Gezondheid alle pijlers

Erge pijn linksonderin buik

01-05-2010 13:32 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste dames,

Ik heb sinds gistermiddag erge pijn in mijn buik, link onderin.

Het doet er veel pijn en ik kon gister amper lopen, en als ik net zat of net ging staan was de pijn helemaal niet meer te harde.

even wat puntjes:

Heb al een tijd niet goed gegeten, veel eetbuien

Weinig gedronken

Diarree gehad.

Ongeloofelijk veel stress gehad.

Zou dit obstipate kunnen zijn? ben vanochtend naar het toillet geweest en dat gaf wel iets verlichting maar heb nog steeds wel een gevoelige buik, als het goed is zou dat nu voorbij moeten zijn?

Aan de andere kant denk ik dat het misschien mijn eierstokken kunnen zijn. Het zit precies op die plek en het is behoorlijk pijnlijk.

Ik ben 3 maanden geleden getest op Chlamidia, ik neem aan als dit het zou zijn dat ik nog niet zo erg veel pijn zou hebben?

Heb wel vochtverlies en heb tussen de menstruatie door ook 2 weken licht bloed verloren.

Heb een erg opgeblazen buik ook, ik ben als de dood dat dit eierstokkanker is. Ik ben 25 en ik heb een jaar geleden een kind gehad zou wel vreemd zijn als ik nu kanker zou hebben toch, dan zou het pas een jaar aan de gan zijn en nu al zoveel pijn.

Excuses voor het misschien warrrig overkomen bericht maar voel me ook erg emotioneel door alles nu en ik hoop dat jullie me misschien iets over jullie ervaringen kunnen vertellen of weten wat het zou kunnen zijn.

Ik ga maandag naar de dokter, maar dit duurt nog 2 dagen helaas

Alvast bedakt!
Bel even met de huisartsenpost om het voor te leggen.

Sterkte!
Als je niet kunt lopen van de pijn zou ik toch even naar een huisartsenpost gaan. Nu bijvoorbeeld.
ga naar de dokter. Hoe weten wij nou of jij al dan niet kanker hebt. Mijn eerste gedachte was blindedarmontsteking maar ik ben geen arts dus kan er niets over zeggen.
Oh, en meet je temperatuur even op voor je belt.
Wat betreft die blindedarmontsteking (daar associeerde ik het ook mee): kun je je knie - terwijl je staat - omhoog trekken?
blindedarm zit toch rechts?
Geen idee waar hij zit, maar ik denk eerder aan BDO als aan kanker.
precies, dit soort vragen zijn echt voor een arts, en als je echt pijn hebt kan je gewoon op de HP terecht.
quote:dangeensuus schreef op 01 mei 2010 @ 13:35:

ga naar de dokter. Hoe weten wij nou of jij al dan niet kanker hebt. Mijn eerste gedachte was blindedarmontsteking maar ik ben geen arts dus kan er niets over zeggen.blindedarm zit rechts.
Echt even de HAP bellen. Wij kunnen hier echt niet zeggen wat het is.
Als je buik opblaast, kan het niets met je baarmoeder te maken hebben en ligt het dus hoogstwaarschijnlijk aan je darmen, maar dan moet je toch naar de huisartsenpost. Wij hier kunnen niets voor je doen.
Misschien is het een steeldraai (torsie) van de eierstok... Dan heb je ook ineens een vrij acute pijn. (Maar dan moet je wel direct naar de HAP!)

Maar misschien is het ook iets compleets onschuldigs...

Bel even met de HAP, aan de hand van jouw klachten kunnen ze dan beoordelen wat het zou kunnen zijn.
Bedankt voor de reacties, heb al tijden een opgeblazen buik dus daar ben ik wel gewend aan, ik heb al vanochtend gebelt met de post en die vonden het geen noodsituatie en ik kan maandag naar de dokter, ik kan overigens nu wel weer lopen hoor!
ow en knien optrekken gaat prima en bdo heb even gegoogled zit echt rechts
Ja, misschien heeft ze weeen van een verborgen zwangerschap. Wij zijn geen artsen en ga gewoon naar een dokter. Ik vind het altijd erg griezelig wanneer mensen gaan roepen wat het allemaal kan zijn. Het kan zoveel zijn. Voor het zelfde geld zit er gewoon een drol dwars, of is er wel iets aan de hand.
Ik snap dat jullie geen artsen zijn en maandag ga ik naar de dokter, maar zo erg is het toch niet als ik op een forum vraag wat mensen ervan denken. Misschien zijn er wel mensen die het herkennen, dat ik naar de dokter moet weet ik heus wel!
quote:Cateautje schreef op 01 mei 2010 @ 13:43:

Als je buik opblaast, kan het niets met je baarmoeder te maken hebben en ligt het dus hoogstwaarschijnlijk aan je darmen.Als ik ongesteld ben blaast mijn buik op, en dat ligt dan eerder een mijn baarmoeder (hormonen) dan aan mijn darmen lijkt mij.
quote:bladizzzk schreef op 01 mei 2010 @ 13:54:

Ik snap dat jullie geen artsen zijn en maandag ga ik naar de dokter, maar zo erg is het toch niet als ik op een forum vraag wat mensen ervan denken. Misschien zijn er wel mensen die het herkennen, dat ik naar de dokter moet weet ik heus wel!Soms komen de meest erge suggesties voorbij, daar kan je aardig hypochondrisch van worden.
wat cateautje zegt dus.

Ik snap dat jullie geen artsen zijn en maandag ga ik naar de dokter, maar zo erg is het toch niet als ik op een forum vraag wat mensen ervan denken. Misschien zijn er wel mensen die het herkennen, dat ik naar de dokter moet weet ik heus wel!Het lijkt mij normaal (en dat zou ik doen) dat wanneer je erge buikpijn hebt en daardoor niet meer kan lopen dat je zo snel mogelijk naar de dokter gaat i.p.v. hier de vragen stellen. Hoe kunnen wij nu op afstand een diagnose gaan stellen? Ik kan wel met m'n vingers op mijn monitor gaan kloppen en vragen of het pijn doet maar dat gaat niet werken. M'n glazen bol is ook kapot. 24 uur per dag is de huisartsenpost bereikbaar dus om uit te sluiten of het is ernstigs is of niet raad ik je aan om nu de huisartsenpost te bellen.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Oh, niet goed gelezen, je kan inmiddels alweer lopen. Dan hoef je maandag misschien ook niet naar de dokter, wellicht zijn de klachten dan helemaal weg.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Blindedarm zit inderdaad rechts maar de pijn van een ontsteking voel je meestal rond je navel.

Ik snap dat jullie geen artsen zijn en maandag ga ik naar de dokter, maar zo erg is het toch niet als ik op een forum vraag wat mensen ervan denken. Misschien zijn er wel mensen die het herkennen, dat ik naar de dokter moet weet ik heus wel!Dan weet je dus ook dat je stomme antwoorden krijgt op je stomme vraag.
Je was aan de diarree maar denkt dat het obstipatie is?

Ik denk dat je naar de huisartsenpost moet gaan ipv op internet te gaan zitten zoeken wat het MISSCHIEN kan zijn....

Als je niet kan lopen van de pijn,kan het van alles zijn,dus OOK iets ernstigs!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven