hoe snel van verkoudheid af?
zondag 2 mei 2010 om 16:44
Hebben jullie misschien tips hoe ik snel van mijn verkoudheid kan afkomen? Ik ben al aan de vitamine bruistabletten en aan de "buisjes" met de moeilijke naam.
Naast dat ik het gewoon irritant vind, kan ik nu ook niet werken. Ik ben stewardess en als je verkouden bent kan je niet klaren en kunnen je trommelvliezen dus springen.
Naast dat ik het gewoon irritant vind, kan ik nu ook niet werken. Ik ben stewardess en als je verkouden bent kan je niet klaren en kunnen je trommelvliezen dus springen.
zondag 2 mei 2010 om 16:56
Ja, eigenlijk de dingen die ik ook al had bedacht. Snuiten gaat niet eens, zo vast zit het. Stomen heb ik nog niet gedaan, ik heb niet echt iets in huis om dat mee te doen. Wel heb ik iets van de toko wat erg sterk ruikt. Dat heb ik op een doekje gedaan en dat hou ik de hele tijd bij mijn neus. Ik denk dat ik het gewoon moet afwachten. Ik baal er alleen zo van!!!
zondag 2 mei 2010 om 17:06
zondag 2 mei 2010 om 18:01
Het is te hopen voor je dat het een verkoudheid is, maar pfoeh, ik weet het niet. Je kunt trouwens ook allergisch zijn voor iets in huis en dat kan van de ene op de andere dag.
Een verkoudheid is normaal gesproken met een dag of 2-3 een stuk minder, hooikoorts duurt een paar maanden per jaar en een allergie blijft. Dus mocht het met een paar dagen niet minder worden, dan denk ik dat je pech hebt.
Er zijn medicijnen voor en ik heb zelf de medinose. Maar goed, kijk het eerst maar een paar dagen aan.
Een verkoudheid is normaal gesproken met een dag of 2-3 een stuk minder, hooikoorts duurt een paar maanden per jaar en een allergie blijft. Dus mocht het met een paar dagen niet minder worden, dan denk ik dat je pech hebt.
Er zijn medicijnen voor en ik heb zelf de medinose. Maar goed, kijk het eerst maar een paar dagen aan.
zondag 2 mei 2010 om 19:12
zondag 2 mei 2010 om 21:36
Floorwalken???? (wat is dat?)
Ik mag! niet werken met een verkoudheid. Ik heb mijn leidinggevenden hier ook al over gesproken. Het is in het bedrijf waar ik werk heel normaal (voor vliegend personeel). Er is namelijk een kans dat je trommelvlies scheurt als je met een verkoudheid vliegt. Ik wil ook graag werken. Ik ben net begonnen in een nieuwe functie en kan de ervaring dus goed gebruiken.
Ik mag! niet werken met een verkoudheid. Ik heb mijn leidinggevenden hier ook al over gesproken. Het is in het bedrijf waar ik werk heel normaal (voor vliegend personeel). Er is namelijk een kans dat je trommelvlies scheurt als je met een verkoudheid vliegt. Ik wil ook graag werken. Ik ben net begonnen in een nieuwe functie en kan de ervaring dus goed gebruiken.
zondag 2 mei 2010 om 21:40
@AlbusinAlbis - Welja, riskeer een gescheurd trommelvlies, kan jou het schelen. Hell, en dat is 1 ding... maar om dat nou iemand anders aan te raden...
Stomen. Stomen stomen stomen. Drie keer per dag een kwartier, bijvoorbeeld. En je hebt ook iets nieuws... Kaloba, heet dat zo? Dat is bij de drogist verkrijgbaar.
Stomen. Stomen stomen stomen. Drie keer per dag een kwartier, bijvoorbeeld. En je hebt ook iets nieuws... Kaloba, heet dat zo? Dat is bij de drogist verkrijgbaar.
zondag 2 mei 2010 om 21:49
stomen kun je gewoon met een pan net gekookt water en een handdoek over je hoofd. Af en toe wat lucht happen en zo een kwartiertje blijven zitten. Wedden dat je neus leegloopt?
Je kunt ook nog flink veel zout water op gaan snuiven (tip van hier, een theelepel zout oplossen in theekopje warm water en als het een beetje lauw is opsnuiven. Hele kopje is wat veel, maar flink veel kun je naar binnen werken...
Je kunt ook nog flink veel zout water op gaan snuiven (tip van hier, een theelepel zout oplossen in theekopje warm water en als het een beetje lauw is opsnuiven. Hele kopje is wat veel, maar flink veel kun je naar binnen werken...