Gezondheid alle pijlers

Licht bloedverlies voor menstruatie

02-05-2010 19:53 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
Ehh, altijd?!
Hallo Jolientje,

Ik ben na een lange periode van geen pil slikken weer aan de pil begonnen en sinds die tijd heb ik drie dagen voor dat ik ongesteld moet worden al licht bloedverlies. Ben er mee naar de doctor geweest en een andere pil soort gekregen, maar nog steeds heb ik last van licht bloed verlies voor dat ik ongesteld wordt.
Als je op vrijdag bloed verliest en op zaterdag ongesteld wordt, dan ben je niet aan het spotten op vrijdag maar dan wordt je gewoon op vrijdag ongesteld, alleen is het niet zo heftig.

En nee, ik heb nooit bloedverlies buiten mijn ongesteldheid om. Afgezien van verwondingen dan he, mijn onhandigheid wacht niet op mijn ongesteldheid.
Ik dacht dat iedereen dat had? Een soort van lichte indicatie dat het begonnen is en dat het de dag erna gewoon 'echt' doorbreekt? Ik heb in ieder geval altijd last van een soort aankondiging en ben niet aan de pil.
Wat flint zegt, dat heb ik ook, maar ik zie dat als onderdeel van de ongesteldheid dus, niet als tussentijds bloedverlies.
Euwwwwww, ja goddd ik moet ook ff wennen aan dat gedoe zonder de pil, is best gek dat je nu niets meer hoeft in te nemen en ik ben heel anders ongesteld, veel lichter en veel minder dagen...

Maar ik heb wel vooral aan t einde van mn menstruatie dat ik echt steken in mn onderbuik voel.. best naar vind ik dat.
Hoihoi,

Ik had een vraagje, en dit leek mij een geschikt topic om die te stellen.

Ik slik nu 5 jaar trouw de pil (eerst microgynon30, nu 20) en ik heb af en toe een paar dagen voor mijn menstruatie bruine afscheiding. Hiervan weet ik dat het oud bloed is, dus daar maak ik me weinig zorgen over. Maar tijdens deze pilstrip kreeg ik in de 2e week ineens een heel klein beetje rozige afscheiding. Ik had verder geen buikpijn of wat dan ook.

Als je op google roze afscheiding intypt krijg je alleen maar hits over zwangerschap.

Ik heb geen reden om aan te nemen dat ik zwanger ben. Laatste keer sex is eind januari geweest en ben sindsdien altijd gewoon optijd ongesteld geweest.

Heeft iemand misschien een idee wat dit kan zijn en moet ik me zorgen maken?

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven