Mode & Beauty alle pijlers

Satin brush

02-05-2010 21:11 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Ik wilde 'm na het zien van de reclame ook meteen (zoals dat trouwens voor de meeste producten geldt), maar na het checken van de prijs dacht ik: laat maar. Ik heb op internet gezocht naar 'het geheim' en het is iets met iconic ofzo. Dat heb ik ook in m'n (peperdure) fohn zitten dus ik vind het wel prima.

Maar fijn dat jij er blij mee bent.
.
Maakt hij ook gladder/glanzender?
.
Hmm, maar het maakt in zekere zin ook sluiker zeker? Ik heb ook een ionen stand op m'n stijltang zitten, maar heb niet de indruk dat dat veel doet..
.
Ja oke, vroeg me meer af of het ook voor licht krullend haar was, dus niet zozeer dat statische maar meer 'pluis'. Lekkere wazige uitleg weer dit.
hm... volgens mij ga ik in Lindy dr verkooppraatje trappen... het ziet er geweldig uit
.
.
Nespresso Rules. dus wat dat aangaat heb je gelijk gehad

Heb de wonderborstel al besteld. Als het niks is, ga je met naam en toenaam in Leo d'r waanzin met een verlengsnoer topic ( ofzo)
.
Deels wel , alleen mijn nekhaar krult ietsje.
ik was toch wel benieuwd geworden door je goede verkooppraatje dus ik klikte de video aan die je had gelinkt. Wat is dat grappig zeg. 4 min gepraat, waarvan de laatste 30 sec misschien ergens inhoudelijk over gaan. Ik moest zo lachen om dat gedoe met die ballon.. Bedankt, voor het lachen. Ik ben blij dat je er zon plezier van hebt!
Poelepoelepoelepoes!
Lol Heart, ik had hetzelfde, moest erg lachen om haar
.
Iemand met krullen/slag in het haar ook ervaring met dit ding? Ik heb grove krullen en ik fohn mijn haar altijd zodat het rechter valt, soms gebruik ik ook nog de tang. Wordt het haar met deze borstel alleen minder statisch, maar ook gladder?
.
.
Up: zelfde vraag Marianannas!
Het is een borstel, geen stijltang. Hij zorgt ervoor dat het haar minder statisch wordt. Ik vermoed dus, maar jullie denk ik ook wel als je logisch nadenkt, dat je haar er niet stijler van wordt..
hmm misschien iets voor mij? ik trap ook overal in..

ik heb lichte slag maar wel vaak erg pluizig. Om de pluis tegen te gaan helpt er niets anders als de stijltang, maar dan heb ik weer meteen plat/ gestijld haar. en soms wil ik gewoon wat lichte slag houden, maar dan zonder pluis!
Nog eens up.

Heeft er intussen iemand met pluizig haar, ervaring met deze borstel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven