Onbereikbaar
zondag 2 mei 2010 om 14:34
Ik stuurde vandaag een man die ik onlangs ontmoet heb een sms.
Nu had ik ontvangsbevestiging aangezet en merkte dat ik die niet kreeg. Ik dus bellen en de tel. staat uit.
Ik weet dat hij waarschijnlijk nachtdienst had, maar dan nog zou hij allang uit bed zijn.
De vorige keer hadden we contact vanaf zijn werkplek. (2 week geleden)
Nu kwam het idee in me op, dat hij wellicht gewoon een 2de sim heeft of zo (en dus bezet is)
Al heeft hij wel persoonlijk zijn voicemail ingesproken, dat is dan ook weer gek.
Nu had ik ontvangsbevestiging aangezet en merkte dat ik die niet kreeg. Ik dus bellen en de tel. staat uit.
Ik weet dat hij waarschijnlijk nachtdienst had, maar dan nog zou hij allang uit bed zijn.
De vorige keer hadden we contact vanaf zijn werkplek. (2 week geleden)
Nu kwam het idee in me op, dat hij wellicht gewoon een 2de sim heeft of zo (en dus bezet is)
Al heeft hij wel persoonlijk zijn voicemail ingesproken, dat is dan ook weer gek.
zondag 2 mei 2010 om 19:50
zondag 2 mei 2010 om 19:52
quote:Charlotte69 schreef op 02 mei 2010 @ 19:50:
[...]
Nouhou, zijn jullie niet eens jaloers op mij? Ik heb al meer dan 18 jaar een leuke relatie (en ook 3 koters, dat dan weer wel)
Charlotte, ik heb je allang laten weten dat ik het op die van jou best zou kunnen doen. Jij hebt een heerlijk hapje in huis. En hij praat ook zo charmant.
Het is dat jij een vriendin bent en ik een leukerT heb, anders had ik het wel geweten.
[...]
Nouhou, zijn jullie niet eens jaloers op mij? Ik heb al meer dan 18 jaar een leuke relatie (en ook 3 koters, dat dan weer wel)
Charlotte, ik heb je allang laten weten dat ik het op die van jou best zou kunnen doen. Jij hebt een heerlijk hapje in huis. En hij praat ook zo charmant.
Het is dat jij een vriendin bent en ik een leukerT heb, anders had ik het wel geweten.
zondag 2 mei 2010 om 19:52
quote:biebelie schreef op 02 mei 2010 @ 19:50:
Ik heb btw koninginnedag ook vreselijk yum gezoen met een leuke man!
Maar heb zn nummer niet gevraagd
Tjeeezus, Biebelie, da's echt niet slim hè!
Maarreeeh, als hij zijn nummer niet gegeven heeft, misschien heeft ie dan wel al een relatie (en 2 kinderen enzo). Ik zou zeggen: open een topic, het liefst op een regenachtige zondagmiddag.
Maarreeeh, als hij zijn nummer niet gegeven heeft, misschien heeft ie dan wel al een relatie (en 2 kinderen enzo). Ik zou zeggen: open een topic, het liefst op een regenachtige zondagmiddag.
zondag 2 mei 2010 om 19:53
quote:Charlotte69 schreef op 02 mei 2010 @ 19:52:
[...]
Haha,no thanks.
Ik weet waar hij woont en zie hem wel weer,dat weet ik zekers
[...]
Haha,no thanks.
Ik weet waar hij woont en zie hem wel weer,dat weet ik zekers
zondag 2 mei 2010 om 19:55
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 19:51:
Maar nog iets.
Als hij vanaaf niks stuurt, dan is het echt klaar, he?
NEE zeg....dan bloedt dit topic dood, en dat zou zonde zijn!!!!
Charlotte, ben ook jaloers op jou!
En Bieb....hoe kan je nou een potje staan tongworstelen met iemand zonder zijn nummer te vragen?
Ik zeg een advertentie in de Telegraaf:
Goddelijke zoenerT van Koninginnedag graag meldden bij Bieb (of Zon, of Char, of andere Char, of Sum....zorgen wij wel weer dat hij bij jou terecht komt)
Maar nog iets.
Als hij vanaaf niks stuurt, dan is het echt klaar, he?
NEE zeg....dan bloedt dit topic dood, en dat zou zonde zijn!!!!
Charlotte, ben ook jaloers op jou!
En Bieb....hoe kan je nou een potje staan tongworstelen met iemand zonder zijn nummer te vragen?
Goddelijke zoenerT van Koninginnedag graag meldden bij Bieb (of Zon, of Char, of andere Char, of Sum....zorgen wij wel weer dat hij bij jou terecht komt)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 19:50:
[...]
Net zo goed als dat hij niks stuurde, vroeg...
Snap je het nou serieus echt niet?!
Zoals al vaker is gezegd hier, als iemand mij zou sturen ben je aan het werk? Dan verwacht ik dat daar iets mee bedoeld wordt..
Je had trouwens daarop ook kunnen antwoorden van; ok werkse, ik ga lekker slapen nu.. We smsen van de week nog wel..
Je blijft maar beetje erg hangen in dat hij alles moet doen. Als je dat overal bij doet, kun je vaak lang wachten hoor..
[...]
Net zo goed als dat hij niks stuurde, vroeg...
Snap je het nou serieus echt niet?!
Zoals al vaker is gezegd hier, als iemand mij zou sturen ben je aan het werk? Dan verwacht ik dat daar iets mee bedoeld wordt..
Je had trouwens daarop ook kunnen antwoorden van; ok werkse, ik ga lekker slapen nu.. We smsen van de week nog wel..
Je blijft maar beetje erg hangen in dat hij alles moet doen. Als je dat overal bij doet, kun je vaak lang wachten hoor..
zondag 2 mei 2010 om 19:56
quote:biebelie schreef op 02 mei 2010 @ 19:50:
Heh? Heb ik dan helemaal gemist dat het uit is met je muzikant? (of ben ik nou in de war?)
Kan je me voortaan even een pb sturen op hyves, ik kan het allemaal niet meer bijbenen hoor
Heh? Heb ik dan helemaal gemist dat het uit is met je muzikant? (of ben ik nou in de war?)
Kan je me voortaan even een pb sturen op hyves, ik kan het allemaal niet meer bijbenen hoor
zondag 2 mei 2010 om 19:57
quote:Summerdance schreef op 02 mei 2010 @ 19:55:
[...]
Ik ken hem al een pietsje langer en hij is wel mooi (en brandweerman!!!!!!) maar ik woon nog bij ex in huis,dus niezohandignu..
Hij wou gelijk voor de dag erna afspreken (jaaaahaaa,zo goed zoen ik dus )
Maar heb ik even afgehouden.
Wordt hij straks zo wanhopig dat hij hier een topic opent
[...]
Ik ken hem al een pietsje langer en hij is wel mooi (en brandweerman!!!!!!) maar ik woon nog bij ex in huis,dus niezohandignu..
Hij wou gelijk voor de dag erna afspreken (jaaaahaaa,zo goed zoen ik dus )
Maar heb ik even afgehouden.
Wordt hij straks zo wanhopig dat hij hier een topic opent