niet twee jaar gaat wachten?

en geen toekomstplannen hadden?

beter voor jou overigens....
quote:liselore schreef op 30 april 2010 @ 18:32:

[...]

Er is voor mij geen één delict waarvoor je twee jaar de bak in moet, die ik niet zo erg zou vinden....Weet ik niet. Wat krijgt een goeie hacker?

ik besef nu dat het mijn vriend eigenlijk niet eens meer is...Wanneer kwam je tot dit alles veranderende inzicht? Toch niet tijdens het lezen van de reacties hoop ik?
quote:korenwolf schreef op 30 april 2010 @ 18:41:

[...]

Weet ik niet. Wat krijgt een goeie hacker?Hahah

Eigenlijk hebben we niet eens een relatie meer. Ik heb er vriend bij gezetmaar ik besef nu dat het mijn vriend eigenlijk niet eens meer is...Ehmm denk daar maar eerst over na. En zoals ik al schreef. Een gesprek met professional kan in jouw situatie geen kwaad. Hou je haaks.
quote:Yaszmin schreef op 30 april 2010 @ 18:24:

[...]

Indd. Het gevoel dat hij me bezorgde als hij mijn voorhoofd kuste, als hij me omarmde, als hij mijn tranen wegveegde was magisch. Ik heb anorexia gehad daar heeft hij me eruit weten te halen uit een zwarte gat. Voor mij is hij geen crimineel.Voor deze zou ik geband worden.
quote:korenwolf schreef op 30 april 2010 @ 18:41:

[...]

Weet ik niet. Wat krijgt een goeie hacker?sorry ook onacceptabel...
quote:Cateautje schreef op 30 april 2010 @ 18:45:

[...]

Voor deze zou ik geband worden.Maar waarom dan dat is toch mijn reactie? Jij hebt niets verkeerds gezegd.
3 jaar mensen. 2 met goed gedrag..
Petje af, hij houd wel van je want hij heeft het beste met je voor.

Of hij is blij dat ie van je af is, maar daar ga ik niet vanuit.

Ik weet niet wat ie uitgespookt heeft, maar ik zou zijn raad opvolgen.
quote:noahtb schreef op 30 april 2010 @ 18:49:

3 jaar mensen. 2 met goed gedrag..

inderdaad.

Dat krijg je niet voor openstaande parkeerboetes hoor, of een keer te hard rijden
quote:liselore schreef op 30 april 2010 @ 18:48:

[...]

sorry ook onacceptabel...Nee hoor, dat zou ik wel weg kunnen redeneren als politiek activisme.
quote:Yaszmin schreef op 30 april 2010 @ 18:49:

[...]

Maar waarom dan dat is toch mijn reactie? Jij hebt niets verkeerds gezegd.Of je bent 14 en je hebt het over je vader of je bent heel theatraal of er klopt geen hout van.
quote:korenwolf schreef op 30 april 2010 @ 18:29:

Welnee, op koninginnedag wordt er niet geband. Angels zijn een soort gemeentereiniging.
quote:Cateautje schreef op 30 april 2010 @ 18:52:

[...]

Of je bent 14 en je hebt het over je vader of je bent heel theatraal of er klopt geen hout van.

Waar slaat dit op?

Ik moet het indd los laten hoe moeilijk het ook is bedankt voor jullie reacties vind het een beetje te veel om op iedereen te reageren.

Soms gaan dingen nou eenmaal niet zoals je wil dat ze gaan...
60 dagen in beperking en een straf van 2 jaar? Deze man zit in elk geval niet vast voor een openstaande parkeerboete.

Ik zou zeggen: REN!
Ik begrijp niet zo goed, waarom ze niet wil zeggen wát hij heeft gedaan.

Ik was getrouwd met een man die het met de wet en de waarheid niet zo nauw nam. Hij heeft nooit gezeten, maar moest wel voorkomen. tel dat op bij zijn liegen, vreemdgaan en dat was voor mij dus reden de scheiding aan te vragen.
Lijkt me het perfecte moment om een nieuw vriendje te zoeken. Dit lijkt me wel een erg foute gozer. Je zit niet zomaar 2 jaar.
quote:Bergje65 schreef op 30 april 2010 @ 18:55:

60 dagen in beperking en een straf van 2 jaar? Deze man zit in elk geval niet vast voor een openstaande parkeerboete.

Ik zou zeggen: REN!

Jullie hebben gelijk ik moet ook door. Het leven gaat verder met of zonder hem..

Dat is nu heel makkelijk gezegd nu nog uitvoeren.
quote:Sanmi schreef op 30 april 2010 @ 18:58:

Lijkt me het perfecte moment om een nieuw vriendje te zoeken. Dit lijkt me wel een erg foute gozer. Je zit niet zomaar 2 jaar.nee, je zit niet zomaar twee jaar, maar ja, waar voor dan wel en dat weet zij ook niet, vandaar.
Te weinig informatie voor echt zinnige raadgeving volgens mij.

En ja echte liefde is steken en steken blind
Heb ik dat?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven