Onbereikbaar

02-05-2010 14:34 1045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik stuurde vandaag een man die ik onlangs ontmoet heb een sms.

Nu had ik ontvangsbevestiging aangezet en merkte dat ik die niet kreeg. Ik dus bellen en de tel. staat uit.

Ik weet dat hij waarschijnlijk nachtdienst had, maar dan nog zou hij allang uit bed zijn.

De vorige keer hadden we contact vanaf zijn werkplek. (2 week geleden)

Nu kwam het idee in me op, dat hij wellicht gewoon een 2de sim heeft of zo (en dus bezet is)

Al heeft hij wel persoonlijk zijn voicemail ingesproken, dat is dan ook weer gek.
quote:moeilijkhooreennickname schreef op 02 mei 2010 @ 19:53:

[...]

Ik geloof dat je nicht daar veel verstand heeft, zou het ook ff aan haar vragen.

Goeie tip!!

Je had trouwens daarop ook kunnen antwoorden van; ok werkse, ik ga lekker slapen nu..

Bedacht ik me later ook, maar ja was al te laat om dat te sturen.

Zei mijn nicht ook!
Sellena, volgens mij heb je iets teveel verwachtingen en bij mannen (nee, dit komt niet uit de 'rules') werkt dat niet zo.

Hij doet geen dingen omdat hij denkt dat jij dat verwacht.
quote:Chardonnay schreef op 02 mei 2010 @ 19:56:

[...]

Heh? Heb ik dan helemaal gemist dat het uit is met je muzikant? (of ben ik nou in de war?)

Kan je me voortaan even een pb sturen op hyves, ik kan het allemaal niet meer bijbenen hoor

Oja sorry,had ik niet gemeld hé

Maarre,de ex was geen muzikant maar heeeel spannend boekhouder.
Het is te hopen dat hij dit topic niet leest, want hij rent gillend weg.
Ik zit me ook ineens af te vragen hoe het kan dat ik zit te internetten , maar toch het gevoel heb alsof ik in de 18de eeuw terecht ben gekomen.
haha biebele

of heb jij stiekum zitten zoenen met de man waar TO het oog op heeft laten vallen en smst hij daarom niet meer
OOh Biebelie, maak me gek, een brandweerman! Maar daar hebben we het al eens over gehad volgens mij:

ja daarom noemde ik het er maar even bij
quote:Cateautje schreef op 02 mei 2010 @ 19:57:

ARME MAN!Hij moest eens weten dat het hele universum om hem en zijn labrator draait.....
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:Charlotte69 schreef op 02 mei 2010 @ 19:59:

OOh Biebelie, maak me gek, een brandweerman! Maar daar hebben we het al eens over gehad volgens mij:

[afbeelding]hee niet zeuren, jij hebt Julio al
Mocht ooit weer iets zich voordoen, dan zal ik het ook "leuk" afsluiten. Dus als ik dat had gedaan, had hij vast wel weer wat gestuurd, dan was ik beter af dan vandaag.

Maar heb een wijze les geleerd vandaag!
quote:Charlotte69 schreef op 02 mei 2010 @ 19:59:

[afbeelding]Lief lijfie
Oh help, het zijn al 45 pagina's en er is nog steeds niet terug gesms-t.

Hmm, bedenk me opeens dat mijn moeder me laatst had gesms-t en dat is nooit bij me aangekomen. Zou dat het kunnen zijn?

Maarja, dan ziet hij ook nog wel dat je gebeld had.

Oh, wat is er mis met Hey vroeg je. Nou, als jij ook iemand zo aanspreekt kennelijk niets, maar ik zou qua liefdesgebied niet denken dat iemand mij leuk vindt als ik een smsje krijg dat begint met Hey...

Maarja, ik zal wel een oud wijf zijn,34 jaar. Ik weet niet hoe oud jij bent? Misschien is het tegenwoordig wel hot om Hey te zeggen.

Maarja, ik ben -mss net zoals de gesms-te man- een getrouwd persoon met 2 kinderen (en de labrador is er helaas niet meer) , maar wel een volvo station.
Ik weet niet hoor, maar voor iemand die zegt heel goed in communicatie te zijn in real life!

Ik zie dat niet echt terug in je berichten..
quote:zonlicht2 schreef op 02 mei 2010 @ 20:00:

[...]

hee niet zeuren, jij hebt Julio alKijken en fantaseren mag altijd, Zon, dat houdt een mens scherp en geil!
quote:Charlotte69 schreef op 02 mei 2010 @ 20:01:

[...]

Kijken en fantaseren mag altijd, Zon, dat houdt een mens scherp en geil!is dat de fase als je al 18 jaar bijelkaar bent?
quote:Soulcats schreef op 02 mei 2010 @ 20:00:

[...]

Hij moest eens weten dat het hele universum om hem en zijn labrator draait.....Daar krijgt hij geen kapsones van , maar een trauma.
Ik moet bekennen dat ik ook vrijwel altijd begin met Hey, hoe gaat het?

Oei, ik ga een topic erover openen! Hoe een smsje beginnen, zodat ik succes heb en hopelijk niets hoef te verwerken...
Mijn man stuurde mij laatst een SMS maar die kwam pas 3 dagen later aan. Nu ging het niet over iets spannend maar over mijn portemonnee die ik thuis had laten liggen maar stel je nou toch voor dat ik er, net als TO, van die verregaande conclusies uit getrokken zou hebben. Of nog erger: dat hij dacht dat ik niet meer van hem hield omdat ik niet terug sms-te. Jeetje, de horror (nee, niet de horror-pijlerT, dat heb ik dan alweer achter de rug).
quote:zonlicht2 schreef op 02 mei 2010 @ 20:03:

[...]

is dat de fase als je al 18 jaar bijelkaar bent? Oeeeh, die deed pijn!
quote:julia7 schreef op 02 mei 2010 @ 20:04:

Ik moet bekennen dat ik ook vrijwel altijd begin met Hey, hoe gaat het?

Oei, ik ga een topic erover openen! Hoe een smsje beginnen, zodat ik succes heb en hopelijk niets hoef te verwerken...Is goed Julia, zo lang je maar blijft zwijgen over jouw leeftijd en zijn beroep
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:Charlotte69 schreef op 02 mei 2010 @ 20:04:

Mijn man stuurde mij laatst een SMS maar die kwam pas 3 dagen later aan. Nu ging het niet over iets spannend maar over mijn portemonnee die ik thuis had laten liggen maar stel je nou toch voor dat ik er, net als TO, van die verregaande conclusies uit getrokken zou hebben. Of nog erger: dat hij dacht dat ik niet meer van hem hield omdat ik niet terug sms-te. Jeetje, de horror (nee, niet de horror-pijlerT, dat heb ik dan alweer achter de rug).

Of dat je bij je andere gezin was incl labrators...

Niet te vergeten je 2e simkaart!
Het is helder: case closed.

Hij zal zijn reden wel hebben om er geen zin in te hebben.

Nogmaals bedankt!
quote:Soulcats schreef op 02 mei 2010 @ 20:06:

[...]

Is goed Julia, zo lang je maar blijft zwijgen over jouw leeftijd en zijn beroep

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven