Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.

En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Zoooooooo.

Ik heb de hele middag op de bank geslapen

Lijstje; niet bestaand, dus.

Zoeb, wat een gave kinderwagen zeg! Had je die nu voor niks meegenomen van de vrijmarkt? Die zijn gek zeg, dat zo weg doen!
668, the neighbour of the Beast
Helleu,

Wat was het stil vandaag op het werk, ik heb heerlijk alle administratie weggewerkt.

Het was ook geen weer om naar buiten te gaan hè.

NAC heeft het prima gedaan vandaag Fuss!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:Marels schreef op 02 mei 2010 @ 18:31:

Zoooooooo.

Ik heb de hele middag op de bank geslapen

Lijstje; niet bestaand, dus.

Zoeb, wat een gave kinderwagen zeg! Had je die nu voor niks meegenomen van de vrijmarkt? Die zijn gek zeg, dat zo weg doen!Ja ze hadden hem bij het vuil gezet. Niet verkocht dus. En hij was nog helemaal gaaf. Meestal is de kap kapot. Maar niet deze. De riempjes van de vering waren er wel vanaf, die zat met touwtjes vast, maar die hadden we nog liggen. Gepoetst en toen was het nog een hardstikke mooie wagen. Niet één plekje roest. Jammer dat hij in de weg staat anders had ik hem bewaard voor mijn 1e kleinkind.
Daar heb ik ook nog in gelegen Zoeb! Maar dat is al even geleden

In een kerk fotograferen is altijd al heel lastig, zeker als het een kerk is met weinig ramen waar licht doorvalt.

Speel eens met de ISO waarden en de witbalans, daar kun je al wat mee redden. Een wat langere sluitertijd kun je ondervangen door de camera op een statief te zetten.

En een ingebouwde flitser is voor huis, tuin en keukenfoto's hartstikke goed, maar wil je meer dan moet je met een losse flitser gaan werken.

Wat voor cursus ben je aan het doen?

Wij zijn vanmiddag, na het sporten, de stad in geweest om schoenen te kijken. Ik heb besloten dat het Wolky's gaan worden mits ze er een beetje fatsoenlijk uitzien. Is dat niet het geval dan ga ik voor de Palladium. Niet zulke flitsende kleuren, maar dragen erg comfortabel. Ik was ze al tegen gekomen dus Druif! Ik weet dat mijn meisjeskind er ook een paar had en daar prima op liep.

Ik kreeg trouwens het advies om echte wandelschoenen te dragen dan, maar daar werd ik errug verdrietig van.....alleen al het kijken naar die schoenen.
Buuf, dit zijn ook heerlijke schoenen:

lionts

Heb er zelf winterschoenen van, die ik gewoon zomer en winter draag
Buuf, ik doe nu de cursus digitale fotografie van de LOI.

Moet inderdaad nog wel wat veel leren.

En een statief en flitser is het eerste wat er komt van mijn vakantiegeld. Ik heb gelukkig wel een vaste hand. Het probleem in de kerk was dat ik tegenlicht had. Boven het altaar waren ramen waar volop de zon door scheen, dus ik ben te voorzichtig geweest met de ISO waarden. Die witbalans moet ik eens aan gaan werken. Is nu de les in de cursus. Dus dat komt ook goed.
Wolky's zijn hele goede schoenen Buuf, goeie keuze. Je kunt ook kijken naar Durea, maar die zijn nog duurder dan Wolky. Ik vind wel dat je tien keer beter Wolky of Durea kunt kopen dan bijvoorbeeld All Stars of een standaard merk gympies. Die zijn gemaakt voor de hip, terwijl een Wolky of een Durea puur op loopcomfort gemaakt is.

Durea's krijg ik zelf volgende week ofzo, ik ben zooooo benieuwd! Verder heb ik Waldläufer, uit Duitsland. Spuuglelijk, maar wel comfortabel.

Haha, ik ben inmiddels een expert op schoenengebied hoor, ik heb al zoveel versleten en getest om eindelijk goed te lopen....

Laat je NIET verleiden tot Ecco's ofzo trouwens, dan kun je net zo goed gewoon All Stars kopen, die stellen echt niks voor qua steun en dergelijke.

En inderdaad, wandelschoenen zijn wel een goed alternatief. Ik heb ze ook en vind het zaaaaalig. Maar goed, ik vind ze ook ergens nog wel cool of in elk geval niet extreem lelijk ofzo.
Het is zo jammer dat goede schoenen vaak zo lelijk/degelijk zijn.

Je hebt ook aardige zomerschoenen van Mephisto, allrounder.
Ik krijg dus deze;

Die vind ik toch zelf niet heel lelijk of degelijk.

Mephisto heb ik winterschoenen van maar is toch van een andere kwaliteit dan Wolky/Durea ofzo.

Ook iets minder, maar wel aardig voor als je leuke schoentjes wilt, is bijvoorbeeld Gabor. Da's wat sjieker. Ook iets minder van steun, maar wel oké.
Ik heb vanmiddag ook Ecco's aan gehad, maar exact wat je zegt Marels, géén steun. En daarbij vind ik het een oudedamesmerk

Durea ken ik niet, ik ga dus eerst van de week naar een Wolkyshop in Zwolle.

Loints heb ik ook gezien Fus, maar die ik gezien heb vond ik niet zo mooi.

Niet mijn stijl.

Ook even gegoogled op Waldläufer, maarreuh.....dat vind ik ook oudedamesschoenen

Zoeb, kun je met de 1000D ook de belichting compenseren? Dan overbelicht je de opname, zodat die met tegenlicht toch mooi wordt.
Best aardig Marels, ik ben et mijn 3e paar allrounders bezig.

Daar passen mijn halve zolen goed in.
Dat vind ik leuke schoenen Marels! Durea dus.

Schiet me net te binnen dat in Hiertown nog een winkel is waar ik ga kijken, daar hebben ze ook de betere merken. Dinsdag dus heen.
Waldläufer is spuuglelijk, maar die heb ik voor mijn werk. Voor de praktisch dus.

Wolky is ook niet echt supermooi hoor, maar dus wel een goeie steun enzo.

Ik vind die Durea's dus wel echt leuk, gelukkig.
Wel duur hoor Buuf, die van het plaatje zijn 165 euro (auw).

Maar goed, ik geef inmiddels alles voor schoenen waari k geen enorme pijn in mijn voeten van krijg.
Qua Waldläufer heb ik deze in het blauw;

Spuuglelijk, maar voor het werk (zorg, dus) ideaal. En dan boeit het me niet of ze lelijk zijn, als ik er maar de hele dag op kan lopen.
Oei Marels! Maar ach, de hele dag staan en lopen zonder pijn is veel waard.
Daarom, dat interesseert me dan dus echt helemaal niks he...
Heb ik ook wel hoor. Ik heb alleen niet zúlke moeilijke voeten.

Ik liep 100 jaar geleden al op birkenstocks.

Op andere slippers kan ik niet lopen.
Birkenstocks vind ik leuk voor in de tuin of op de camping, maar daar hoef ik dus echt geen hele dag op te lopen he. Auw!
quote:BuurvrouwJanssen schreef op 02 mei 2010 @ 20:03:

Zoeb, kun je met de 1000D ook de belichting compenseren? Dan overbelicht je de opname, zodat die met tegenlicht toch mooi wordt.Geen idee. Ik moet echt nog eens de gebruiksaanwijzing door gaan spitten. Het zal best wel kunnen. Er zitten zoveel dingen op die ik nog niet heb ontdekt. Maar daar ga ik dus naar op zoek. Overigens waren de foto's in de kerk wel duidelijk, maar een klein beetje te donker. De muren waren wit, maar net daar waar de sprekers stonden, stond een zwarte pilaar achter. En omdat bijna iedereen in het zwart was, was het een storende factor. Ben dus wel ergens anders gaan zitten.
quote:Marels schreef op 02 mei 2010 @ 20:21:

Birkenstocks vind ik leuk voor in de tuin of op de camping, maar daar hoef ik dus echt geen hele dag op te lopen he. Auw!Dat kan ik wel, moeten de bandjes wel lekker strak zitten anders krijg ik weer last van mijn peesplaat.
Nee, ik loop dan nog makkelijker een hele dag op Crocs. Daar kan ik wel alles op, wonder boven wonder. Da's het enige schoeisel onder de 100 euro waar ik écht op kan lopen, zeg maar
Dat durf k bijna niet te zeggen hier, maar daar heb ik de halve winter op gelopen. Op die pantoffels, op mijn werk.

En nu heb ik ze thuis ook weer aan, zo lekker warm!
Ik heb ze altijd aan voor thuis en een paar in de camper liggen. Ik vind ze heerlijk voor onderweg.

Vorig jaar toen we aan de Moezel waren gingen we een stukje wandelen en hebben we uiteindelijk kilometers gelopen, naar een kruis boven op een berg. Omdat we maar een rondje gingen liep ik op crocs, en zonder een centje pijn ben ik heel die berg op geklommen en weer naar beneden.

Dan maar lelijk, ik zweer erbij. En dus ook wel fijn dat je voor 40 euro gewoon schoenen hebt waar je op kunt lopen. Ik vind dat te doen qua prijs.
Good morning my darlings!

Een nieuwe dag met nieuwe kansen! Ixsje staat hier de boel al onveilig te maken

Geniet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven