Onbereikbaar

02-05-2010 14:34 1045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik stuurde vandaag een man die ik onlangs ontmoet heb een sms.

Nu had ik ontvangsbevestiging aangezet en merkte dat ik die niet kreeg. Ik dus bellen en de tel. staat uit.

Ik weet dat hij waarschijnlijk nachtdienst had, maar dan nog zou hij allang uit bed zijn.

De vorige keer hadden we contact vanaf zijn werkplek. (2 week geleden)

Nu kwam het idee in me op, dat hij wellicht gewoon een 2de sim heeft of zo (en dus bezet is)

Al heeft hij wel persoonlijk zijn voicemail ingesproken, dat is dan ook weer gek.
Ik snap je niet Sellena. Jij vindt hem leuk. Hebt 2 weken geleden wat sms contact met hem, maar vervolgens laat je 2 weken niks horen. Waarom niet, als je hem zo leuk vindt?
Dat bedoel ik niet..

Zijn laatste sms 2 weken geleden "ja, ben aan het werk"

Jij gaat naar bed, want moet de volgende dag vroeg op.Geeft niks, heel normaal.

Hij vraagt dan wel niks maar een optie zou geweest zijn om de volgende dag te vragen of hij het druk heeft gehad.Dat geeft ook aan dat je interesse hebt voor waar hij mee bezig is.

En ook niet onbelangrijk, je had hem de optie gegeven weer wat terug te smssen.
We hebben hier dus nog een aantal knelpunten

A) wat doet hij voor werk?

B) heeft hij daadwerkelijk een echtgenote

C) wat stond er in de laatste sms die jij vanmorgen gestuurd hebt
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 16:51:

[...]

Maar ik heb toch geantwoord.

Bij geen interesse reageer je toch niet?

Daarnaast zei hij dat hij aan het werk was.

Maar er stond geen vraag in om het gesprek gaande te houden.

Ik kan dat ook opvatten als geen interesse.

Niet meer sms-en dan.

Hoe oud ben je als ik vragen mag?
In zijn laatste sms kon hij toch ook wat vragen of iets zeggen om het gesprek gaande te houden.

Maar goed, ik lag verder op bed en eerlijk gezegd dacht ik.

We hebben wat van elkaar gehoord (hij aan het werk, kan wat moeilijker sms-en wellicht en ik duik mijn bed in)

Maar die laat de komende week of zo wel wat van zich horen.

Een hey, hoe is het? is toch ook niet te veel gevraagd.

Als hij echt wilde, kon hij het toch proberen. (ik ben van de stempel dat een man wat van zich moet laten horen eerst)
Ik ga er vandoor, niks wijzer....

Had beter ook kunnen gaan boenen/wassen/strijken. Zal mn telefoon ook eens aanzetten, kijken of ik wat gemist heb.
Sellina, ik denk dat we het er met zijn allen wel over eens zijn dat dit geen huwelijksboot materiaal gaat worden hoor.

Even wat tips voor de toekomst:

* in een eerste sms niet beginnen over hoofdpijn

* je mag ook best interesse tonen in hem

* wees duidelijk, zowel hier als naar de heer

* mocht bovenstaande allemaal niet lukken....open dan weer een topic, komen we allemaal weer helpen
Sellena, relax zeg! Een beetje zelfspot zou je niet misstaan.

Wat doe jij ontzettend moeilijk met het verstrekken van informatie, maar neem je alles wat hier voor de grap wordt gezegd persoonlijk. Daarnaast weet je maar al te best in te vullen hoe anderen met hun mobiel om dienen te gaan en als ze dat niet zo doen zoals jij dat doet, dan hebben ze plots een gezin. Dat jij 2 weken niks van je laat horen is echter geen enkel probleem. Wat wil je nou? Ik raad je aan een beetje te lachen om "verliefd" gedrag, het advies van Biebelie op te volgen en "next" te roepen als hij daar niet op in gaat.
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 16:54:

In zijn laatste sms kon hij toch ook wat vragen of iets zeggen om het gesprek gaande te houden.

We hebben wat van elkaar gehoord (hij aan het werk, kan wat moeilijker sms-en wellicht en ik duik mijn bed in)

Als hij echt wilde, kon hij het toch proberen. (ik ben van de stempel dat een man wat van zich moet laten horen eerst)Die stempel is echt zoooo 2009....
Tsja, dat van die hoofdpijn kan ik toch niet veranderen.

Interesse toon ik niet bij de 1e sms (toonde hij ook niet opvallend veel)

Ach, dan heb ik het maar verpest.

Als hij echt wilde, kon hij het toch proberen. (ik ben van de stempel dat een man wat van zich moet laten horen eerst)

Maar dat deed hij toch?

Hij stuurde toch het eerste smsje?

Of ben jij van dezelfde stempel als de mensen die vinden dat smssen dus om en om moet?

Dat je dus pas iets smst als je iets hebt ontvangen...

Ik sms gewoon als ik wat kwijt wil....(of ben met dan IN de sms de vraag, weert jij waar het ligt)

Als hij echt wilde, kon hij het toch proberen. (ik ben van de stempel dat een man wat van zich moet laten horen eerst)Nou, die stempel heeft je nu niet veel opgeleverd. Hij stuurt het laatste smsje en verwacht misschien wel dat jij dan weer wat laat horen. Nu denkt hij misschien, hey ik hoor niks meer, ze zal geen interesse hebben.
quote:julia7 schreef op 02 mei 2010 @ 16:56:

[...]

Die stempel is echt zoooo 2009....1909

Als hij echt wilde, kon hij het toch proberen. (ik ben van de stempel dat een man wat van zich moet laten horen eerst)Je handelt wat tegenstrijdig met wat je nu schrijft, door hem zelf dan te gaan sms-en. Kan gebeuren, maar ik zou nu niks meer doen.
Ik vraag me alleen af of ik hierin fout was (heb zelf het idee dat we beide een steek hebben laten vallen)
Maar ik dacht nog, laat maar even gaan.

Maar nu na 2 weken, dacht ik; misschien kwam ik te koel over?

Zou dat kunnen?

Al heb ik zoiets van dan kan hij toch ook eens proberen.

Hij kan ook denken, goh ik heb niks teruggevraagd, misschien denkt ze dat ik geen interesse heb?

Maar goed, ik had vandaag niet moeten sms-en.
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 16:57:

Tsja, dat van die hoofdpijn kan ik toch niet veranderen.

Interesse toon ik niet bij de 1e sms (toonde hij ook niet opvallend veel)

Ach, dan heb ik het maar verpest.Nee joh. Als er leven in zit, is het niet dood na vanwege een onbeantwoord smsje. Even afwachten.
Wat bedoel je met of je fout was, dat je hem vandaag hebt gesmst?
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 16:58:

Ik vraag me alleen af of ik hierin fout was (heb zelf het idee dat we beide een steek hebben laten vallen)Soms is er gewoon niet genoeg klik hé....dat kan..
Eigenlijk dus van 2 weken geleden.

Maar kan me niet voorstellen dat dat van de hoofdpijn een reden is om geen zin meer in contact te hebben.
Ik ga nu een borrel pakken.
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 16:59:

Maar ik dacht nog, laat maar even gaan.

Maar nu na 2 weken, dacht ik; misschien kwam ik te koel over?

Zou dat kunnen?

Al heb ik zoiets van dan kan hij toch ook eens proberen.

Hij kan ook denken, goh ik heb niks teruggevraagd, misschien denkt ze dat ik geen interesse heb?

Maar goed, ik had vandaag niet moeten sms-en.Ik vind er helemaal niks mis mee dat je vandaag hebt gesmst maar wel de manier hoe jij erop reageert dat hij niet meteen beschikbaar bent en vervolgens dingen gaat invullen. Nee joh, over het feit dat je een smsje hebt gestuurd hoef je je niet raar of rot te voelen. Hopeijk was het een iets vrolijker sms?
quote:Iwannalive schreef op 02 mei 2010 @ 17:01:

Ik ga nu een borrel pakken. Ik niet, krijg ik hoofdpijn van
quote:Iwannalive schreef op 02 mei 2010 @ 17:01:

Ik ga nu een borrel pakken.

Heb je aan 1 genoeg dan?

Sellina,ik ben het eens met Bieb, ik denk dat er gewoon niet genoeg klik was

WANT, was ie er wel dan had je nog kunnen smssen dat je net hebt staan kotsen boven de plee en dan had je teruggekregen...

Ach meisje , zal ik je haar even achter je hoofd komen houden, dat kotst wat lekkerder
quote:Kleintjecool schreef op 02 mei 2010 @ 17:01:

[...]

Ik vind er helemaal niks mis mee dat je vandaag hebt gesmst maar wel de manier hoe jij erop reageert dat hij niet meteen beschikbaar bent en vervolgens dingen gaat invullen. Nee joh, over het feit dat je een smsje hebt gestuurd hoef je je niet raar of rot te voelen. Hopeijk was het een iets vrolijker sms?Dat ik griep heb en hoe het met hem gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven